Mooi hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij is niet echt netjes gemaakt, achtergrond enzo, maar ik heb het ff vlug gedaan, dus niet op de details letten he
maar vind ik ook echt! iedereen gaapt en slaapt! en ja zelfspot is goed! drijf maar de spot met jezelf! helpt je te relativeren!...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen een beetje zelfspot
ja,daarom issie ook niet zo heel netjes afgewerkt, maar ja, t gaat om het idee hequote:
Mosschien dat Geer nu ook info krijgt 2 danquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DGK was meer gescript, Hier is slechts een enkeling op de hoogte, denk ik
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
die olijven zijn nog wel goed, staan op sterk water![]()
tuurlijk sjer
het is toch weer een helequote:
Met een beetje geluk krijgt hij een ander baasje. Kreeg vandaag antwoord op een mailtje:quote:
Ja, het is al kwart voor 10 daar. Hoogste tijd!quote:
Een beetje Ziggy Stardustquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Android Flip is eigenlijk gewoon beter af als vrouw
Gerard merkte vandavond al sarcastisch op hoe druk ze het hadden gehad: Nou, we hebben best veel gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het is toch weer een heledag geweest
maakt niet uit.. mammie is trots op haar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu wil ze niet zoenen omdat ze Flip bij Mo betrapte?
Bahquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
maar jo wil wel mo's onderbroek aan
sharon heeft 31,9 nu en flip 19,2 als achtervolgerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef waterkant het volgende:
ik hoop dat er heel veel opdrachten mis gaan! gaat sharon veel geld verliezen!
quote:
Het is daar verdorie nog geen 10 uur.... Belachelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
ze gaan met de dag vroeger dat nest in![]()
over een uur de telefoon erin en een lange nachtopdracht
Wat een drama, ik ga straks maar Pauw & Witteman kijken, dan hou ik nog een beetje hartslagquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Vrijdagavond, voor ons bij elf uur voor hun bij tien uur en er valt niks meer te zien!
't is ook heel vermoeiend hoor al die missies, het moeten raden van geheimen en fake daten, de hele dag doorquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
ze gaan met de dag vroeger dat nest in![]()
over een uur de telefoon erin en een lange nachtopdracht
Gelukkig gaat MaJo er iets aan doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef Starlie het volgende:
Die tepels van Philip het lijken wel koeien uiers!
die begint om 3 uur weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
slaapt ook al zonder te piepen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef little_me het volgende:
het is vrijdag avond en ze gaan voor 23.00 uur allemaal al slapen, vind het echt belachelijk
heb je ooirt iets gemistquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef knagsje het volgende:
goedenavond allemaal, heb ik wat gemist?
het is daar ook nog een uur eerder hequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef little_me het volgende:
het is vrijdag avond en ze gaan voor 23.00 uur allemaal al slapen, vind het echt belachelijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
wat heeft die er nou weer mee te maken?
Zullen we het nog een keertje overdoen of is dat niet naar je zin?quote:
Nee die kan niet zo goed typen, die is lisdektischquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zullen we het nog een keertje overdoen of is dat niet naar je zin?![]()
Misschien ben jij wel Lijzige Laura
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht zo Dries Roelvink in zn gele zwembroek in da house
zou zo maar kunnen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zullen we het nog een keertje overdoen of is dat niet naar je zin?![]()
Misschien ben jij wel Lijzige Laura
dat zie ik ook nog steeds gebeurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef chufi het volgende:
Ik verwacht zo Dries Roelvink in zn gele zwembroek in da house
Nou, naar wat ik vandaag heb gezien, kan ze het beter dan die faalhazen van de sitequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee die kan niet zo goed typen, die is lisdektisch
Ik niet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef afca_oc het volgende:
Geer: Ik vind dat Sharon Segredo goed opvoedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |