Goeie vraag inderdaad, ik zie het ook niet staan, ik denk dat je het zelf moet betalen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg mail van insiders over de Philips PerfectCare.
Nou wil mijn ma hem best testen, maar zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor haar of betaald Insiders dat? Kan het niet vinden.
Geen idee, lijkt me dat Insiders dat betaald (terugsturen naar Antwoordnummer). Ik heb deze mail ook ontvangen. Ben alleen een beetje huiverig voor dit soort acties met het opgeven van je creditcard/bank informatie etc. Zou hem best willen uitproberen. Vind strijken op zich niet erg maar als het makkelijker kan dan zou ik daar erg blij mee zijn. Want blouses etc vind ik wel een ramp om te strijken, krijg die ook nooit helemaal glad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg mail van insiders over de Philips PerfectCare.
Nou wil mijn ma hem best testen, maar zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor haar of betaald Insiders dat? Kan het niet vinden.
Ook ontvangen. Ik ga het niet doen. Ik strijk niet en dat ding is te duur om te houden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg mail van insiders over de Philips PerfectCare.
Nou wil mijn ma hem best testen, maar zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor haar of betaald Insiders dat? Kan het niet vinden.
Ik heb toen die Philips Wake-up getest. Dat kostte me helemaal niets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg mail van insiders over de Philips PerfectCare.
Nou wil mijn ma hem best testen, maar zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor haar of betaald Insiders dat? Kan het niet vinden.
Idem hier!quote:Op zondag 11 september 2011 13:18 schreef loecje het volgende:
ik heb eindelijk weer een uitnodiging voor iets.
maar ik strijk niets...
quote:Op zondag 11 september 2011 13:18 schreef loecje het volgende:
ik heb eindelijk weer een uitnodiging voor iets.
maar ik strijk niets... maar ik zoek geen strijkijzer
Ik ook, als het goed is hebben we onze buzzkit morgen. Ben erg benieuwdquote:
Ja, ik ook! Heb echt een hele droge en gevoelige huid, dus ben vooral benieuwd wat het voor me kan doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ook, als het goed is hebben we onze buzzkit morgen. Ben erg benieuwd
oeh das vroeg,quote:
is dat de creme uit t potje of t pompflesje?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:40 schreef Yvonnetje het volgende:
Ben de RoC aan het testen, hoe bevalt 'ie jullie?
Ik vind de creme zo lang 'plakkerig' blijven op de huid, waardoor 'ie niet geschikt is om een halfuurtje voor de foundation aan te brengen... Hebben meer mensen dat?
Uit het potje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat de creme uit t potje of t pompflesje?
ik heb dat pompje, die plakt niet zo vind ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Uit het potje.
Die tonic vind ik ook niet zo erg prettig, hij stinkt (dat ruik je alleen als je boven het flesje hangt, niet als je het opdoet maar toch... ) en hij prikt in wondjes (jaja, niet pulken, ik weet het).
Misschien smeer ik iets teveel? Gebruik meestal Hema dagcreme voor gevoelige huid, die is echt supersnel ingetrokken!
Ach ik heb al een oral b waar ik tevreden mee ben maar me zus heeft nog een elektische nodig dus misschien geef ik hem dan aan haar .quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Alweer sonicare? Dat is dan de vijfde keer dat ze hem laten buzzen volgens mij.
Nee nog niet, buzzrapport maken staat voor dit wekend op mn lijst.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Yvonnetje het volgende:
Hebben jullie dat ook aan RoC laten weten, en ook zo'n mailtje gekregen dat ze je potjes willen onderzoeken...?
ik kreeg van Buzzer als reactie op mijn (beetje kritische) buzzrapport dat ik contact kan/ moet opnemen met ROC, om "mijn puntje van kritiek" door te geven, zodat zij mij verder kunnen helpen. (maar niet dat ze mijn potje willen onderzoeken)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Yvonnetje het volgende:
Hebben jullie dat ook aan RoC laten weten, en ook zo'n mailtje gekregen dat ze je potjes willen onderzoeken...?
Vond ik ook! Ik kreeg van buzzer precies dezelfde reactie, en nadat ik roc had gemaild het antwoord dat ze het potje willen onderzoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:58 schreef Zana het volgende:
[..]
ik kreeg van Buzzer als reactie op mijn (beetje kritische) buzzrapport dat ik contact kan/ moet opnemen met ROC, om "mijn puntje van kritiek" door te geven, zodat zij mij verder kunnen helpen. (maar niet dat ze mijn potje willen onderzoeken)
Ik twijfel eigenlijk of het een copy/ paste actie van een standaard antwoord van Buzzer was, want ik vind het een beetje vreemd. Ik schrijf toch een Buzzrapport zodat ze mijn eerlijke mening te weten komen en dat dan kunnen doorgeven aan ROC als meer testers zijn met hetzelfde probleem. Waarom moet ik nu weer extra contact opnemen met ROC? Ja, je kunt het natuurlijk ook als goede service zien, maar dan kun je net zo goed direct aan ROC rapporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |