Idd, hoe simpel kan het zijn om iets te verzinnen daar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef mazaru het volgende:
1 minuut keihard muziek aanzetten en dan weer doodse stilte.
En dat volhouden tot morgenochtend.
Onregelmatig. Dat is psychisch moeilijker te verwerkenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
fok rollenspel lol, ieder doet een bewoner na, ik wil wel flip zijn
hoe vaak mag ik raden??quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef bull1966 het volgende:
ikikik ik ik ikikik ikikik ikikik ikikik ikikik
raad eens wie ik ben
ja, maar dan moeten we jou steeds weer afwerenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef waterkant het volgende:
of allemaal hier laura weer fokken! werkte feilloos de afgelopen dagen!
dat is JoJo tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nog even denken wie ik wil zijn. Misschien wel Mo, het is altijd leuker om het minst sympathieke personage te spelen.
das waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onregelmatig. Dat is psychisch moeilijker te verwerken
-quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef danilel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Njah, ich weit ut auch neet mjer, ich mot allein mer beuke..........
Die is naar huis, heb me in de daily voor de laatste keer geergerd aan die lijzige.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef waterkant het volgende:
Klinkt eerder als die psychisch gestoorde psych.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zullen we het nog een keertje overdoen of is dat niet naar je zin?![]()
Misschien ben jij wel Lijzige Laura
Ja zeg, nu zit of lig je hier ons allemaal een beetje aan te moedigen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef waterkant het volgende:
en kapot dat die gasten toen warenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef mazaru het volgende:
In BB USA hebben ze kijkers laten bellen en een boodschap voor de bewoners in laten spreken.
Die hebben ze 's nachts allemaal laten horen en de dag erna werd er een quiz gehouden met vragen over de uitspraken die ze gehoord hebben.
In de rol van Mo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef danilel het volgende:
wea geis dich nominere?
toch neet mich, want![]()
ich mot van miene pap der veur goan.
Wat had ze allemaal gedroomd dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Klinkt eerder als die psychisch gestoorde psych.
Laura was trouwens best positief in de uitzending en ze vond dat ze veel meegemaakt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |