kijk goed naar die smiley ik lach gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
krijg lekker in vette zwammestam dan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee die kan niet zo goed typen, die is lisdektisch
Dan ga ik effe opletten want dan moet je zeker haar stopwoordjes gebruiken in een onbewaakt momentquote:
Geer begon er over en Flip blijf zn enige nummer maar fluiten zingen of neurien..quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef afca_oc het volgende:
Geer is benieuwd naar zijn boot, geef hem dat nieuws alstublieft
ik toch ook ik ben een lief hamstertje hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
kijk goed naar die smiley ik lach gewoon
MOET DAT NOU???? hahahahaha wat een freak is dat ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geer begon er over en Flip blijf zn enige nummer maar fluiten zingen of neurien..
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geer begon er over en Flip blijf zn enige nummer maar fluiten zingen of neurien..
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
zei hij dat? ik zie alleen ziggo tv hier.. minpuntje voor gerard....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef afca_oc het volgende:
Geer: Ik vind dat Sharon Segredo goed opvoedt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
wat is dan met zijn boot?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef afca_oc het volgende:
Hij heeft Karim zijn zwembroek aan!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
Jo krijgtmucho fakking 200.000 berichten over auto, hond, ex etc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef afca_oc het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik toch ook ik ben een lief hamstertje hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Dakotamu het volgende:
joanna neemt zich voor om 50x per week aan haar overwinning te denken... ik denk dat 50x denken uberhaupt een beetje hoog gegrepen is
Is Geer zijn boot ernstig ziek danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jo krijgtmucho fakking 200.000 berichten over auto, hond, ex etc.
Dan kan een berichtje over de boot er ook wel vanaf.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef afca_oc het volgende:
lol, Geer: Prins Bernhard was nu 76 geweest ofzo![]()
zielig voor het politiepaardquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
vr 22 apr 2011, 22:37
Massale vechtpartij Vondelpark Amsterdam - Het Vondelpark in Amsterdam is ontruimd na een massale vechtpartij. Zo'n zestig mensen zijn met elkaar op de vuist gegaan.
De politie was massaal uitgerukt. Een aantal mensen is gearresteerd. Een politiepaard is in een vijver gevallen.
Het is niet duidelijk hoe de vechtpartij is ontstaan.
off topic
Ik denk dat denken sowieso een beetje te hoog gegrepen isquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Dakotamu het volgende:
joanna neemt zich voor om 50x per week aan haar overwinning te denken... ik denk dat 50x denken uberhaupt een beetje hoog gegrepen is
allemaal blanken weer zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
Massale vechtpartij Vondelpark Amsterdam - Het Vondelpark in Amsterdam is ontruimd na een massale vechtpartij. Zo'n zestig mensen zijn met elkaar op de vuist gegaan.
De politie was massaal uitgerukt. Een aantal mensen is gearresteerd. Een politiepaard is in een vijver gevallen.
off topic
Nogal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
off topic
even twitter aanslingeren voor foto's, ramptouristquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
off topic
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
Gelukkig maar dat ik hier de cossen heb gelezen, ipv naar het park te gaan. is t toch nog ergens goed voor.
off topic
WTF ! Is dat Sharon?quote:
10 uur en dan al slapen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Jo hou op met kleppen, de anderen willen slapen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gezegd dat ik Flip en Jo lief vind samen. Dus bij dezen!
Ik vind hun ook wel lief samen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Ik heb vandaag nog niet gezegd dat ik Flip en Jo lief vind samen. Dus bij dezen!
Missie? Nachtopdracht, gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
Ik zou het best grappig vinden als ze nu nog een 'missie' krijgen
Gheghe, ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
grappig?, zou gewoon moeten, dit is te erg dat ze nu al in bed liggen......quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
zal wel niet, maar wie weet... Jo loopt al 20 minuten de anderen wakker te houden door te zeuren dat het licht uit moetquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
Doe maar. Het is nog te vroeg om te slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
Goed idee!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef afca_oc het volgende:
Voor straf de lampen de hele nacht aanhouden totdat iedereen uit de slaapkamers is
jo = karper diem = vis v/d dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef danilel het volgende:
[..]
goede vrijdag ==> vis! van het viswijf
valt nog mee.... er worden hele cossen volgeschreven in 10 min SLquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef afca_oc het volgende:
Hoe krijgen wij het voor elkaar om in 10 minuten hierover 2,5 pagina vol te praten
ja, als ervoor wat spectaculairs is gebeurdquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
valt nog mee.... er worden hele cossen volgeschreven in 10 min SL
Vuilniszakken jurk ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
oh ja ik heb gevraagd voor een jurk...........jo
house-wipequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Verity het volgende:
Laat aub nu Guido het huis in rennen ( op z'n leroy jenkins voor de mensen die 'm kennen)
Ze hebben vandaag ook een waanzinnig actieve dag gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef little_me het volgende:
is het amper tien over tien daar het is weekend echt snap niet dat ik nog steeds kijk
jakweetikvindooknieleukquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Kom thuis, slinger streams aan liggen ze al in bed
quote:
Welkom in Huize Avondrood!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Kom thuis, slinger streams aan liggen ze al in bed
en nu laat ze hem tot 9 uur morgen alleenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
na een paar rondjes rond de tafel gelopen te hebben met sjer ging ie zijn hok in en meteen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |