abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95883357
bedankt voor jullie sterkte wensen, het is een lange lig/zit aan het worden en ik hoop dat ik de baby eerder krijg via de natuurlijke weg.
Maar de kans op die weg is klein denk ik.
Liggend hierbij het raam happend naar adem hoop ik vol te houden en verzamel ik elke dag de moed weer die er is om door te gaan.
Hopelijk kom ik straks als de baby er is op een wolk die ongekend is, naar 37 weken ziek zijn ben ik er aan toe!!
het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt en krijgt zijn deel!!
pi_95883385
Swampie... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_95885353
*meldt* (sorry beetje laat)

Swampie :* Heel veel sterkte nog. Het zijn echt de laatste loodjes en daarna kan ook voor jou het grote genieten beginnen. Hou vol meid!

Hier echt even een k*tstart van de dag gehad. Begon gisteravond al een beetje. We waren op visite bij vrienden en het was supergezellig. Maar ik had onwijs last van mijn buik. Maar zo dat ik niet wist of ik last van mijn darmen had of dat er meer aan de hand was. En aangezien dit nou precies een vriendin is die iedere keer gil: 'je bent toch nog niet aan het bevallen' }:| wilde ik er ook niet teveel over zeggen.
's Avonds lekker mijn bedje in, maar heel de nacht een harde buik gehad en ik wist niet hoe ik moest liggen, zo'n pijn in mijn bekken. Bij iedere draai voelde het alsof alles uit elkaar werd getrokken.

Daarbij vind ik de matrasbeschermer een hel! :( Het is gewoon een stom stuk plastic en dat ademt voor geen meter. Met deze temperaturen buiten ben je zelf al heel warm (was bij die vrienden in huis 25 graden!!!) dus dan plak je al heel snel aan je matras vast. En als ik iets vies vindt.......
Maar gaan verliggen was bijna geen optie, want dat deed zo'n pijn! Dus kiezen tussen 2 kwaden. Heb vanmorgen even uitgehuild bij vriendlief en nu gaat het wel weer.

Ik hou me vast aan mijn mott: ik ben er nog niet klaar mee, maar wel klaar voor! Lekker positief dacht ik zo! (maar stiekem hoop ik niet dat die pijn lang aanhoudt!)

Zo dat was weer mijn klaagmomentje voor vandaag, dan nu weer op naar positieve dingen :P
pi_95885586
Swampie spannend, hou je taai! Heftig hoor!

Jipster en Susie ik heb het aangepast!

Danic is het geen idee om een waterdicht molton te halen bij Hema? Die is maar 1 persoons, maar als je de zijkanten openknipt (de hoeken dus) kan je ze prima onder je eigen molton vouwen.
Slaapt 100 keer beter en ik zou het er graag voor over hebben!

GGB, Ik had in het begin hele heftige menstruatiekrampen. Die lieten me de zwangerschapstest uitstellen, want dit moest wel doorbreken en het zou een afschuwelijk zware menstruatie worden, dacht ik.
Ik heb de buikpijn gehouden en mocht vervolgens al met 8 weken een echo door de buikpijn. Wat belangrijk is is dat het vruchtje wel binnen de baarmoeder zit.
Een bbm is zo heftig dat je amper recht kan staan, maar als ik jou zo hoor zou ik toch even bellen om het zeker te weten!! Let op jezelf hoor! Hoe eerder je met een bbm erbij bent, hoe beter ze je kunnen helpen. Maar het zal vast gewoon het oprekken van je BM zijn, net als bij mij! Heavy shit :D

Ik had een night from hell, zoals sommige van jullie.. Om half 3 werd ik wakker met een kiespijn.. Tjonge wat had ik zelfmedelijden :( Jankend van de pijn heb ik op bed gelegen, rond 6 uur ben ik weer in slaap gevallen.
Nu valt het mee, maar vannacht, wohhhh ik stond op het punt een advil liquid cap te nemen. En dat is echt slecht las ik. Maar ik werd GEK! En die paracetamol werkt ook voor geen meter he. Pff.
Maar ik heb het overleefd :s)
pi_95885624
Oy swampie wat een helse zwangerschap zo zeg -O- Fijn dat het eind in elk geval in zicht is! Sterkte nog even :*

Danic, matrasbeschermers zijn ook hel. Daarom heb ik 'm de vorige keer ook gewoon niet gebruikt :P ik was midden in een hittegolf uitgerekend en sliep al slecht genoeg, en nam het risico. Of het aan te raden is, is een ander verhaal natuurlijk.

GGB, welkom! En gewoon even bellen, de verloskundige kan je vast geruststellen. :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95885669
Ja of eventueel 2 moltons met dikke badhanddoeken er tussen!
Maar het is wel heeel zonde als het doorlekt, vruchtwater gaat zo stinken..
pi_95885843
Dank voor de goeie tips, ga ik toch maar mee aan de slag, want dit is echt niets.
Enneh....vriend heeft een zwakke rug en daagt me bijna uit om het matras met vruchtwater te overgieten, dan kan er een andere komen waar hij beter op ligt haha.
(die gaat er toch wel komen hoor, ik heb alleen gezegd dat ie heel even moet wachten tot na mijn bevalling, dan heb ik mijn eigen lijf weer terug en weet ik beter wat er lekker ligt en wat niet).
Dus misschien ook maar gokken net als Innepin (lees: goden verzoeken :P )
pi_95886213
Ow joh dan lekker laten :D
pi_95887215
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef danic het volgende:
Dank voor de goeie tips, ga ik toch maar mee aan de slag, want dit is echt niets.
Enneh....vriend heeft een zwakke rug en daagt me bijna uit om het matras met vruchtwater te overgieten, dan kan er een andere komen waar hij beter op ligt haha.
(die gaat er toch wel komen hoor, ik heb alleen gezegd dat ie heel even moet wachten tot na mijn bevalling, dan heb ik mijn eigen lijf weer terug en weet ik beter wat er lekker ligt en wat niet).
Dus misschien ook maar gokken net als Innepin (lees: goden verzoeken :P )
Pas op met mijn raad he :P
Misschien is het daardoor wel geweest dat de bevalling gewoon helemaal niet op gang kwam! :o ;)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:57:12 #60
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_95888113
Swampie, wat naar dat het zo gaat :*

Bedankt voor de uitzet tips! Ik zal een gaan rondvragen en googlen en dan maak ik gewoon lekker een eigen lijst :P
Oude (on)bekende.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:49:45 #61
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95889207
Oh ik wilde ook beginnen over de matrasbeschermers, vreselijk!
Kun je je draai al niet vinden, zit je heerlijk in je eigen zweet te baden/slapen :(

Ga ff kijken of ik niet toevallig zo'n molton heb liggen..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:56:17 #62
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95889350
Ik heb ook die waterdichte matrasbeschermer van de Hema, ik vind het een prima ding.
En straks met de Bv 's blijft de matras ook altijd schoon bij het voeden/lekkages. :)

Wel had ik nog het herfst/lente deel van ons wollen dekbed erop liggen, dat ga ik nu vervangen door het zomerdeel omdat ik het in het algemeen gewoon wat warmer heb in bed.

Sterkte voor Danic en voor Swampie. :*

Ow en ik maakte vandaag voor de tweede keer deze week mee, dat een kassa speciaal voor mij open ging en daarna ook weer dicht, van de week bij de supermarkt, vandaag bij de bouwmarkt. Omdat ik dus met mijn dikke buik rondloop, zo enorm lief vond ik dat...
pi_95889529
Je hebt ze ook bij de Ikea.. :) prima dingen, goed waterdicht en niet zweterig.. Ze liggen er hier nu nog standaard op! Makkelijk bij lekkages inderdaad (als miepie zich eens een nacht niet meld :+) en gewoon fijn als matrasbeschermer...
pi_95890224
Ja, ik ga het vanavond eerst een proberen met stof die ik van een vriendin heb gehad (soort moltonstof maar dan veel kleiner, handdoek formaat, dus waar die nou voor gebruikt moeten worden?) en die leg ik dan op de matrasbeschermer. Als het dan nog zo zweet dan trek ik em morgenochtend er lekker onder vandaan.
Ik heb nog meer van die mini-moltons zegs maar, dus dan ga ik daar mee aan de slag. Zo lang gaat het volgens mij niet meer duren, dus ik improviseer wel even.
Én: idd even het voorjaar/najaardekbed straks vervangen voor het zomerdekbed. Ik slaap nu gewoon zonder dekbed! Warrum!!
pi_95890589
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef danic het volgende:
Ja, ik ga het vanavond eerst een proberen met stof die ik van een vriendin heb gehad (soort moltonstof maar dan veel kleiner, handdoek formaat, dus waar die nou voor gebruikt moeten worden?) en die leg ik dan op de matrasbeschermer. Als het dan nog zo zweet dan trek ik em morgenochtend er lekker onder vandaan.
Ik heb nog meer van die mini-moltons zegs maar, dus dan ga ik daar mee aan de slag. Zo lang gaat het volgens mij niet meer duren, dus ik improviseer wel even.
Én: idd even het voorjaar/najaardekbed straks vervangen voor het zomerdekbed. Ik slaap nu gewoon zonder dekbed! Warrum!!
Dan moet je wel voor 7 mei bevallen, anders mag je pas de 15de he?
pi_95892499
Ja hallo! Jij moet zo nodig een vakantie plannen in die periode! Dat dóé je toch niet :6 ;) :P
pi_95896566
Sorry ;( :@
pi_95898122
Swampie sterkte
Danic weer wat bijgekomen

Wij hebben een matras van 210 en ik heb daar nog geen waterdichte molton voor kunnen vinden want zo'n zweetmatje lijkt mij ook niet

Voor de rest een leuke maar wel vermoeiende dag gehad ben nu wel er misselijk en moe
pi_95899545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:

Wij hebben een matras van 210 en ik heb daar nog geen waterdichte molton voor kunnen vinden want zo'n zweetmatje lijkt mij ook niet

Bij de Hema hebben ze een waterdichte molton onderdeken. Is dat misschien iets?
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_95899687
Dank je kaarr ga van de week even kijken
pi_95901741
Lief dat je het vraagt F-R, maar ben idd weer beetje bijgekomen. Ik ga eens kijken wat deze nacht brengt.
Maar even uithuilen bij vriendlief, douchen en onder de parasol in de tuin heeft vandaag een hoop goed gedaan!
Nu ben ik erg benieuwd wat mijn lijf me de komende dagen gaat brengen, want het zeer veel harde buiken vandaag, terwijl ik toch niets heb gedaan.
pi_95903771
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Swampie sterkte
Danic weer wat bijgekomen

Voor de rest een leuke maar wel vermoeiende dag gehad ben nu wel er misselijk en moe
Ik heb ze toen online bij volgens mij wehkamp besteld, ons bed is 220 lang
pi_95910046
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:12 schreef innepin het volgende:

[..]

Pas op met mijn raad he :P
Misschien is het daardoor wel geweest dat de bevalling gewoon helemaal niet op gang kwam! :o ;)
Ik had t er ook niet onder en bij mij kwam t gewoon op gang :)
Op t moment dat k t plastic eronder wilde leggen, was mn baby er 8uur later. Heb er dus nooit op geslapen :D
  zondag 24 april 2011 @ 08:37:05 #74
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95910087
Morgen dames,

Weer slecht geslapen helaas, kon weer niet mijn houding vinden. Van 3 tot 5 wakker gelegen, en ben toen maar op de bank gaan liggen.. en dat hielp :o
Om 7 uur weer terug naar bed gegaan en net er weer uit ;)
Oh ja, gisteravond heb ik die molton van Ikea gehaald, zo te voelen echt een heel stuk beter. Geen zweetmatje in ieder geval :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95910621
Vlindur, Sannne en Innepin, bedankt voor jullie tip. Na een uurtje of twee was het al niet zo pijnlijk meer, ik heb nu alleen nog wat lichte buikpijn, maar dat is overkomelijk. Morgen test ik nog één keer, en als dat nog steeds positief is, ga ik dinsdag de vk bellen denk ik, of wanneer mag je eigenlijk de vk bellen voor een afspraak :@ . Sorry voor de misschien wat stomme vragen, maar ik ben gewoon nog zo'n n00b :')

Als ik morgen thuis ben lees ik even goed bij, zit nu bij pa en ma en die weten nog van niks, dus kan natuurlijk niet al te lang hier rondhangen :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')