toch beter dan dat iemand slaapt??quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
oh ja ik heb gevraagd voor een jurk...........jo
Of tegen Joquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef danilel het volgende:
[..]
doe het.....maar niet tegen de bench gewoon tegen dat huis.....
suggesties?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
kunnen wij hier niet iets leuks verzinnen dan?
zoals???quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
Pimpampetten in de SCquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
We kunnen met z'n alle een ticket boeken en het huis daar op stelten zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
JoJo heeft een tweede geheimquote:
Ze 'per ongeluk' wakker maken om 3.33 uur 's nachts lokale tijd (door de stem), allemaal naar het zwembad sturen en dan de deuren v/d slaapkamers vergrendelen en de rode banken weghalen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
Een missie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
We hebben een winnaar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ze 'per ongeluk' wakker maken om 3.33 uur 's nachts lokale tijd, allemaal naar het zwembad sturen en dan de deuren v/d slaapkamers vergrendelen en de rode banken weghalen.
Goed planquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ze 'per ongeluk' wakker maken om 3.33 uur 's nachts lokale tijd (door de stem), allemaal naar het zwembad sturen en dan de deuren v/d slaapkamers vergrendelen en de rode banken weghalen.
fok rollenspel lol, ieder doet een bewoner na, ik wil wel flip zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
om de dertig minuten afspreken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef mazaru het volgende:
1 minuut keihard muziek aanzetten en dan weer doodse stilte.
En dat volhouden tot morgenochtend.
Ik ben Laura, welterusten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
fok rollenspel lol, ieder doet een bewoner na, ik wil wel flip zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |