Nog een paar dagen volhouden dan is ze wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
Maar, maar, wat zal "heel Nederland" dan wel niet van ons denken en ik wil niet dat Maik alleen uitgaat, want ik kom uit een goede familie, heb veel vrienden en heb een goede baan.
*smeer, smeer creme op mijn ontevreden smoel*
Heerlijk!quote:
yep, lekker slapenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
Laura had best nog ff kunnen blijven als ik dit zo zie
neeeeeeeeeeeeee laura was luira! en niemand anders!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
mien rol,quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
Maar, maar, wat zal "heel Nederland" dan wel niet van ons denken en ik wil niet dat Maik alleen uitgaat, want ik kom uit een goede familie, heb veel vrienden en heb een goede baan.
Valt het opquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen volhouden dan is ze weg![]()
prachtigquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef mazaru het volgende:
In BB USA hebben ze kijkers laten bellen en een boodschap voor de bewoners in laten spreken.
Die hebben ze 's nachts allemaal laten horen en de dag erna werd er een quiz gehouden met vragen over de uitspraken die ze gehoord hebben.
Nee das niet leuk voor Segredoquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef mazaru het volgende:
1 minuut keihard muziek aanzetten en dan weer doodse stilte.
En dat volhouden tot morgenochtend.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef bull1966 het volgende:
JoJo tegen Flip :
ik heb jeuk aan jouw elleboog
Geen idee maar ze zat er met een blij hoofd te verkondigen dat ze zoveel meegemaakt had en nog lang niet weg wilde.quote:
Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
die sliep zelfst door de karaoke ellende heenquote:
Sorry, *huil huil* je gaat mij toch niet nomineren he? *slijm slijm* want je staat vanaf het begin al in mijn top drie.quote:
Och sjatje toch, tuurlijk goan ich dich neet nominere, doe bes miene nummer ein!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Sorry, *huil huil* je gaat mij toch niet nomineren he? *slijm slijm* want je staat vanaf het begin al in mijn top drie.
Had zomaar gekund. zie het als een soort medleyquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:27 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegd?
Edit: laat maar!![]()
Ja, ze moet nu weer aan 't werk. Zal dat even tegenvallen.quote:
Omdat je haar zo mist...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
dan mag ze zich wel heel goed gaan indekken!! iedereen breekt zijn nek op die hakken van haarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Aan het nadenken over een eigen schoenen merk @sofiavalentine
40 minutes ago Favorite Retweet Reply
[ afbeelding ]
Schoenen waar je heel goed mee kan struikelen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
Mo heeft net definitief besloten dat ze weg gaat.
kom mit noar boeteeee kinnen we soamen noar binne kieken!quote:
Dan weet ik wel een paar mensen die die schoenen zouden moeten dragen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef snetje het volgende:
[..]
dan mag ze zich wel heel goed gaan indekken!! iedereen breekt zijn nek op die hakken van haar
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Hey hallo ik kom er net in. Waarom alle streams op de vrouwenkamer? Wie slaapt er nu al om 22:30 uur op vrijdagavond?
Zet de streams ff op Gerard en Karim die kletsen gezellig in de tuin ofzo.
Dat heeft ze al meerdere keren besloten toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
Mooi, wij ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
en dat omdat Maik 1 keer is uitgegaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
Nou moet ze alleen nog erop leren lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
[ afbeelding ]
dee twiede kos ich nog neetquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef waterkant het volgende:
[..]
kom mit noar boeteeee kinnen we soamen noar binne kieken!
ich hou dien kop tot aan die ribbekas! kinse tralies kieke
Aaaaaaaaaaaaaargh, ik had zo graag haar gezicht willen zien als ze weggestemd werd en erachter kwam dat ze maar 4 procent had.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nou moet ze alleen nog erop leren lopen.
goeie beslissing van haarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
Promises, promises.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |