Dat is het opperste desideratum.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:44 schreef Reya het volgende:
Hebt u de Tang-dynastie reeds al uitputtend beschreven?
Tja, dotcom hoort bij jouw zijde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Deze vraag tekent de maatschappij vandaag de dag.
Hij zou inderdaad beter voor kunnen lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Vijf letters, dat lijkt me bezwaarlijk monnikenwerk.
Dag koene ridder. Ook al is het al zinloos, vermaak je je nog wat?quote:
Ik voel mij vanochtend opperbest. Ik ga denk ik solliciteren bij de Universiteit Utrecht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dag koene ridder. Ook al is het al zinloos, vermaak je je nog wat?
Waarom protestants ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan dit niet anders interpreteren dan protestantse splitsingsdrang.
Nee hoor, hij hoort bij jouw conservatieve zijde.quote:
Zij heeft mij met kracht van redenen verstoten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef Reya het volgende:
U verkeert niet in de mogelijkheid, loyaal te blijven aan uw voedende moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
"Allen"? Zoveel waren het er niet hoor. 2 maar dacht ik.quote:
Nee hoor, ik heb hem niet benoemd, dus hoort hij er ook niet bij. Waar baseer je conservatief trouwens op? Het marxisme is een zeer conservatieve stroming, dus drie keer raden wat jij bent behalve een borderliner.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor, hij hoort bij jouw conservatieve zijde.
Moeten die sneue persoonlijke steken elke keerquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem niet benoemd, dus hoort hij er ook niet bij. Waar baseer je conservatief trouwens op? Het marxisme is een zeer conservatieve stroming, dus drie keer raden wat jij bent behalve een borderliner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |