Jouw Cup A-A-A toch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets leuks
Deze is wel grappig, maar niemand weet wat het voorstelt
[ afbeelding ]
Hebben die een accent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, friet/patat met brusselse kip dus![]()
quote:
Oh, En Schenkstroop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepere decolleté zodat MPG, DaMart e.d. een kwijlava moeten hebben!
Iedereen vindt die ava emoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te somber? Dan is deze zeker te vrolijk
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat meequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen vindt die ava emo
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
Dank je, maar niet mijn idee van leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat mee
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.quote:
En dat ben ik dus echt totaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat plaatje vind ik wel kleurig. alsof je erg creatief zou zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.
Liefquote:
schaampjequote:
Hey TFMquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
TjaTja,
'Goede' vrijdag noemen ze het dan
'Goede' Avond dan maar
Ik hoor het wel als je wat hebtquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefMaar dan heb ik toch een beetje het idee dat ik RN na-aap
Treviequote:
watzefok kan je daar ooit van maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |