Heel veel sterkte nog. Het zijn echt de laatste loodjes en daarna kan ook voor jou het grote genieten beginnen. Hou vol meid!
  Heel veel sterkte nog. Het zijn echt de laatste loodjes en daarna kan ook voor jou het grote genieten beginnen. Hou vol meid! wilde ik er ook niet teveel over zeggen.
 wilde ik er ook niet teveel over zeggen. Het is gewoon een stom stuk plastic en dat ademt voor geen meter. Met deze temperaturen buiten ben je zelf al heel warm (was bij die vrienden in huis 25 graden!!!) dus dan plak je al heel snel aan je matras vast. En als ik iets vies vindt.......
  Het is gewoon een stom stuk plastic en dat ademt voor geen meter. Met deze temperaturen buiten ben je zelf al heel warm (was bij die vrienden in huis 25 graden!!!) dus dan plak je al heel snel aan je matras vast. En als ik iets vies vindt....... 

Jankend van de pijn heb ik op bed gelegen, rond 6 uur ben ik weer in slaap gevallen.
 Jankend van de pijn heb ik op bed gelegen, rond 6 uur ben ik weer in slaap gevallen.  

Fijn dat het eind in elk geval in zicht is! Sterkte nog even
 Fijn dat het eind in elk geval in zicht is! Sterkte nog even  
  ik was midden in een hittegolf uitgerekend en sliep al slecht genoeg, en nam het risico. Of het aan te raden is, is een ander verhaal natuurlijk.
 ik was midden in een hittegolf uitgerekend en sliep al slecht genoeg, en nam het risico. Of het aan te raden is, is een ander verhaal natuurlijk. 

)
 )

Pas op met mijn raad hequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef danic het volgende:
Dank voor de goeie tips, ga ik toch maar mee aan de slag, want dit is echt niets.
Enneh....vriend heeft een zwakke rug en daagt me bijna uit om het matras met vruchtwater te overgieten, dan kan er een andere komen waar hij beter op ligt haha.
(die gaat er toch wel komen hoor, ik heb alleen gezegd dat ie heel even moet wachten tot na mijn bevalling, dan heb ik mijn eigen lijf weer terug en weet ik beter wat er lekker ligt en wat niet).
Dus misschien ook maar gokken net als Innepin (lees: goden verzoeken)

prima dingen, goed waterdicht en niet zweterig.. Ze liggen er hier nu nog standaard op! Makkelijk bij lekkages inderdaad (als miepie zich eens een nacht niet meld
 prima dingen, goed waterdicht en niet zweterig.. Ze liggen er hier nu nog standaard op! Makkelijk bij lekkages inderdaad (als miepie zich eens een nacht niet meld  ) en gewoon fijn als matrasbeschermer...
) en gewoon fijn als matrasbeschermer...

Dan moet je wel voor 7 mei bevallen, anders mag je pas de 15de he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef danic het volgende:
Ja, ik ga het vanavond eerst een proberen met stof die ik van een vriendin heb gehad (soort moltonstof maar dan veel kleiner, handdoek formaat, dus waar die nou voor gebruikt moeten worden?) en die leg ik dan op de matrasbeschermer. Als het dan nog zo zweet dan trek ik em morgenochtend er lekker onder vandaan.
Ik heb nog meer van die mini-moltons zegs maar, dus dan ga ik daar mee aan de slag. Zo lang gaat het volgens mij niet meer duren, dus ik improviseer wel even.
Én: idd even het voorjaar/najaardekbed straks vervangen voor het zomerdekbed. Ik slaap nu gewoon zonder dekbed! Warrum!!

Bij de Hema hebben ze een waterdichte molton onderdeken. Is dat misschien iets?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een matras van 210 en ik heb daar nog geen waterdichte molton voor kunnen vinden want zo'n zweetmatje lijkt mij ook niet

Ik heb ze toen online bij volgens mij wehkamp besteld, ons bed is 220 langquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Swampie sterkte
Danic weer wat bijgekomen
Wij hebben een matras van 210 en ik heb daar nog geen waterdichte molton voor kunnen vinden want zo'n zweetmatje lijkt mij ook niet
Voor de rest een leuke maar wel vermoeiende dag gehad ben nu wel er misselijk en moe

Ik had t er ook niet onder en bij mij kwam t gewoon op gangquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Pas op met mijn raad he
Misschien is het daardoor wel geweest dat de bevalling gewoon helemaal niet op gang kwam!

. Sorry voor de misschien wat stomme vragen, maar ik ben gewoon nog zo'n n00b
 . Sorry voor de misschien wat stomme vragen, maar ik ben gewoon nog zo'n n00b   
  .
 .

ik zou sowieso bellen.quote:Op zondag 24 april 2011 09:31 schreef GirlGoneBad het volgende:
Vlindur, Sannne en Innepin, bedankt voor jullie tip. Na een uurtje of twee was het al niet zo pijnlijk meer, ik heb nu alleen nog wat lichte buikpijn, maar dat is overkomelijk. Morgen test ik nog één keer, en als dat nog steeds positief is, ga ik dinsdag de vk bellen denk ik, of wanneer mag je eigenlijk de vk bellen voor een afspraak. Sorry voor de misschien wat stomme vragen, maar ik ben gewoon nog zo'n n00b

Als ik morgen thuis ben lees ik even goed bij, zit nu bij pa en ma en die weten nog van niks, dus kan natuurlijk niet al te lang hier rondhangen.

. 4w5d vandaag.  Retespannend vind ik het!
. 4w5d vandaag.  Retespannend vind ik het!

Wij hebben ook een matras van 210 lang (90cm breed) en daar kreeg ik de waterdichte molton van de Hema prima omheen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Swampie sterkte
Danic weer wat bijgekomen
Voor de rest een leuke maar wel vermoeiende dag gehad ben nu wel er misselijk en moe

Ik heb net idd nog heerlijk 1,5 uur geslapen. Maar erg rustig ligt dat ook weer niet. Heb ook wel die angst van het breken van vliezen op de bank haha. Maar ja, ik kan toch ook niet overal zeiltjes gaan leggenquote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Sannne het volgende:
Tweeoogje welkom!
Swampie ik leef met je mee! Nog effe!!
Danic balen zeg van je pijn, tijd dat de kleine komt!! Gelukkig kan je op de bank beter slapen maar niet al je vruchtwater in je bank verliezen he
GGB fijn dat die pijn weggezakt is, dat had ik precies zo! Maar als het terugkomt wel bellen hoor, kan meteen al!
Ik doe mee met de slechtslapers. Veel te warm en dochter veel te druk. Ik ben zo beniewd wat daar binnen nou allemaal te beleven valt, want volgens mij had ze de grootste lol
Oja enne.. Vrolijk pasen allemaal!Ik ga me douchen voor de paasbrunch, fijne dag!

veel plezier deintjequote:Op zondag 24 april 2011 13:04 schreef Poppedein het volgende:
ik kom alleen ff melden dat hier in ieder geval alles rustig is. Zijn op weg naar schiedam vanuit t hoogeveensche, laatste keer ver weg...maar dochterlief is bij opa en oma, mn vluchttasje staat achterin en ik rij naar mijn VK, dus moet goedkomen

ik ben benieuwd naar een nieuw vers beebje!
 ik ben benieuwd naar een nieuw vers beebje! 

Swampie, wat heftig allemaal zeg
 Swampie, wat heftig allemaal zeg  ! Ik hoop dat je na de keizersnee snel opknapt en je lekker kunt gaan genieten van jullie kleine mannetje!
 ! Ik hoop dat je na de keizersnee snel opknapt en je lekker kunt gaan genieten van jullie kleine mannetje!   

dacht ik ook; maar heb net natuurlijk uitgebreid gegoogled; en schijnt dat het na de zwangerschap geleidelijk aan wel weer wegtrekt...quote:Op zondag 24 april 2011 14:07 schreef Kleurdoos het volgende:
oei das kut, van die pigmentvlekken.. ik heb er bij mij nog geen 1 kunnen ontdekken..maar zo'n zwangerschapsmasker, daar kom je lastig vanaf

Steunkousen in dit warme weer; lekker
 Steunkousen in dit warme weer; lekker   

Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 april 2011 11:12 schreef tweeoogje het volgende:
Ik kom me hier dan ook maar heel voorzichtig melden.. Na 3 testen geloof ik denk ik wel dat ik echt zwanger ben. 4w5d vandaag. Retespannend vind ik het!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |