ik zou sowieso bellen.quote:Op zondag 24 april 2011 09:31 schreef GirlGoneBad het volgende:
Vlindur, Sannne en Innepin, bedankt voor jullie tip. Na een uurtje of twee was het al niet zo pijnlijk meer, ik heb nu alleen nog wat lichte buikpijn, maar dat is overkomelijk. Morgen test ik nog één keer, en als dat nog steeds positief is, ga ik dinsdag de vk bellen denk ik, of wanneer mag je eigenlijk de vk bellen voor een afspraak. Sorry voor de misschien wat stomme vragen, maar ik ben gewoon nog zo'n n00b
![]()
Als ik morgen thuis ben lees ik even goed bij, zit nu bij pa en ma en die weten nog van niks, dus kan natuurlijk niet al te lang hier rondhangen.
Wij hebben ook een matras van 210 lang (90cm breed) en daar kreeg ik de waterdichte molton van de Hema prima omheen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Swampie sterkte
Danic weer wat bijgekomen
Wij hebben een matras van 210 en ik heb daar nog geen waterdichte molton voor kunnen vinden want zo'n zweetmatje lijkt mij ook niet
Voor de rest een leuke maar wel vermoeiende dag gehad ben nu wel er misselijk en moe
Ik heb net idd nog heerlijk 1,5 uur geslapen. Maar erg rustig ligt dat ook weer niet. Heb ook wel die angst van het breken van vliezen op de bank haha. Maar ja, ik kan toch ook niet overal zeiltjes gaan leggenquote:Op zondag 24 april 2011 11:26 schreef Sannne het volgende:
Tweeoogje welkom!
Swampie ik leef met je mee! Nog effe!!
Danic balen zeg van je pijn, tijd dat de kleine komt!! Gelukkig kan je op de bank beter slapen maar niet al je vruchtwater in je bank verliezen he
GGB fijn dat die pijn weggezakt is, dat had ik precies zo! Maar als het terugkomt wel bellen hoor, kan meteen al!
Ik doe mee met de slechtslapers. Veel te warm en dochter veel te druk. Ik ben zo beniewd wat daar binnen nou allemaal te beleven valt, want volgens mij had ze de grootste lol
Oja enne.. Vrolijk pasen allemaal!Ik ga me douchen voor de paasbrunch, fijne dag!
veel plezier deintjequote:Op zondag 24 april 2011 13:04 schreef Poppedein het volgende:
ik kom alleen ff melden dat hier in ieder geval alles rustig is. Zijn op weg naar schiedam vanuit t hoogeveensche, laatste keer ver weg...maar dochterlief is bij opa en oma, mn vluchttasje staat achterin en ik rij naar mijn VK, dus moet goedkomen
dacht ik ook; maar heb net natuurlijk uitgebreid gegoogled; en schijnt dat het na de zwangerschap geleidelijk aan wel weer wegtrekt...quote:Op zondag 24 april 2011 14:07 schreef Kleurdoos het volgende:
oei das kut, van die pigmentvlekken.. ik heb er bij mij nog geen 1 kunnen ontdekken..maar zo'n zwangerschapsmasker, daar kom je lastig vanaf
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 april 2011 11:12 schreef tweeoogje het volgende:
Ik kom me hier dan ook maar heel voorzichtig melden.. Na 3 testen geloof ik denk ik wel dat ik echt zwanger ben. 4w5d vandaag. Retespannend vind ik het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |