Daarom vind ik ze zo leuk! Met van die jurkjes, en hun dansjes, en van die swingende muziek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat past wel goed bij ze inderdaad
Helemaal niks .. ik vroeg het me gewoon af.. net als die pyke en die van adlicous.. da\s toch het zelfdequote:
Mijn lerares Latijn heeft Tweetysokken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Door die ene opmerking zie ik er nou steeds Tweety in
Ik vind ze ook leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daarom vind ik ze zo leuk! Met van die jurkjes, en hun dansjes, en van die swingende muziek.
MOEDERquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
oke.. want die blonde vrouw die daar zo vrolijk staat..
1 van de weinige níet tot braderieën verdoemde van het hele stel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind d'r geen persoonlijkheid... ze zingt fantastisch.. maar echt BOOOORRRIIINNGGGGGGGGGGGGGG
en toch is ze BOOOORRRIIINNNGGGGGquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de weinige níet tot braderieën verdoemde van het hele stel.
Dat kan ik me niet voorstellen. Dan doet niemand meer meequote:
Nah ze heeft geen persoonlijkheid verder inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en toch is ze BOOOORRRIIINNNGGGGG
Ja, dat is mijn kloon en nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |