Als Mo maar geMomineerd wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
jammer dat ze dat niet gewoon zegt ipv achter haar rug om en daarna slijmen, zoals altijd
mamajo: jo kan goed liegen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En dat is ook zeer zeker waar![]()
Daar maakt ze toch altijd zo'n reclame voor , voor haarzelf, dat ze zo eerlijk en recht door zee is
Is al eerder ter sprake gekomen en ik was daar voor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, misschien wat meer gespreksstof onderling?
Je gifs zijn fantastischquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een klok die stilstaat, geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. Maar dat maakt hem nog niet betrouwbaar.
Als Geer, Karim en Sjer haar niet MoMineren word ik echt gekquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als Mo maar geMomineerd wordt.
maar blijft goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je gifs zijn fantastisch![]()
Maar deze uitspraak is uit de oude doos![]()
![]()
Maar zo heerlijk waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je gifs zijn fantastisch![]()
Maar deze uitspraak is uit de oude doos![]()
![]()
alleen geer en karim is leuk samen, de rest wordt niet leuker.. dat ik zie tenminstequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
Wat me opvalt is dat iedereen leuk is als diegene samen met Gerard is.
En als ze het wel doen word ik gek van vreugdequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:26 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als Geer, Karim en Sjer haar niet MoMineren word ik echt gek
Hmmm, dacht ik even een uniek idee te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is al eerder ter sprake gekomen en ik was daar voor.
Omdat Gerard nu eenmaal altijd leuk isquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
Jij bent sowieso uniekquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hmmm, dacht ik even een uniek idee te hebben.
Gerard en Karim samen is het leukst. Maar Philip is word leuk als hij samen met Gerard is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:27 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
alleen geer en karim is leuk samen, de rest wordt niet leuker.. dat ik zie tenminste
Hij is zowiezo degene die altijd wel iets te melden heeft en gekkigheidjes uithaaltquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |