Hoe weet je dat vantevoren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Godver.... internet gaat zo uitvallen
Neeee waaromquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje dan was je echt beroerdquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Ik lag al om half 8 in bed vorige week
Tuurlijk wel!quote:
quote:
ik bel nu met UPCquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeee waarom
[..]
Jeetje dan was je echt beroerd
Klopt. Waar is ze eigenlijk iemand idee?quote:
Ja maar dat doen wij ook niet, alleen maar zeuren hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!. Alleen vind het programma altijd teveel om alles uit te kijken, vandaar dat ik altijd tot ongeveer 22.00 uur of zoiets ga kijken. Anders duurt het me veel te lang.
Nee. Je blijft bij onsquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ja met UPC heb je nooit problemen, behalve als er iets aparts moet gebeuren, dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hebben de kraan nog niet open gezet naar 60MB en nu ben ik boos
Ik heb een nieuw pakket... van 30 MB naar 60 MBquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met UPC heb je nooit problemen, behalve als er iets aparts moet gebeuren, dan ben je de lul.
Hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Klopt. Waar is ze eigenlijk iemand idee?
quote:
Administratie is een zooitje daar en de helpdeskquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw pakket... van 30 MB naar 60 MB
Ja vanavond zou het moet werken.... niet dus
En ook zou ik film 1 en sport 1 en eredivisie live moeten hebben..... ookk niet
FOK!ZUSquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat doen wij ook niet, alleen maar zeuren hier
Ik heb gebeld.... heeft 24 uur nodig om te verwerkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Administratie is een zooitje daar en de helpdeskMaar verder ALS het eenmaal werkt heb je nooit storing of wat dan ook.
Bagger? Voorstukje van Iedereen is gek op Jack, leuk tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah nu is er gewoon weer bagger op. Hij doet 't!
GTSTquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah nu is er gewoon weer bagger op. Hij doet 't!
En tot dan helemaal geen internet? Of gewoon nog wel je oude abo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gebeld.... heeft 24 uur nodig om te verwerken15:00 uur aangesloten, dus voor morgenmiddag heb ik sneller internet en sport 1, eredivies live etc....
oude abboquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En tot dan helemaal geen internet? Of gewoon nog wel je oude abo?
TT is helemaal niet offtopicquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
Niks offtopic, de TT is offtopic, dus ff vollullen voor een nieuwe
Jawel want ze is er deze week nietquote:
Wel, die brult niet meer!quote:
GMTAquote:
Ik ben ook blond, als er haar zou groeien!quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook blond, als er haar zou groeien!
Ligt eraan welke stadquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Zal morgen wel druk worden in de stad. Koninginnedag
Nope die zijn voor mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb 2 flessen rose voor morgenEn die mogen nu niet open
Maak je hem toch stiekun open en vul je hem achteraf met water?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb 2 flessen rose voor morgenEn die mogen nu niet open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |