te commercieel waar veel al van gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
Wel akelig stil hier over die nieuwe singel van Jim
kutplaat! net als de vorige troep van die gozert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef rachidfinge het volgende:
Thuis!
Terugweg was 22,7 km in 58 minuten, is 23,5 km/u, ondanks dat ik door die dampende kermis in het centrum van Hilversummie moest.
Och, op zich is dat dan weer een goed teken. Ik had eigenlijk een bakquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef henkde_j het volgende:
ik was te druk met kotsen om een reactie te kunnen gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, op zich is dat dan weer een goed teken. Ik had eigenlijk een bak-reacties verwacht. Men vind het hier dus blijkbaar een goede plaat, maar wil dat niet toegeven.
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Pfff, ik wil mijn PC graag UIIITT HET RAAAAAAM gooien![]()
.
Veenstra leest meequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
!
!
! Wat `n FUCKING EPISCHE MIX!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een power en energie zit hier in !
Bluescreen of gewoon even frozen? In het laatste geval dien je gewoon je OS er eens opnieuw op te zetten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Loopt @ random vast bij afspelen van streams.
Dat laatste. En niet voor even, altijd totdat je restart.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bluescreen of gewoon even frozen? In het laatste geval dien je gewoon je OS er eens opnieuw op te zetten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |