Heel veel sterkte nog. Het zijn echt de laatste loodjes en daarna kan ook voor jou het grote genieten beginnen. Hou vol meid!
  Heel veel sterkte nog. Het zijn echt de laatste loodjes en daarna kan ook voor jou het grote genieten beginnen. Hou vol meid! wilde ik er ook niet teveel over zeggen.
 wilde ik er ook niet teveel over zeggen. Het is gewoon een stom stuk plastic en dat ademt voor geen meter. Met deze temperaturen buiten ben je zelf al heel warm (was bij die vrienden in huis 25 graden!!!) dus dan plak je al heel snel aan je matras vast. En als ik iets vies vindt.......
  Het is gewoon een stom stuk plastic en dat ademt voor geen meter. Met deze temperaturen buiten ben je zelf al heel warm (was bij die vrienden in huis 25 graden!!!) dus dan plak je al heel snel aan je matras vast. En als ik iets vies vindt....... 

Jankend van de pijn heb ik op bed gelegen, rond 6 uur ben ik weer in slaap gevallen.
 Jankend van de pijn heb ik op bed gelegen, rond 6 uur ben ik weer in slaap gevallen.  

Fijn dat het eind in elk geval in zicht is! Sterkte nog even
 Fijn dat het eind in elk geval in zicht is! Sterkte nog even  
  ik was midden in een hittegolf uitgerekend en sliep al slecht genoeg, en nam het risico. Of het aan te raden is, is een ander verhaal natuurlijk.
 ik was midden in een hittegolf uitgerekend en sliep al slecht genoeg, en nam het risico. Of het aan te raden is, is een ander verhaal natuurlijk. 

)
 )

Pas op met mijn raad hequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef danic het volgende:
Dank voor de goeie tips, ga ik toch maar mee aan de slag, want dit is echt niets.
Enneh....vriend heeft een zwakke rug en daagt me bijna uit om het matras met vruchtwater te overgieten, dan kan er een andere komen waar hij beter op ligt haha.
(die gaat er toch wel komen hoor, ik heb alleen gezegd dat ie heel even moet wachten tot na mijn bevalling, dan heb ik mijn eigen lijf weer terug en weet ik beter wat er lekker ligt en wat niet).
Dus misschien ook maar gokken net als Innepin (lees: goden verzoeken)

prima dingen, goed waterdicht en niet zweterig.. Ze liggen er hier nu nog standaard op! Makkelijk bij lekkages inderdaad (als miepie zich eens een nacht niet meld
 prima dingen, goed waterdicht en niet zweterig.. Ze liggen er hier nu nog standaard op! Makkelijk bij lekkages inderdaad (als miepie zich eens een nacht niet meld  ) en gewoon fijn als matrasbeschermer...
) en gewoon fijn als matrasbeschermer...

Dan moet je wel voor 7 mei bevallen, anders mag je pas de 15de he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef danic het volgende:
Ja, ik ga het vanavond eerst een proberen met stof die ik van een vriendin heb gehad (soort moltonstof maar dan veel kleiner, handdoek formaat, dus waar die nou voor gebruikt moeten worden?) en die leg ik dan op de matrasbeschermer. Als het dan nog zo zweet dan trek ik em morgenochtend er lekker onder vandaan.
Ik heb nog meer van die mini-moltons zegs maar, dus dan ga ik daar mee aan de slag. Zo lang gaat het volgens mij niet meer duren, dus ik improviseer wel even.
Én: idd even het voorjaar/najaardekbed straks vervangen voor het zomerdekbed. Ik slaap nu gewoon zonder dekbed! Warrum!!

Bij de Hema hebben ze een waterdichte molton onderdeken. Is dat misschien iets?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een matras van 210 en ik heb daar nog geen waterdichte molton voor kunnen vinden want zo'n zweetmatje lijkt mij ook niet

Ik heb ze toen online bij volgens mij wehkamp besteld, ons bed is 220 langquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Swampie sterkte
Danic weer wat bijgekomen
Wij hebben een matras van 210 en ik heb daar nog geen waterdichte molton voor kunnen vinden want zo'n zweetmatje lijkt mij ook niet
Voor de rest een leuke maar wel vermoeiende dag gehad ben nu wel er misselijk en moe

Ik had t er ook niet onder en bij mij kwam t gewoon op gangquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Pas op met mijn raad he
Misschien is het daardoor wel geweest dat de bevalling gewoon helemaal niet op gang kwam!

. Sorry voor de misschien wat stomme vragen, maar ik ben gewoon nog zo'n n00b
 . Sorry voor de misschien wat stomme vragen, maar ik ben gewoon nog zo'n n00b   
  .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |