Gelijk heb je, duurde errug lang!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
duurde lang waterkant, vandaar dat ik hem opende
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rob Geus onderweg? Vergeet de rubbertjes niet !
Wat een watje is jouw oud schoolgenootquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef rico80 het volgende:
Haha
Flip: "Nou ik zeg niks anders krijg ik wéér op mn flkker"
Geer: "Je kan toch ook fluisteren"
Whaha
heb je het plaatje van freule gezien? da's pas erg lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Stranger1977 het volgende:
Wat een vreslijk gedrocht is die Jo.... en niet alleen van buiten
Past die nu zelf het nieuwe nummer aan dan? Dus je hoeft alleen de titel te veranderenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef sjampoeh het volgende:
cosnummer ging automatisch of toch niet
Welke rubbertjes??????quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze ook zo bij Dennis was, ga je daar ook ineens heel anders naar kijken. Die arme jongen heeft wss gewoon een flugeltje besteld en helaas, er was alleen vrouwelijke bediening. Wat moet je dan, als man met dorst.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef afca_oc het volgende:
Monique naar huis?
22 april om 21.53
Ik kan de knop niet meer omzetten.
Monique heeft het zwaar. Nam ze eerder al afscheid van haar vriendje Maik, nu is ook haar beste maatje naar huis. De blondine mist Laura. Ze vertelt Philip dat ze de knop niet meer kan omzetten. Hij vraagt haar of ze het de laatste 20 dagen nog volhoudt. Monique antwoordt dat ze na het weekend de beslissing neemt of ze naar huis gaat
ga alstublieft
Idd. Ik kan dat mens niet meer horen en zien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef afca_oc het volgende:
Monique naar huis?
22 april om 21.53
Monique heeft het zwaar. Nam ze eerder al afscheid van haar vriendje Maik, nu is ook haar beste maatje naar huis. De blondine mist Laura. Ze vertelt Philip dat ze de knop niet meer kan omzetten. Hij vraagt haar of ze het de laatste 20 dagen nog volhoudt. Monique antwoordt dat ze na het weekend de beslissing neemt of ze naar huis gaat
ga alstublieft
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef rico80 het volgende:
Haha
Flip: "Nou ik zeg niks anders krijg ik wéér op mn flkker"
Geer: "Je kan toch ook fluisteren"
Whaha
haha jaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
@Vikingmeisje, je had het in de vorige kos over Miss Eveline...en dat ik haar samen met een ander moest photoshoppen....oh wacht ff ., je bedoelt flip als travestiet ? en dan de andere helft van zn gewone gezicht?
yepquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Past die nu zelf het nieuwe nummer aan dan? Dus je hoeft alleen de titel te veranderen
make my day yesssss goooo MOooooquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Kan dat mens niet meer horen en zien.
yeah easy does itquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Past die nu zelf het nieuwe nummer aan dan? Dus je hoeft alleen de titel te veranderen
Oh, die foto heb ik ook niet gezien. Gooi hem aub in de herhaling!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
heb je het plaatje van freule gezien? da's pas erg lol
Nou ja, op dinsdagavond zal het schoonmaken van een koelkast niet gezelliger zijn of zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gezellig op de vrijdagavond de koelkast schoonmaken
oh ok...nou dan ga ik maar op zoek naar 2 foto's eentje van evelyn en eentje van flip waar hij precies inkan...het moet natuurlijk ook precies passen he...kan dus wel ff durenquote:
Oh ja ze wouden een BNNerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
helleuuuuquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, die foto heb ik ook niet gezien. Gooi hem aub in de herhaling!
Wel het liefst genomineerd en met een heel laag percentage aan stemmen het huis uit.quote:
nee das waar, maar zou niet in me opkomen op een vrijdag avond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Nou ja, op dinsdagavond zal het schoonmaken van een koelkast niet gezelliger zijn of zo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, die foto heb ik ook niet gezien. Gooi hem aub in de herhaling!
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef snetje het volgende:
in deze vind ik dat Jo gelijk heeft ... ze is het negatieve van Mo zat! 3 boodschappen en iedereen moet er maar energie in steken om haar op te vrolijken ...niks helpt
Ze weet dat ze op de bank komt en als ze dan ff van tevoren zegt dat ze naar huis wil gooit ze het daarop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wel het liefst genomineerd en met een heel laag percentage aan stemmen het huis uit.
Ze wil toch zo graag weten hoe "heel Nederland" over haar denkt.
jaaa, ik vraag me af of er nog iets gezegd is over die 72% van Joquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wel het liefst genomineerd en met een heel laag percentage aan stemmen het huis uit.
1% Voor haar is al te veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die om de koelkast zitten vanbinnen. Isolatierubbers zijn dat. Die gaan rotten als je die niet schoonmaaktquote:
en thats how the cookie crumblesquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze weet dat ze op de bank komt en als ze dan ff van tevoren zegt dat ze naar huis wil gooit ze het daarop.
Neeeeeeeeee, ik heb veel liever dat ze de vernedering mee krijgt dat er maar 4% op haar stemt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:03 schreef afca_oc het volgende:
Monique naar huis?
22 april om 21.53
ga alstublieft
JoJo heeft zowie zo nooit gelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef snetje het volgende:
in deze vind ik dat Jo gelijk heeft ... ze is het negatieve van Mo zat! 3 boodschappen en iedereen moet er maar energie in steken om haar op te vrolijken ...niks helpt
Merci heel veel!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef snetje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, ik heb veel liever dat ze de vernedering mee krijgt dat er maar 4% op haar stemt.
Heeft ze tenminste een reden om te janken, de jankbal.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef snetje het volgende:
Het begint met schimmel, echt goor. We houden jo in de gaten....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die om de koelkast zitten vanbinnen. Isolatierubbers zijn dat. Die gaan rotten als je die niet schoonmaakt
In het caps topic, hoef je niet lang te zoekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
heeft iemand toevallig de foto van Miss Eveline? scheelt me enorm zoeken
Ook dat ze haar vriendje opstookt en zegt dat hij het kan bekijken als hij er nog met Mo over praat? Als Jo zo eerlijk is en rechtstreeks zoals ze zelf altijd beweert, zegt ze dit zelf aan mo.quote:
Ik heb er wel een gifje vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
wel! ik ben altijd uren aan het zoeken naar de goeie foto die ik kan gebruiken hahaha maar ok ik duik wel ff in caps topicquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In het caps topic, hoef je niet lang te zoeken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
achterbaks heet dat toch ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dat ze haar vriendje opstookt en zegt dat hij het kan bekijken als hij er nog met Mo over praat? Als Jo zo eerlijk is en rechtstreeks zoals ze zelf altijd beweert, zegt ze dit zelf aan mo.
Kind van 5 zou er nog enthousiast van worden hooooooorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ook weer zo'n superboeiende poll.
ik denk toch dat deze rls bedoeld is voor de leeftijd tussen de 12-17 jaar ? pfquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ook weer zo'n superboeiende poll.
Ik vind ons best vermakelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
valt ook geen flikker te beleven he, zowel hier als daar
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik vind ons best vermakelijk
Ja, uiteraard. Maar de bron ervan moet van daar komen, en dat droogt langzamerhand opquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik vind ons best vermakelijk
ja echt he? ik baal dat de franse niet volledig te zien is of ondertiteld (mijn frans is nie best helaas) ben echt benieuwd hoe het daar aan toe gingquote:
Daar heb ik nog niets van gezien, maar lijkt me best interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja echt he? ik baal dat de franse niet volledig te zien is of ondertiteld (mijn frans is nie best helaas) ben echt benieuwd hoe het daar aan toe ging
Ze hebben vanavond wat spul de hut ingesjouwd, gaat daar niks meer mee geberurenquote:
Ja 1 opdracht in het zwembad die gedoemd was te mislukken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben vanavond wat spul de hut ingesjouwd, gaat daar niks meer mee geberuren
Hun relatie gaat toch wel kapot na sst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef shomila het volgende:
SST_Maik Maik
@
@wilstak @Marcelhillie "wegrennen van maffe mo", daarop reageer ik natuurlijk niet! Ik maak mn eigen keuze#sstnl
3 minutes ago
Ik kijk niet 24/7quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja 1 opdracht in het zwembad die gedoemd was te mislukken.
Zo, als ze dat nu die 10 weken gedaan had!quote:
Is er bekend wat er in de zwarte box zit? Dat was mij niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
De werkelijke opdracht bestaat uit meerdere fases, het verdienen van sleutels om uiteindelijk de zwarte box te kunnen openen.
Nou zeg dat welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef Dakotamu het volgende:
flip ziet er zeker beter uit als vrouw dan als man
De precieze woorden zijn me niet bekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Is er bekend wat er in de zwarte box zit? Dat was mij niet geheel duidelijk.
Gaan ze een Deer hunter scene naspelen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]Russische roulette
Daar heb je een punt, misschien wat meer gespreksstof onderling?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor effect het zou hebben als ze in zo'n RLS gewoon iedere avond het 8 uur journaal zouden mogen zien.
Volgens mij is dat alleen maar bevorderlijk voor de streams. Je leert de meningen kennen van de mensen.
Het geeft ze gespreksstof en het houdt ze wakker.
Idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Ik kan er niet meer tegen.
Monique heeft een moeilijk moment en Joanna gaat de koelkast schrobben. Ze vertelt aan Philip dat ze er niet meer tegen kan. Philip wil weten wat ze precies bedoelt. Joanna zegt dat ze moe wordt van Moniques negativiteit en dat ze elke keer getroost moet worden. Philip legt uit dat hij Monique gewoon wil helpen, maar Joanna wil weten hoe lang en hoe vaak hij dat nog moet doen.
Wow, Jo heeft een keer gelijk
jammer dat ze dat niet gewoon zegt ipv achter haar rug om en daarna slijmen, zoals altijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Monique heeft een moeilijk moment en Joanna gaat de koelkast schrobben. Ze vertelt aan Philip dat ze er niet meer tegen kan. Philip wil weten wat ze precies bedoelt. Joanna zegt dat ze moe wordt van Moniques negativiteit en dat ze elke keer getroost moet worden. Philip legt uit dat hij Monique gewoon wil helpen, maar Joanna wil weten hoe lang en hoe vaak hij dat nog moet doen.
Durf het bijna niet toe te geven, maar ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Mo zal wel uit zichzelf opstappen, en dat werd dan ook wel tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Een klok die stilstaat, geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. Maar dat maakt hem nog niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
In dit geval mag je het voluit toegevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Durf het bijna niet toe te geven, maar ik ook.
diep.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een klok die stilstaat, geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. Maar dat maakt hem nog niet betrouwbaar.
En dat is ook zeer zeker waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
jammer dat ze dat niet gewoon zegt ipv achter haar rug om en daarna slijmen, zoals altijd
Ja, en ze blijven op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt. En er gebeurt de afgelopen tijd heel veel in de wereld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, misschien wat meer gespreksstof onderling?
Als Mo maar geMomineerd wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
jammer dat ze dat niet gewoon zegt ipv achter haar rug om en daarna slijmen, zoals altijd
mamajo: jo kan goed liegen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En dat is ook zeer zeker waar![]()
Daar maakt ze toch altijd zo'n reclame voor , voor haarzelf, dat ze zo eerlijk en recht door zee is
Is al eerder ter sprake gekomen en ik was daar voor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, misschien wat meer gespreksstof onderling?
Je gifs zijn fantastischquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een klok die stilstaat, geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. Maar dat maakt hem nog niet betrouwbaar.
Als Geer, Karim en Sjer haar niet MoMineren word ik echt gekquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als Mo maar geMomineerd wordt.
maar blijft goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je gifs zijn fantastisch![]()
Maar deze uitspraak is uit de oude doos![]()
![]()
Maar zo heerlijk waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je gifs zijn fantastisch![]()
Maar deze uitspraak is uit de oude doos![]()
![]()
alleen geer en karim is leuk samen, de rest wordt niet leuker.. dat ik zie tenminstequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
Wat me opvalt is dat iedereen leuk is als diegene samen met Gerard is.
En als ze het wel doen word ik gek van vreugdequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als Geer, Karim en Sjer haar niet MoMineren word ik echt gek
Hmmm, dacht ik even een uniek idee te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is al eerder ter sprake gekomen en ik was daar voor.
Omdat Gerard nu eenmaal altijd leuk isquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
Jij bent sowieso uniekquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hmmm, dacht ik even een uniek idee te hebben.
Gerard en Karim samen is het leukst. Maar Philip is word leuk als hij samen met Gerard is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
alleen geer en karim is leuk samen, de rest wordt niet leuker.. dat ik zie tenminste
Hij is zowiezo degene die altijd wel iets te melden heeft en gekkigheidjes uithaaltquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
roflquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef De_Rennies het volgende:
Als Mo nou vrijwillig opdondert kunnen ze Maik terughalen, geeft leuke beelden als Mo op Schiphol staat en een berichtje van Maik krijgt dattie even in Portugal zit ......
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:31 schreef De_Rennies het volgende:
Als Mo nou vrijwillig opdondert kunnen ze Maik terughalen, geeft leuke beelden als Mo op Schiphol staat en een berichtje van Maik krijgt dattie even in Portugal zit ......
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef waterkant het volgende:
gerard is de manipulator, de prater, de tvmaker, inventief. in gesprekken op gang maken.. kortom een echte makelaar!
nog steedsquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef mangalie het volgende:
Is ze nu weer de koelkasten aan he schoonmaken??
Ja heel komisch, vind het vooral grappig wanneer hij zijn medebewoners loopt te stangen met ironische opmerkingen en zij hem serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef waterkant het volgende:
gerard is de manipulator, de prater, de tvmaker, inventief. in gesprekken op gang maken.. kortom een echte makelaar!
Kan het wel waarderen een beetje zelfspotquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef waterkant het volgende:
ach de luiste persoon is er nu uit toch????![]()
sorry kon het niet laten!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
Praat Doe eens normaal tegen die hond Shar!
En, beviel het?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
ik heb een hele dag geenstreams gekeken
vaagquote:
DGK was meer gescript, Hier is slechts een enkeling op de hoogte, denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef bollokus het volgende:
ik mis de discussie hoe geweldig BB en DGK wel niet waren, hoe gescript SST is, hoe er gemanipuleerd wordt met stemmen, hoe het de djoonshow
hij is niet echt netjes gemaakt, achtergrond enzo, maar ik heb het ff vlug gedaan, dus niet op de details letten hequote:
hier de nadruk op denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DGK was meer gescript, Hier is slechts een enkeling op de hoogte, denk ik
heb het allemaal niet gezien alleen een beetje bb1quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij is niet echt netjes gemaakt, achtergrond enzo, maar ik heb het ff vlug gedaan, dus niet op de details letten he
maar vind ik ook echt! iedereen gaapt en slaapt! en ja zelfspot is goed! drijf maar de spot met jezelf! helpt je te relativeren!...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen een beetje zelfspot
ja,daarom issie ook niet zo heel netjes afgewerkt, maar ja, t gaat om het idee hequote:
Mosschien dat Geer nu ook info krijgt 2 danquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
die olijven zijn nog wel goed, staan op sterk water![]()
tuurlijk sjer
het is toch weer een helequote:
Met een beetje geluk krijgt hij een ander baasje. Kreeg vandaag antwoord op een mailtje:quote:
Ja, het is al kwart voor 10 daar. Hoogste tijd!quote:
Een beetje Ziggy Stardustquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Android Flip is eigenlijk gewoon beter af als vrouw
Gerard merkte vandavond al sarcastisch op hoe druk ze het hadden gehad: Nou, we hebben best veel gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is toch weer een heledag geweest
maakt niet uit.. mammie is trots op haar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu wil ze niet zoenen omdat ze Flip bij Mo betrapte?
Bahquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
maar jo wil wel mo's onderbroek aan
sharon heeft 31,9 nu en flip 19,2 als achtervolgerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef waterkant het volgende:
ik hoop dat er heel veel opdrachten mis gaan! gaat sharon veel geld verliezen!
quote:
Het is daar verdorie nog geen 10 uur.... Belachelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
ze gaan met de dag vroeger dat nest in![]()
over een uur de telefoon erin en een lange nachtopdracht
Wat een drama, ik ga straks maar Pauw & Witteman kijken, dan hou ik nog een beetje hartslagquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Vrijdagavond, voor ons bij elf uur voor hun bij tien uur en er valt niks meer te zien!
't is ook heel vermoeiend hoor al die missies, het moeten raden van geheimen en fake daten, de hele dag doorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
ze gaan met de dag vroeger dat nest in![]()
over een uur de telefoon erin en een lange nachtopdracht
Gelukkig gaat MaJo er iets aan doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Starlie het volgende:
Die tepels van Philip het lijken wel koeien uiers!
die begint om 3 uur weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
slaapt ook al zonder te piepen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef little_me het volgende:
het is vrijdag avond en ze gaan voor 23.00 uur allemaal al slapen, vind het echt belachelijk
heb je ooirt iets gemistquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef knagsje het volgende:
goedenavond allemaal, heb ik wat gemist?
het is daar ook nog een uur eerder hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef little_me het volgende:
het is vrijdag avond en ze gaan voor 23.00 uur allemaal al slapen, vind het echt belachelijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken?
Zullen we het nog een keertje overdoen of is dat niet naar je zin?quote:
Nee die kan niet zo goed typen, die is lisdektischquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zullen we het nog een keertje overdoen of is dat niet naar je zin?![]()
Misschien ben jij wel Lijzige Laura
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht zo Dries Roelvink in zn gele zwembroek in da house
zou zo maar kunnen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zullen we het nog een keertje overdoen of is dat niet naar je zin?![]()
Misschien ben jij wel Lijzige Laura
dat zie ik ook nog steeds gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht zo Dries Roelvink in zn gele zwembroek in da house
Nou, naar wat ik vandaag heb gezien, kan ze het beter dan die faalhazen van de sitequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee die kan niet zo goed typen, die is lisdektisch
Ik niet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef afca_oc het volgende:
Geer: Ik vind dat Sharon Segredo goed opvoedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |