Zo, als ze dat nu die 10 weken gedaan had!quote:
Is er bekend wat er in de zwarte box zit? Dat was mij niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
De werkelijke opdracht bestaat uit meerdere fases, het verdienen van sleutels om uiteindelijk de zwarte box te kunnen openen.
Nou zeg dat welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef Dakotamu het volgende:
flip ziet er zeker beter uit als vrouw dan als man
De precieze woorden zijn me niet bekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Is er bekend wat er in de zwarte box zit? Dat was mij niet geheel duidelijk.
Gaan ze een Deer hunter scene naspelen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]Russische roulette
Daar heb je een punt, misschien wat meer gespreksstof onderling?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor effect het zou hebben als ze in zo'n RLS gewoon iedere avond het 8 uur journaal zouden mogen zien.
Volgens mij is dat alleen maar bevorderlijk voor de streams. Je leert de meningen kennen van de mensen.
Het geeft ze gespreksstof en het houdt ze wakker.
Idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Ik kan er niet meer tegen.
Monique heeft een moeilijk moment en Joanna gaat de koelkast schrobben. Ze vertelt aan Philip dat ze er niet meer tegen kan. Philip wil weten wat ze precies bedoelt. Joanna zegt dat ze moe wordt van Moniques negativiteit en dat ze elke keer getroost moet worden. Philip legt uit dat hij Monique gewoon wil helpen, maar Joanna wil weten hoe lang en hoe vaak hij dat nog moet doen.
Wow, Jo heeft een keer gelijk
jammer dat ze dat niet gewoon zegt ipv achter haar rug om en daarna slijmen, zoals altijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Monique heeft een moeilijk moment en Joanna gaat de koelkast schrobben. Ze vertelt aan Philip dat ze er niet meer tegen kan. Philip wil weten wat ze precies bedoelt. Joanna zegt dat ze moe wordt van Moniques negativiteit en dat ze elke keer getroost moet worden. Philip legt uit dat hij Monique gewoon wil helpen, maar Joanna wil weten hoe lang en hoe vaak hij dat nog moet doen.
Durf het bijna niet toe te geven, maar ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Mo zal wel uit zichzelf opstappen, en dat werd dan ook wel tijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
Een klok die stilstaat, geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. Maar dat maakt hem nog niet betrouwbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef afca_oc het volgende:
Joanna is het zat
22 april om 22.18
In dit geval mag je het voluit toegevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Durf het bijna niet toe te geven, maar ik ook.
diep.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een klok die stilstaat, geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. Maar dat maakt hem nog niet betrouwbaar.
En dat is ook zeer zeker waarquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
jammer dat ze dat niet gewoon zegt ipv achter haar rug om en daarna slijmen, zoals altijd
Ja, en ze blijven op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt. En er gebeurt de afgelopen tijd heel veel in de wereld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, misschien wat meer gespreksstof onderling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |