Nee!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper met een foto van Stacey, zo'n kapsel wil ik ook.
Een goeie kapper weigert datquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper met een foto van Stacey, zo'n kapsel wil ik ook.
Rochelle en Pyke waren zoveel beter dan Jessica en Timquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
Rochelle is toch echt zo veel keer beter dan Jessica.
Jessica is saai en eentonig en Rochelle is alles behalve dat.
quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Rochelle gaat wel winnen denk ik..al zie ik liever iemand anders winnen!
Ik zou het niet erg vinden als ze wintquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Rochelle gaat wel winnen denk ik..al zie ik liever iemand anders winnen!
geen ideequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef miieejj het volgende:
maarrrr weet iemand nou of ze lesbische is..want dat had ik ergens gehoord..
Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef miieejj het volgende:
Ja, dat past wel goed bij ze inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop echt dat Sway vasthoudt aan hun stijl.
ik vind d'r geen persoonlijkheid... ze zingt fantastisch.. maar echt BOOOORRRIIINNGGGGGGGGGGGGGGquote:
Who gives a rat's ass?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef miieejj het volgende:
Ik zou 'r niet gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef miieejj het volgende:
oke.. want die blonde vrouw die daar zo vrolijk staat..quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
Ik krijg allemaal hartjes van jullie(nou ja van twee maar dat mag de pret niet drukken)
Daarom vind ik ze zo leuk! Met van die jurkjes, en hun dansjes, en van die swingende muziek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat past wel goed bij ze inderdaad
Helemaal niks .. ik vroeg het me gewoon af.. net als die pyke en die van adlicous.. da\s toch het zelfdequote:
Mijn lerares Latijn heeft Tweetysokken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Door die ene opmerking zie ik er nou steeds Tweety in
Ik vind ze ook leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daarom vind ik ze zo leuk! Met van die jurkjes, en hun dansjes, en van die swingende muziek.
MOEDERquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
oke.. want die blonde vrouw die daar zo vrolijk staat..
1 van de weinige níet tot braderieën verdoemde van het hele stel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind d'r geen persoonlijkheid... ze zingt fantastisch.. maar echt BOOOORRRIIINNGGGGGGGGGGGGGG
en toch is ze BOOOORRRIIINNNGGGGGquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de weinige níet tot braderieën verdoemde van het hele stel.
Dat kan ik me niet voorstellen. Dan doet niemand meer meequote:
Nah ze heeft geen persoonlijkheid verder inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en toch is ze BOOOORRRIIINNNGGGGG
Ja, dat is mijn kloon en nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |