Ja heel komisch, vind het vooral grappig wanneer hij zijn medebewoners loopt te stangen met ironische opmerkingen en zij hem serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef waterkant het volgende:
gerard is de manipulator, de prater, de tvmaker, inventief. in gesprekken op gang maken.. kortom een echte makelaar!
Kan het wel waarderen een beetje zelfspotquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef waterkant het volgende:
ach de luiste persoon is er nu uit toch????![]()
sorry kon het niet laten!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Praat Doe eens normaal tegen die hond Shar!
En, beviel het?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
ik heb een hele dag geenstreams gekeken
vaagquote:
DGK was meer gescript, Hier is slechts een enkeling op de hoogte, denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef bollokus het volgende:
ik mis de discussie hoe geweldig BB en DGK wel niet waren, hoe gescript SST is, hoe er gemanipuleerd wordt met stemmen, hoe het de djoonshow
hij is niet echt netjes gemaakt, achtergrond enzo, maar ik heb het ff vlug gedaan, dus niet op de details letten hequote:
hier de nadruk op denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DGK was meer gescript, Hier is slechts een enkeling op de hoogte, denk ik
heb het allemaal niet gezien alleen een beetje bb1quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DGK was meer gescript, Hier is slechts een enkeling op de hoogte, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |