quote:
Ken jij 9? Die zag ik vandaag nog lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi 3, prettig kennis te maken. Groetjes, 6.
A tfoe, ik heb een hekel aan 9. Die doet altijd zo arrogant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ken jij 9? Die zag ik vandaag nog lopen.
quote:
12 is anders ook niet echt sociaal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
[..]
A tfoe, ik heb een hekel aan 9. Die doet altijd zo arrogant.
Ik kan dat ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Waarom kan ik dit helemaal meezingen?
Maar ja, wat wil je met 81 als moederquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
12 is anders ook niet echt sociaal.
Plaatsvervangende schaamtequote:
Ik ook op jou.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op jou, denk ik.
Waarom dan pas?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb zin om over seks te praten maar dat mag pas om half 11
Ik zie jou echt niet een beest in bed zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef sharr het volgende:
Geile seks. Penissen in vagina's. Op en neer gaande tetten. Soppende geluiden. Hoi, 12 jarige kinderen.
Meer het zwaardere ademen, kronkelen van het lichaam, en bijten op de lipquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef sharr het volgende:
Geile seks. Penissen in vagina's. Op en neer gaande tetten. Soppende geluiden. Hoi, 12 jarige kinderen.
Oké, lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef sharr het volgende:
Sharr toch...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef sharr het volgende:
Ik hou van Appel.quote:
Hijgen, nat van het zweet, zachte kreungeluiden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meer het zwaardere ademen, kronkelen van het lichaam, en bijten op de lip
dat is pas geil
Dat ben ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
Vunzig volk. Jullie lijken wel op een stel gangbangantillianen in Rotterdam-Zuid.
maagdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Ragboer het volgende:
Vunzig volk. Jullie lijken wel op een stel gangbangantillianen in Rotterdam-Zuid.
Wie?quote:
Klopt, eerste keer seks wordt met Appeltje.quote:
Dan zal Driepink wel balen.quote:
Ze heeft je in haar controlequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik wil iets met seks posten, maar dat mag niet van sharr
Watquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik wil iets met seks posten, maar dat mag niet van sharr
Omg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Klopt, eerste keer seks wordt met Appeltje.![]()
Zal appel leuk vinden, ditquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef Ragboer het volgende:
Waar houdt Sharr van? Hard, zacht, met speeltjes, anaal, kan ze goed pijpen, slikt ze? Vragen vragen...
Vraag het aan Appel. Ben benieuwd naar jullie seksleven. Als je het toch op Fok wilt gooien...quote:
Dat wilde hij nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vraag het aan Appel. Ben benieuwd naar jullie seksleven. Als je het toch op Fok wilt gooien...
Hij vraagt om een reden. Als jij een reden geeft...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
We hebben helemaal geen seks, seks is viesbah![]()
Ik mag geen seks voor het huwelijk. Oorspronkelijk kom ik uit Staphorst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
We hebben helemaal geen seks, seks is viesbah![]()
Ik ook niet, en ik trouw pas als ik 40 ben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik mag geen seks voor het huwelijk. Oorspronkelijk kom ik uit Staphorst.
Dus jij hebt heel Renswoude platgeneukt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Pizzalucht het volgende:
In Renswoude moet je ontmaagd worden door 23 boerinnen
Hoi ik ben 23 boerinnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Pizzalucht het volgende:
In Renswoude moet je ontmaagd worden door 23 boerinnen
De boerinnen hoeven niet uit Renswoude te komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus jij hebt heel Renswoude platgeneukt?
Wat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Weetje Appel, Vrouwen die vreemdgaan werden altijd overboord gegooid...
zero tolerance enzo...
Appel gaat niet vreemd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Weetje Appel, Vrouwen die vreemdgaan werden altijd overboord gegooid...
zero tolerance enzo...
Appelquote:
al vind ik publieke anale vernedering en verkrachting door +/- 40 man, net zo ergquote:
wtfquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
al vind ik publieke anale vernedering en verkrachting door +/- 40 man, net zo erg
Ja, zon gezicht zal je wel trekken, als dit alles voorbij is..quote:
Bobquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef HappyBob het volgende:
Het PUB-gehalte ligt nu wel erg hoog hier
jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef HappyBob het volgende:
Veel tieners hier, denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef HappyBob het volgende:
Hoi Bietsj.quote:
Hoi.quote:
Trein nogquote:
Vergeet geen picknickspullen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga binnenkort picknicken enzo, iemand tips ?
Stokbroodjes, bier, waterpijp, rosé, Cosmopolitan, zonnebrand.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry, heb geen flauw idee hoe oud iedereen hier is.quote:
Jaquote:
Wat voor tips zoek je precies..want zo moeilijk is picknicken niet volgens mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja wat valt er onder picknickspullen?quote:
Waterpijp heb ik niet eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stokbroodjes, bier, waterpijp, rosé, Cosmopolitan, zonnebrand.
Een deken, mand, lekkere hapjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wat valt er onder picknickspullen?![]()
[..]
Waterpijp heb ik niet eensen hahaha cosmopolitan?
![]()
meer voedseltips jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor tips zoek je precies..want zo moeilijk is picknicken niet volgens mij [ afbeelding ]
Ja, heb je wat te lezen als Patje tegenvalt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waterpijp heb ik niet eensen hahaha cosmopolitan?
![]()
Voedsel wat je lekker vindt en wat je niet hoeft te koken..quote:
Gaan picknicken en dan geen gasbrandertje meenemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voedsel wat je lekker vindt en wat je niet hoeft te koken..
Ik heb Hertog Jan, uit flesjes. Ik ben nu bazer.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja ik ben ook niet van plan thuis alles te maken, meer van het kopen en dan naar het park te gaan.
-fruitsalade
-broodjes
-drinken
zoiets??
De garnalencocktail doet het altijd erg goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ja ik ben ook niet van plan thuis alles te maken, meer van het kopen en dan naar het park te gaan.
-fruitsalade
-broodjes
-drinken
zoiets??
Ik ben nu aan de Jupiler weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb Hertog Jan, uit flesjes. Ik ben nu bazer.
Zonnebrand, cosmopolitan, condooms, zonnebril en natuurlijk niet je telefoon vergeten. Ok gr gr dit was je kamplijstje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
-fruitsalade
-broodjes
-drinken
zoiets??
Ik sta op 7. Jij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de Jupiler weer
Wat? Nu al?quote:
Patje pils tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vandaag aardig wat bier op, maar dat is dagelijks het geval
ik ben sinds vandaag bij de AAquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb vandaag aardig wat bier op, maar dat is dagelijks het geval
Jammer Sharr, slaap lekker, doei.quote:
Geen probleem Sharr.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Sorry, ik wacht nog even als je het niet erg vindt.
Op zaterdag? Kan dat?quote:
Arg-meet in Veenendaal?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef sharr het volgende:
Nahja, toch maar wel. Danku voor de welterustenwensingen. Fijne avond.
[..]
Op zaterdag? Kan dat?
Nee naar Woerden, nichtje bezoeken, taarten bakken en dan door naar Veenendaal, de supermarkt waar Appel werkt en dan hoi zeggen. Dat weet ze zelf nog niet.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog van oud en nieuw, dat je dat zei.
Hihi. Neejoh, ik mis je waarschijnlijk net. Ben kwart voor vier in Veenendaal, dan gaan we naar de AH. Neem aan dat we er geen vijf kwartier over doen..quote:
Een beetje huilen nu enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi. Neejoh, ik mis je waarschijnlijk net. Ben kwart voor vier in Veenendaal, dan gaan we naar de AH. Neem aan dat we er geen vijf kwartier over doen..
TC is openg.quote:
Naja, als ik de trein mis. Of iets. Veel kans op nog, ik en OV is een slechte combinatie. Ik zeg wel hoi dan oke okequote:
/arg7quote:
Oké, ik zal het opschrijven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Naja, als ik de trein mis. Of iets. Veel kans op nog, ik en OV is een slechte combinatie. Ik zeg wel hoi dan oke okegr gr. Je kunt me herkennen aan Jeroen, vissticks, sla en tampons.
OV eh sahbi.quote:
Waarom niet, beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nee nu hoeft het niet meer hoor.
Ook nog de mijne?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sowieso. Klinker is mijn vriendinnetje.
Dat is toch net zoiets als een joker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
Klinker is gewoon de mascotte van deze SC.
Nee, dat is zeg maar zo'n gigantische knuffelbeer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch net zoiets als een joker?
Stop eens met dat gezeur, alsof je de enige bent met problemen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja het is gewoon stom. Ik heb er geen zin in. Ik heb verdomme van een tot negen gewerkt in deze tering drukte. KUTklanten gewoon altijd maar zeiken dan weer of ik iets in kan pakken en dan hebben ze het verkeerde sigarettenmerk opgenoemd. Optyfen.
Ik had het niet tegen jou. En jij zeikt ALTIJD. Dan is het dit dan dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Stop eens met dat gezeur, alsof je de enige bent met problemen...
Stel ej aan joh, Take the hit and move on!
Ik zeik altijd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. En jij zeikt ALTIJD. Dan is het dit dan dat.
Wat zal je moeder trots zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En echt, ik heb de hele dag amper iets gepost en dan moet ik stoppen met dat gezeur. Het was maar een fucking post.
En meisjes.quote:
Doe eens normaalquote:
ben ik toch altijdquote:
Muziek heb ik gelukkig welquote:
Graagquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom je je hier maar even vervelen?
Ik was het niet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heuj, ik was maandag in de Melkweg en toen was er een kerel die leek best wel op jou !
Hihi jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik was het niet!Maar in de melkweg kan ik me het enigszins voorstellen!
Liefde.quote:
deze manquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zal jullie verblijden met een geweldige 90's hit:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zal jullie verblijden met een geweldige 90's hit:
Ook alweer zo'n bazennummerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Inverted_World het volgende:
EN DAN EVEN EEN MOOI VERVOLG MENSEN, ik moet Dj worden.
Ik weet wel een plek waar je dj kan wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Inverted_World het volgende:
EN DAN EVEN EEN MOOI VERVOLG MENSEN, ik moet Dj worden.
Tivoli 90's now?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet wel een plek waar je dj kan worden
Haha ik heb al een jaartje in een kroeg minimal/techno gedraait en ook een jaartje 80's 90's vandaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Beach het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1587 - shady will fucking kill you
sorry te flauw
Ah zonde dan dat je niet meer tijd kan vrijmaken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha ik heb al een jaartje in een kroeg minimal/techno gedraait en ook een jaartje 80's 90's vandaarMaar nu neemt de studie teveel tijd in beslag.
Ja ik vind het ook wel jammer ergens, waren mooie tijden! Nu ligt er nog een mega stapel vinyl in mijn kast en heb ik geen platenspelers meer haha. Verzamel nog wel indie-bandjes lp's, gewoon voor het idee dat ik ze ondersteun en leuk vind om te hebben of zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah zonde dan dat je niet meer tijd kan vrijmaken.
Tja allemaal cdj's tegenwoordigquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel jammer ergens, waren mooie tijden! Nu ligt er nog een mega stapel vinyl in mijn kast en heb ik geen platenspelers meer haha. Verzamel nog wel indie-bandjes lp's, gewoon voor het idee dat ik ze ondersteun en leuk vind om te hebben of zoMaargoed.
Wat gaat mensen hier doen vanavond nog?
Vriend van me zit op een website waar je je collectie op kunt zetten. Staat ook meteen de waarde bij enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja allemaal cdj's tegenwoordigniet zomaar je platen verkopen hoor
Hoi.quote:
lekker lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi hoe was de woensdagnachtseks???
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef n8n het volgende:
[..]
lekker lekker
lekker nice. nu je het zegt, ben verrekte lekker klaargekomen, memorabel wellicht, de tijd zal het leren
Jatog.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef n8n het volgende:
[..]
lekker lekker
lekker nice. nu je het zegt, ben verrekte lekker klaargekomen, memorabel wellicht, de tijd zal het leren
altijd baasquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
hoii heeft er iemand zin in everzwijnensoep ?
hey jouw vrienden noemen je toch evert??quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
hoii heeft er iemand zin in everzwijnensoep ?
Net ff avondeten, word ik gebeld. Of ik over 5 minuten kon komen werkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef n8n het volgende:
net ff wandelen, anderhalf uur later thuis![]()
was wel lekker
haha werkse dan. horeca?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net ff avondeten, word ik gebeld. Of ik over 5 minuten kon komen werken.
Ja, nu nietquote:
nee eigenlijk noemen ze me Janquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey jouw vrienden noemen je toch evert??
ow haha verkeerd begrepen had zomaar gekund, goed gegokt wel danquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, nu niet. Tijdens mijn avondeten straks
. En ja restaurant
.
Ja, wist wel dat het druk kon worden. Maar helemaal niet meer bij stilgestaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:07 schreef n8n het volgende:
[..]
ow haha verkeerd begrepen had zomaar gekund, goed gegokt wel dan
pff ik ken het heb in een grote keuken gestaan, topsport met zulke dagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wist wel dat het druk kon worden. Maar helemaal niet meer bij stilgestaan.
Uhuh. En dan vooral als iedereen elkaar voor de voeten gaat lopenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:08 schreef n8n het volgende:
[..]
pff ik ken het heb in een grote keuken gestaan, topsport met zulke dagen
~ 35ºC in de keuken en geen ober die 'tijd heeft' om water rond te brengen spant voor mij de kroon. Protip van de dag, ga nooit bij van de Valk Vianen in de keuken werkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. En dan vooral als iedereen elkaar voor de voeten gaat lopen. Dat is echt het meest irritante wat kan gebeuren.
ben ik je algemeen adviseur in wording?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
n8n ik heb een mannenprobleem omg
Hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:12 schreef n8n het volgende:
[..]
~ 35ºC in de keuken en geen ober die 'tijd heeft' om water rond te brengen spant voor mij de kroon. Protip van de dag, ga nooit bij van de Valk Vianen in de keuken werken
ja ik vertel het een andere keer ok ik ben te lui om alles uit te typenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:12 schreef n8n het volgende:
[..]
ben ik je algemeen adviseur in wording?![]()
vertel eens dan
ZEG HETquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik vertel het een andere keer ok ik ben te lui om alles uit te typenmisschien pm ik je wel
Heb jij met een dag werken ook van 5 tot 6 een uur pauze? ging bijna een pakje sigaretten doorheen, en na de shift om 2:00 pullen met bier wegslaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha. Dat is wel beter bij ons, staat in de koeling gewoon een tray bronwater voor ons.
maak me dan niet blij met een dood musjequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik vertel het een andere keer ok ik ben te lui om alles uit te typenmisschien pm ik je wel
Hehequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Heb jij met een dag werken ook van 5 tot 6 een uur pauze? ging bijna een pakje sigaretten doorheen, en na de shift om 2:00 pullen bier wegslaan
sowieso wat boeit het jou met wie ik omgaquote:
wut?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:15 schreef n8n het volgende:
[..]
maak me dan niet blij met een dood musje
Ah dat is wel nice, ik had dagen van 10:00 tot 2:00 met een uur pauze, al kon je s'ochtends redelijk lanterfanteren, ijs, fruit en capriccio's etenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe. Wij hebben nooit pauze op vaste tijden. Als er niets te doen is hebben we pauze. En als we klaar zijn gaan we vaak nog wel rond de tafel zitten.
smeuigheid bieden en niet leveren is niet erg aardigquote:
Huh? het is toch kwart over 1?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WUT het is al 4 uur ik ga slapen eens oke baibai.
Boh. Dat zijn wel vrij lange dagen. Ik werk 'gelukkig' alleen in de weekenden vanaf 17:00. Vaak is het dan 11 uur/half 12 voor ik klaar ben. Wel leuk werk op zich en je hebt nog wat aan je weekend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Ah dat is wel nice, ik had dagen van 10:00 tot 2:00 met een uur pauze, al kon je s'ochtends redelijk lanterfanteren, ijs, fruit en capriccio's etenvunzigheid uithalen in de koeling met schoonmaaksters
![]()
Blij dat ik er weg ben, kon mn werkshirt s'avonds rechtop zetten door al het vet
Had flappen nodig, daarna wel meteen uit, al duurde dat niet lang als je sluit (2:00u) hadquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Boh. Dat zijn wel vrij lange dagen. Ik werk 'gelukkig' alleen in de weekenden vanaf 17:00. Vaak is het dan 11 uur/half 12 voor ik klaar ben. Wel leuk werk op zich en je hebt nog wat aan je weekend.
nou slaap lekker danquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WUT het is al 4 uur ik ga slapen eens oke baibai.
Merkkledingquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef n8n het volgende:
[..]
Had flappen nodig, daarna wel meteen uit, al duurde dat niet lang als je sluit (2:00u) hadMaarja merkkleding en bier bleken belangrijk toen ik 16 was
ik zei 16quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zei 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
van al dat geld had ik nu m'n studie kunnen bekostigenquote:
Kan ik nu al van m'n stufi. En houd ik nog bijna de helft overquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:23 schreef n8n het volgende:
[..]
van al dat geld had ik nu m'n studie kunnen bekostigen![]()
![]()
wait wut? kamers of thuis?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ik nu al van m'n stufi. En houd ik nog bijna de helft over.
Thuis. Krijg iets van 320 euro per maand. En 170 euro betaal ik per maand aan school, zonder boeken dan.quote:
ruilen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Thuis. Krijg iets van 320 euro per maand. En 170 euro betaal ik per maand aan school, zonder boeken dan.
Okquote:
Op m'n handjes, jatog :$quote:
wat is er jan wil je iets duidelijk maken ik heb het gevoel dat er een boodschap in zit maar ik weet niet welke kan je wat duidelijker zijn dit is te veel stress voor mijn hart om te verwerken dit kan zo niet langer lieve jongen snap je dat niet kom op je kan het ik heb geloof in jouw kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |