Is toch eigen schuld? Wat een idioot joh, wie gaat er nou voor een vertrekkende bus staan xD Is er toch wel steekje bij je los.quote:
jij vindt het normaal dat iemand een 10-tonner inzet tegen een spelende tiener om die plat te rijden ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Høken het volgende:
[..]
Als ze dat doen, met jou erbij. Tering zeg.
Dat heeft zich niet afgespeeld. Leer lezen, rare snuiter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef kitao het volgende:
[..]
jij vindt het normaal dat iemand een 10-tonner inzet tegen een spelende tiener om die plat te rijden ?
ok, in die boom is vast nog wel een andere tak ernaast.
poging doodslag heet dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Jordony het volgende:
[..]
Is toch eigen schuld? Wat een idioot joh, wie gaat er nou voor een vertrekkende bus staan xD Is er toch wel steekje bij je los.
Ik weet niet welk stukje jij gelezen hebt, maar ik zie nergens staan dat ze bewust tegen hem op reed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef kitao het volgende:
[..]
jij vindt het normaal dat iemand een 10-tonner inzet tegen een spelende tiener om die plat te rijden ?
ok, in die boom is vast nog wel een andere tak ernaast.
nee hoor, ventje ging bewust een schedelbasis-fractuur koppen tegen de 10-tonner om die trut achter het stuur te pesten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik weet niet welk stukje jij gelezen hebt, maar ik zie nergens staan dat ze bewust tegen hem op reed.
Waar heb je dat vandaan? Als ie een paar hechtingen nodig heb met zooi bloed ga je ook al naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor, ventje ging bewust een schedelbasis-fractuur koppen tegen de 10-tonner om die trut achter het stuur te pesten.
Jij houdt het niet voor mogelijk dat hij vrij onverwachts voor de bus stapte met de gedachte dat de buschauffeuse wel zou stoppen en dat zij hem vervolgens te laat zag om te stoppen? Als ze hem echt plat wou walsen was dat wel gebeurd hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor, ventje ging bewust een schedelbasis-fractuur koppen tegen de 10-tonner om die trut achter het stuur te pesten.
ik verlaat dit topic maar, het is beneden mijn nivo en zal toch weer leiden tot een ban.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij houdt het niet voor mogelijk dat hij vrij onverwachts voor de bus stapte met de gedachte dat de buschauffeuse wel zou stoppen en dat zij hem vervolgens te laat zag om te stoppen? Als ze hem echt plat wou walsen was dat wel gebeurd hoor.
Ok oplossing.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef GizartFRL het volgende:
Daarintegen las ik vanmiddag ook dit bericht:
http://www.bndestem.nl/re(...)-geen-provocatie.ece
'Ongeval met bus was geen provocatie'quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef GizartFRL het volgende:
Daarintegen las ik vanmiddag ook dit bericht:
http://www.bndestem.nl/re(...)-geen-provocatie.ece
Jij vindt het normaal dat een tiener "speelt" voor de neus van een bus?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee trut, de aarde draait niet om je broer maar je broer om de aarde. Hadden ze bij de intercity van tien over negen moeten doen. Die gaat ook echt niet stoppen als je er voorlangs loopt. Ook niet als de machinist je wel heeft gezien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Maarre:
Ze liepen terug, voor de bus langs. De bus stond op dat moment stil bij de bushalte maar begon opeens te rijden. Mijn broer dacht dat de buschaffeuse hem wel had gezien. Maar ze trok op.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee trut, de aarde draait niet om je broer maar je broer om de aarde.
Ze moeten iedereen ophangen zeg ik jequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Høken het volgende:
[..]
Als ze dat doen, met jou erbij. Tering zeg.
lolquote:
Of ze maakt er iets anders van dan het was omdat ze de schuld bij een ander wil leggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:29 schreef Sorella het volgende:
Maar misschien waren het wel twee jongelui die de buschauffeuse provoceerde en misschien stond de 41 jarige man wel naar een auto te kijken en door een samenloop van omstandigheden is de 41 jarige man geraakt toen hij dus voor de bus langs liep en waren de jongelui de hoek van de straat al om maar heeft de chauffeuse dat niet gezien en d8 dus dat de 41 jarige man de jongeman was op dat moment en nu durft ze haar verhaal niet meer te veranderen.
Of zoiets.
Nee buschauffeur, dan heb je het helemaal gemaakt in het levenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:55 schreef michaelmoore het volgende:
een werkloze sjappie die vrijwillig voor een bus loopt, wat een sul
Heb je het artikel überhaupt gelezen? Dat schorem liep zelf voor de reeds vertrekkende bus, was dus gewoon bijna natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Nee buschauffeur, dan heb je het helemaal gemaakt in het leven. Ze moeten die chauffeuse ontslaan, gestoord wijf. Dat gaat even mooi worden, dat je mensen aan gaat rijden omdat ze provoceren
. Dan ben je toch echt net zo triest/gefrustreerd/gestoord als de persoon die aan het provoceren is
.
Ook dat niet eens: http://www.bndestem.nl/re(...)-geen-provocatie.ecequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:11 schreef Ferdo het volgende:
De voorruit is toch wel heel gebleven, hoop ik?
[..]
Heb je het artikel überhaupt gelezen? Dat schorem liep zelf voor de reeds vertrekkende bus, was dus gewoon bijna natuurlijke selectie.
Als dat volk voor een bus blijft staan die wil vertrekken dan noemen we dat provoceren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:19 schreef IDisposable het volgende:
Ook dat niet eens: http://www.bndestem.nl/re(...)-geen-provocatie.ece
Dan blijft de vraag openstaan waarom de chauffeuse met provocatie aan komt zetten. Aan de ene kant natuurlijk wel te verklaren, want anders is het gewoon haar schuld (in ieder geval als het om een verzekeringskwestie gaat).
sterker nog, hij was al weg voor de bus, maar stapte weer terug.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:32 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Als dat volk voor een bus blijft staan die wil vertrekken dan noemen we dat provoceren.
Of is dat te moeilijk voor je?
dus iemand loopt bewust de weg op, ziet de bus maar denkt oh de chauffeurse ziet me wel, ik blijf gewoon staan ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:19 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ook dat niet eens: http://www.bndestem.nl/re(...)-geen-provocatie.ece
Dan blijft de vraag openstaan waarom de chauffeuse met provocatie aan komt zetten. Aan de ene kant natuurlijk wel te verklaren, want anders is het gewoon haar schuld (in ieder geval als het om een verzekeringskwestie gaat).
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus iemand loopt bewust de weg op, ziet de bus maar denkt oh de chauffeurse ziet me wel, ik blijf gewoon staan ?
Hoe je het ook wendt of keert: als dit klopt, heeft de chauffeuse gewoon niet goed opgelet, en is ze in dat geval gewoon schuldig aan het ongeluk. Dat zal ook verklaren waarom ze met een bullshit verhaal aankomt over provocatie. Ze voelt de bui waarschijnlijk al hangen.quote:"Mijn broer en mijn zoon keken naar een auto die te koop stond op de middenberm. Ze liepen terug, voor de bus langs. De bus stond op dat moment stil bij de bushalte maar begon opeens te rijden. Mijn broer dacht dat de buschaffeuse hem wel had gezien. Maar ze trok op.
Die chauffeuse heeft over het hoofd van die sukkel heen gekeken, of ze dacht die blijft wel staan, en is gaan rijdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:03 schreef IDisposable het volgende:
[..]
[..]
Hoe je het ook wendt of keert: als dit klopt heeft de chauffeuse gewoon niet goed opgelet, en is ze in dat geval gewoon schuldig aan het ongeluk.
Ja, dan heb je als bestuurder toch niet goed uitgekekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die chauffeuse heeft over het hoofd van die sukkel heen gekeken, of ze dacht die blijft wel staan, en is gaan rijden
als dat klopt wel ja, domme pech in dat geval. Een chaffeur kan niet alles zien en je kan zelf ook eens opletten, bussen rijden namelijk weleens weg bij een halte.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:03 schreef IDisposable het volgende:
[..]
[..]
Hoe je het ook wendt of keert: als dit klopt heeft de chauffeuse gewoon niet goed opgelet, en is ze in dat geval gewoon schuldig aan het ongeluk.
precies, als je een straat oversteekt of op de weg loopt moet je zelf in de eerste plaats goed uitkijken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef Phantomesse het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat je niet voor een bu moet gaan staan, in geen geval (tenzij de bus onbemand is). Het is sowieso niet handig om voor voertuigen te staan die aan staan en te verwachten dat ze wel even toppen voor je. Er staan niet voor niets buhaltes en stoepen met veelal nog een witte tegels erbij ook om aan te geven dat je daar achter toch het veilgst staat.
Als jij dan de keuze maakt om dat niet te doen, sjaaaa.
Dat werkt ook alleen maar in theorie zo, in de praktijk is er (in ieder geval voor de wet) een gigantische vertroeteling van 'zwakke verkeersdeelnemers'.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
precies, als je een straat oversteekt of op de weg loopt moet je zelf in de eerste plaats goed uitkijken.
Waarbij een bus ook nog richting aangeeft dat hij de weg weer opgaat, dan moet je zelf gewoon uitkijken.
Heb jij wel eens achter het stuur van een bus gezeten??quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:05 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ja, dan heb je als bestuurder toch niet goed uitgekeken?
ja dat klopt, voor een groot gedeelte ook terecht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat werkt ook alleen maar in theorie zo, in de praktijk is er (in ieder geval voor de wet) een gigantische vertroeteling van 'zwakke verkeersdeelnemers'.
Rechts onder je spiegel zit een enorme glazen deur.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:47 schreef michaelmoore het volgende:
Heb jij wel eens achter het stuur van een bus gezeten??
Stel dan voor dat er iemand rechts onder je spiegel staat en begint te lopen, terwijl jij in je linkerspiegel wil kijken of er ingevoegd kan worden
Ik blijf sowieso drie meter van een voertuig vandaan, als iemand achter het stuur zit
Maar wel een waarbij waarschijnlijk een van beide partijen gigantisch loopt te liegen. En je gaat niet zomaar liegen over een ongeluk. Want daarmee geef je eigenlijk impliciet aan schuldbewust te zijn.quote:
dat betekend niet dat er iemand stond toen de bestuurder keekquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:49 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Rechts onder je spiegel zit een enorme glazen deur.
mijn oorspronkelijke reactie hierop is verwijderd ( ?) maar ik zou je adviseren om voortaan voordat je een topic opent eens na te gaan of je geen onzin in de ether slingert.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Na dit gelezen te hebben lijkt er geen ene drol te kloppen van het "De Pers" bericht.
Knakker die aangereden is blijkt dus een 41 jarige man (ipv een jongen) met de achternaam Verbraak te zijn (het is goed Kitao, tis geen Marokkaan dus dan is het ok, je hoeft haar niet meer dood te wensen) en die buschauffeuse lette niet en reed hem aan.
Dat doet er ook niet toe want de buskopper kwamquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:21 schreef Mr.44 het volgende:
dat betekend niet dat er iemand stond toen de bestuurder keek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |