Blond, we weten het.quote:
quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Sacha Visser, ik was die gast totaal vergeten!
Ed, maar die ziet niet dat het een man is!quote:
Klinkt als een rebound na haar vaderquote:
Ik wacht op Captain Hollywood!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
Hollywood van Madonna, ik had het kunnen weten
Farah haarquote:
Ze ziet er goed uit hoor, zo lang ze haar waffel maar dichthoudt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Lutte het volgende:
Wendy lijkt echt iedere week meer en meer op een heks.
Dat doet die RTL-baas zo'n pijn als ze haar mond dichtklapt tijdens haar evaluatie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit hoor, zo lang ze haar waffel maar dichthoudt.
Wie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
zo blij dat jantine (hoe ze ook heet) weg is
Na je hart, ook je brain opgegeten zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
zo blij dat jantine (hoe ze ook heet) weg is
Haaiquote:
ja echt he! En dat dus icm haar korte pittige kapsel..quote:
Vreselijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt he! En dat dus icm haar korte pittige kapsel..
yepquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Na je hart, ook je brain opgegeten zeker?
Zoals beloofdquote:
Met secondelijm!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef miieejj het volgende:
héh ? is dat mode.. iets op je hals plakken...
Als het een touw is wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef miieejj het volgende:
Bij Irene stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
Ja, want Carlo en Irene hebben verstand van Hollywood
Ja, Saddam Hoessein vond dat ook tof.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef miieejj het volgende:
Ja en dan MTV he?quote:
Ooh .. momentje.. dan ga ik ff seconde lijm zoekenquote:
wat is er op mtv?quote:
Jersey Shore! Moet ik altijd om lachenquote:
Hoe heet dat Jersey Shore ofzoietsquote:
amenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jersey Shore! Moet ik altijd om lachen.
ORLY?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
Nog nooit eerder bij een talentenjacht gehoord? Sure?
gaaf programmaquote:
Juist welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Vind het niet zo samengaan met haar stem.
Straks komt 50 cent erbij om te rappen!quote:
Brainpower... Yowquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt 50 cent erbij om te rappen!
Ik heel erg jammerquote:
en danseressenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef MissJ het volgende:
ik zie het nu pas.. wtf heeft Stacey in haar nek zitten?
Een stukje van haar jurk afgeknipt en in haar nek geplakt?![]()
![]()
Zal wel een victor en rolf zijn.. achtige nieuwe mode ding..quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef MissJ het volgende:
ik zie het nu pas.. wtf heeft Stacey in haar nek zitten?
Een stukje van haar jurk afgeknipt en in haar nek geplakt?![]()
![]()
waarom hebben ze dan haar door laten gaan.. naar de live shows.. he he he??quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
Kap nou eens met dat "jong zijn", dat weten we nu al, net als die Bieber.
Gordon is sowieso respectloos vandaag met de bril op inplaats van af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
Kap nou eens met dat "jong zijn", dat weten we nu al, net als die Bieber.
Ik vond het saai gebracht. Sorry. Kusje op je hoofd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Wat een gezeik. Ik wou dat ik zo''n 'dunne' stem had.
héééél sneu jaquote:
wie?quote:
Die van Sjors?quote:
Ik heb er nog geen 1 die ik wow vind om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Tim![]()
Eigenlijk zijn er maar 2 kandidaten die me interesseren
Ik zie er ook niets bijzonders in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind deze bieber eigenlijk niks. Zijn stem vind ik al vanaf het begin raar.
Wie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Tim![]()
Eigenlijk zijn er maar 2 kandidaten die me interesseren
tim.. dat nieuwe jim bakkum mannetjequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ja de echte Bieber is ook niks, dat doet hij dan wel weer goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoi, samen een terrasje pakken dan maar? En dan wireless kutopmerkingen in het topique gooien?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen 1 die ik wow vind om eerlijk te zijn
lachenquote:
Niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Waarom is de hartslag van de kandidaat eigenlijk interessant?
Geen idee ik zie er niks "marketingtechnisch" in oftewel doelloos en saai.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, samen een terrasje pakken dan maar? En dan wireless kutopmerkingen in het topique gooien?
Ald die stopt, doen ze niet meer meequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet eens wat hoog is en wat nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
Yogastyle typen ftw!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
O en ik heb gelukkig over 5 dagen laptop terug, die pc is zo traag en ik zit nu zo raar
Als het rood wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hoog is en wat niet
50~70 is normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hoog is en wat niet
Vraag ik mij wel eens af wanneer hij weer zou kunnen zien of hij dan gek zou worden, ik wel iedergeval zou er niks van snappen.quote:
En sleeeeeeeeeeeechtttttttttttttttttttttttquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
OCH MIEN GODDEE
somewhhere over the rainbow
Idd!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
En sleeeeeeeeeeeechttttttttttttttttttttttt
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
timmy gaat toch door
omdat tienermeisjes
Als hij door is: bewijs dat NL geen hersenen meer heeft.quote:
Stuuuuuukkkkkeeeeen beter!quote:
En zij is echt schattigquote:
correctie tienermeisjes hebben geen hersenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als hij door is: bewijs dat NL geen hersenen meer heeft.
Waarom zou Gordon een van zijn kandidaten kwijt willen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij is dit liedje bewust gekozen door Gordon om hem van zijn lijst te schrappen. Of weinig stemmen te laten krijgen.
Zou mij niks verbazen.
Die man lijkt op Tito van Rocket Powerquote:
Zeg!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
correctie tienermeisjes hebben geen hersenen
omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
Ik heb dit gedrocht in de top drie staan in de prono.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die man lijkt op Tito van Rocket Power
En geen belminuten meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
correctie tienermeisjes hebben geen hersenen
Ja man, hij is ook dik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die man lijkt op Tito van Rocket Power
Het zou mij echt niet verbazen hij heeft lievelingen en dit is niet één van zn kindjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom zou Gordon een van zijn kandidaten kwijt willen dan?
Ze wil nu jong ipv oud blijkbaarquote:
huilen?quote:
Ik weet niet of je de voorrondes gezien hebt, maar Gordon was totaal idolaat van Tim. Heeft daarvoor zelfs die Amerikaan laten vallen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het zou mij echt niet verbazen hij heeft lievelingen en dit is niet één van zn kindjes.
Hoe jonger hoe meer lassie? ha, dan kent ze mij niet!quote:
Wil JIJ haar kennen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe meer lassie? ha, dan kent ze mij niet!
ieuwl.. neequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat hij bij jou komt uithuilen zeker
Volgens mij is er een vogel tegenaan gebotst tijdens een fietstocht.quote:
No wayquote:
amenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Volgens mij is er een vogel tegenaan gebotst tijdens een fietstocht.
nee, gewoon actie, geen vragen achteraf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze gezien maar gedachtes en meningen kan veranderen of onder druk van de studioquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de voorrondes gezien hebt, maar Gordon was totaal idolaat van Tim. Heeft daarvoor zelfs die Amerikaan laten vallen.
Mijn hamster zingt mooier dan Tim.quote:
no shit bennyquote:
Echt welquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef MissJ het volgende:
Dit is goed!
Echt tigduizend keer beter dan Jessica en Tim.
wie?quote:
voor die paar minuten en of seconden.. waren ze veel beter dan heel die tim en jessical bij elkaar..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze normaal wel goed hoor, maar ik vind ze nu alleen goed als ze alledrie tegelijk zingen, alleen kunnen ze de power van het lied niet overbrengen.
Idd, bij Hollywood past over de top primaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
Lekker over de top maar dat past hier goed bij.
Goed optreden.
Lelijk, maar wat een body.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
alleen die blond is een beetjeopgemaakt
Die donkere begon echt rete sterk, dat wel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze normaal wel goed hoor, maar ik vind ze nu alleen goed als ze alledrie tegelijk zingen, alleen kunnen ze de power van het lied niet overbrengen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |