Daar gaat het toch helemaal niet om, slimmerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, Von der Dunk is net zo'n dogmatische demagoog als Wilders dat is, maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum, om zijn geblaat zit ik net zo veel te wachten als op dat van Wilders.
Nu die andere mafkees ook nog de media uit en we zijn klaar.
Zeker wel, zijn mening boeit niemand en het komt alsnog in de media dus hij moet niet zaniken.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om, slimmerd.
Het gaat puur om de vrijheid van meningsuiting. Wat kan mij het nou schelen wat Von der Dunk heeft te zeggen? Niet bijzonder veel (hoewel hij in mijn optiek wel de spijker op de kop slaat). Het gaat erom dat de inhoud geen reden mag zijn om een lezing tegen te houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, zijn mening boeit niemand en het komt alsnog in de media dus hij moet niet zaniken.
Niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat puur om de vrijheid van meningsuiting. Wat kan mij het nou schelen wat Von der Dunk heeft te zeggen? Niet bijzonder veel (hoewel hij in mijn optiek wel de spijker op de kop slaat). Het gaat erom dat de inhoud geen reden mag zijn om een lezing tegen te houden.
Ik vind Wilders' uitspraken ook smakeloos, maar ik verbied hem toch ook niet zijn zegje te doen?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet?
Ik vind hem zwaar smakeloos, dat mensen hem geen lezing gunnen vind ik niet vreemd.
Von der Dunk heeft toch ook z'n zegje mogen doen, of zit hij nu op het beklaagdenbankje?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind Wilders' uitspraken ook smakeloos, maar ik verbied hem toch ook niet zijn zegje te doen?
Nee, hem is verboden een voordracht te houden op de Arondeus-lezing. Goed, je hebt de redenen achter dit besluit ongetwijfeld gehoord. Meneertje Hero Brinkman wil niet dat 'die antisemiet' zijn zegje doet. Opmerkelijke uitspraak voor een politicus die lid is van een partij die beweert dat de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel te hebben staan, niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Von der Dunk heeft toch ook z'n zegje mogen doen, of zit hij nu op het beklaagdenbankje?
O wacht, ze wouden hem niet als spreker, het einde van de wereld mensen!
Ja boeiend, kan me zo voorstellen dat bepaalde organisaties ook niet Brinkman als spreker willen, is dat dan ook erg?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, hem is verboden een voordracht te houden op de Arondeus-lezing. Goed, je hebt de redenen achter dit besluit ongetwijfeld gehoord. Meneertje Hero Brinkman wil niet dat 'die antisemiet' zijn zegje doet. Opmerkelijke uitspraak voor een politicus die lid is van een partij die beweert dat de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel te hebben staan, niet?
Als Brinkman is uitgenodigd om zijn zegje te doen en men plots terugkrabbelt wanneer men het niet eens met de inhoud van zijn stuk, dan is dat erg ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja boeiend, kan me zo voorstellen dat bepaalde organisaties ook niet Brinkman als spreker willen, is dat dan ook erg?
Nee.
Ah, dus wanneer Brinkman is uitgenodigd voor de AA om daar een lezing te houden over alcoholisme, en er van uit wordt gegaan dat hij het afkeurt maar later blijkt van niet, dat ze hem dan liever niet hebben vind je vreemd?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Brinkman is uitgenodigd om zijn zegje te doen en men plots terugkrabbelt wanneer men het niet eens met de inhoud van zijn stuk, dan is dat erg ja.
Nogal een vreemde vergelijking aangezien de mensen achter de Arondeus-lezing er niet van waren uitgegaan dat Thomas dit of dat zou voordragen. Verder wisten zij dondersgoed wie ze in huis haalden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, dus wanneer Brinkman is uitgenodigd voor de AA om daar een lezing te houden over alcoholisme, en er van uit wordt gegaan dat hij het afkeurt maar later blijkt van niet, dat ze hem dan liever niet hebben vind je vreemd?
Precies, toen de tekst bekend werd werd er dus gewoon besloten hem niet meer te willen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogal een vreemde vergelijking aangezien de mensen achter de Arondeus-lezing er niet van waren uitgegaan dat Thomas dit of dat zou voordragen.
Een AA-meeting heeft wel een iets andere insteek. De Arondeus-lezing is erop gericht op controversiele onderwerpen aan te snijden die uitnodiging geven tot een stevig debat.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, toen de tekst bekend werd werd er dus gewoon besloten hem niet meer te willen.
Zelfde als mijn AA voorbeeld.
Dus moet een jankbal die tegen iedereen z'n schenen aan gaat schoppen en overal met Godwins gooit maar toegelaten worden? Sinds wanneer is dat gebral een stevig debat?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een AA-meeting heeft wel een iets andere insteek. De Arondeus-lezing is erop gericht op controversiele onderwerpen aan te snijden die uitnodiging geven tot een stevig debat.
Heb je het stuk gelezen?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus moet een jankbal die tegen iedereen z'n schenen aan gaat schoppen en overal met Godwins gooit maar toegelaten worden? Sinds wanneer is dat gebral een stevig debat?
Deels.quote:
Hem is om nogal dubieuze motieven een reeds lang toegezegde lezing ontnomen. Jij vindt die censuur vast prima ik vind het raar.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Von der Dunk heeft toch ook z'n zegje mogen doen, of zit hij nu op het beklaagdenbankje?
O wacht, ze wouden hem niet als spreker, het einde van de wereld mensen!
Mijn god, lees het stuk eens voor je met dit soort gehuil komtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus moet een jankbal die tegen iedereen z'n schenen aan gaat schoppen en overal met Godwins gooit maar toegelaten worden? Sinds wanneer is dat gebral een stevig debat?
bovendien was het geen beslissing van de commissie... Een minderheid van 2 personen - PVV-vriendjes- hebben op eigen houtje de censuur doorgedrukt..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hem is om nogal dubieuze motieven een reeds lang toegezegde lezing ontnomen. Jij vindt die censuur vast prima ik vind het raar.
Niet dus.quote:
Het zou niet verkeerd zijn voor een aantal mensen om dat wel te doen. Dan kunnen ze daarna altijd nog besluiten of ze het met hem eens zijn of niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er mensen die Van der Dunk serieus nemen?
Van der Dunk. Von der Dunk. Zijn vader heette ook al zoquote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er mensen die Van der Dunk serieus nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |