Swampie spannend, hou je taai! Heftig hoor!
Jipster en Susie ik heb het aangepast!
Danic is het geen idee om een waterdicht molton te halen bij Hema? Die is maar 1 persoons, maar als je de zijkanten openknipt (de hoeken dus) kan je ze prima onder je eigen molton vouwen.
Slaapt 100 keer beter en ik zou het er graag voor over hebben!
GGB, Ik had in het begin hele heftige menstruatiekrampen. Die lieten me de zwangerschapstest uitstellen, want dit moest wel doorbreken en het zou een afschuwelijk zware menstruatie worden, dacht ik.
Ik heb de buikpijn gehouden en mocht vervolgens al met 8 weken een echo door de buikpijn. Wat belangrijk is is dat het vruchtje wel binnen de baarmoeder zit.
Een bbm is zo heftig dat je amper recht kan staan, maar als ik jou zo hoor zou ik toch even bellen om het zeker te weten!! Let op jezelf hoor! Hoe eerder je met een bbm erbij bent, hoe beter ze je kunnen helpen. Maar het zal vast gewoon het oprekken van je BM zijn, net als bij mij! Heavy shit

Ik had een night from hell, zoals sommige van jullie.. Om half 3 werd ik wakker met een kiespijn.. Tjonge wat had ik zelfmedelijden

Jankend van de pijn heb ik op bed gelegen, rond 6 uur ben ik weer in slaap gevallen.
Nu valt het mee, maar vannacht, wohhhh ik stond op het punt een advil liquid cap te nemen. En dat is echt slecht las ik. Maar ik werd GEK! En die paracetamol werkt ook voor geen meter he. Pff.
Maar ik heb het overleefd