SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Ik heb de onhebbelijke gewoonte berichten later aan te passen. Moeilijk af te leren. Wellicht te maken met mijn gebrek aan geduld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
Je had wel ff de release datum aan kunnen passen.
Nouuuuu, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ik heb de onhebbelijke gewoonte berichten later aan te passen. Moeilijk af te leren. Wellicht te maken met mijn gebrek aan geduld.
Nieuwe feature.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef Catch_me het volgende:
hoe komt dit topic ineens in m'n myAT?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:16 schreef -Techno- het volgende:
Die babalities he.... moet je die perse unlocken in the krypt?
Volgens sony moet ie weer online zijn:quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef -Techno- het volgende:
Heb eventueel wel intresse in een toernooi maar ik wil eerst afwachten hoe de online experience is. PSN is nu down
Hier trouwens een link voor eventuele toekomstige OP's (movelist)
http://www.trmk.org/games/mortal_kombat_9
[..]
Nice.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef -Techno- het volgende:
Dit had trouwens de alt costume moeten zijn van Shang Tsung.
[ afbeelding ]
Hier nog niet helaas... net geprobeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens sony moet ie weer online zijn:
[Update 2] PlayStation Network wereldwijd niet bereikbaar
Ja, EU schijnt wat achter te lopen hoor ik netquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hier nog niet helaas... net geprobeerd.
Eerste karakters voor DLC zijn trouwens ook al bekend.
[ http://img35.imageshack.us/img35/3262/gameprodlc.jpg (copy/paste deze link) ]
http://shoryuken.com/content/mortal-kombat-9-first-round-dlc-characters-4022/
Inderdaad. Kenshi (MK:DA) en Lady in Red (rode vrouwelijke ninja, gebaseerd op een MK2-mythe door een glitch).quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef -Techno- het volgende:
Eerste karakters voor DLC zijn trouwens ook al bekend.[/url]
Nee, het is een geschreven tekst met internetmeme's.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Is de Storymode ook echt met een verhaal(tje)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is een geschreven tekst met internetmeme's.Ja maar nee ik dacht meer van je doorloopt gewoon een soort van lijst met vechters maar wist niet of er ook echt een soort van verhaaltje achter zat. Want met wie speel je dan of maakt dat niet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Je kiest niemand tijdens het verhaal, je zult met verschillende vechters moeten spelen, die tijdens het verhaal hun deel meemaken. Dus geen vrije keuze.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar nee ik dacht meer van je doorloopt gewoon een soort van lijst met vechters maar wist niet of er ook echt een soort van verhaaltje achter zat. Want met wie speel je dan of maakt dat niet uit?
Wat de besturing betreft. MK verschilt hierin gigantisch van Japanse vechtspellen. Hier is het D-pad van de controller praktischer dan een analoge stick. Ik heb nog geen Arcade Fight Stick geprobeerd en moet hem eerlijk gezegd niet hebben. In SSFIV is een Fight Stick bijna onontbeerlijk wil je de combo's goed de baas kunnen. In Tekken is een Fight Stick ook handig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef ElmarO het volgende:
Alleen de controls zijn nog even wennen. Zit af en toe nog met de knoppen van MKII en MK3 van de SNES in mijn hoofd; wordt er dus iets te nostalgisch van.
Je kunt de joystick ook even openmaken en dan de stickunit zelf een kwartslag draaien dan heb je ook vier richtingen, tenminste, ik heb een customized stick en daar is dat probleem zo opgelost.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef Danielion het volgende:
[..]
Wat de besturing betreft. MK verschilt hierin gigantisch van Japanse vechtspellen. Hier is het D-pad van de controller praktischer dan een analoge stick. Ik heb nog geen Arcade Fight Stick geprobeerd en moet hem eerlijk gezegd niet hebben. In SSFIV is een Fight Stick bijna onontbeerlijk wil je de combo's goed de baas kunnen. In Tekken is een Fight Stick ook handig.
Nu, de MK Fight Stick is uiteraard geheel anders en ontworpen om specifieke richtingen in te geven, in plaats van bewegingspatronen.
Heb je de dislikes van Kintaro gelezen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hier nog niet helaas... net geprobeerd.
Eerste karakters voor DLC zijn trouwens ook al bekend.
[ http://img35.imageshack.us/img35/3262/gameprodlc.jpg (copy/paste deze link) ]
http://shoryuken.com/content/mortal-kombat-9-first-round-dlc-characters-4022/
Teleporten als hij zijn speer/hamer gooit en daarna een uppercut. Als hij zijn taunt gebruikt hetzelfde verhaal. Na een paar keer proberen heb je hem wel door.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft iemand tips hoe ik Shoa Kahn het beste kan verslaan met Raiden?
Danku! Heb hem nu verslagen. Wat een kut eindbaas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Teleporten als hij zijn speer/hamer gooit en daarna een uppercut. Als hij zijn taunt gebruikt hetzelfde verhaal. Na een paar keer proberen heb je hem wel door.
die zie ik nog wel als DLC voorbij komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Danku! Heb hem nu verslagen. Wat een kut eindbaas.
Vind het trouwens wel jammer dat Rain en Motaro er niet in zitten.
Ik hoop het! Ik speelde vaak met Rainquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Misan het volgende:
[..]
die zie ik nog wel als DLC voorbij komen
Rain wel, Motaro denk ik niet aangezien Goro en Kintaro ook niet speelbaar zijn. Voor de rest zijn er afgezien van Kenshi, Shinnok en Tanya(waar ook DLC geruchten over bestaan), niet echt veel 'nieuwere characters' die ik zou willen zien, mssn Bo Rai Cho, Havik, Mavado of Mokap maar ik zou daar ook makkelijk zonder kunnen leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Misan het volgende:
[..]
die zie ik nog wel als DLC voorbij komen
Ik denk dat ze sommigen pas in MK 10 zullen stoppen, om het verhaal verder te laten gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef Danielion het volgende:
Alles na UMK3 is me onbekend. Quan Chi vind ik trouwens wel een geslaagde slechterik, maar Shinnok daar sta ik neutraal tegenover. Wat ik over Tanya gelezen heb bevalt me ook. Voor de rest doen ze maar met hun nieuwe personages. Zolang ze Rain (en Cyber Smoke) niet vergeten.
Een beetje zoals DOA?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sommigen pas in MK 10 zullen stoppen, om het verhaal verder te laten gaan
De engine voor MK10 wordt ook nog wat aangepast voor wat features, zoals door ramen, muren en plafonds slaan en dan verder vechten
klopt heb ik ook last van, op een of andere manier registreert die dat niet, vooral bij die spear ja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:01 schreef Catch_me het volgende:
Ligt het aan mij of is die 360 stick erg onnauwkeurig? Ik voel me soms echt een debiel als ik 3 x een simpele kombo zoals back back X (scorpions speer) faal omdat m'n mannetje springt of gewoon niks doet
Heb al geprobeerd te spelen met de d-pad maar daar krijg ik blaren van op me vingers dus dat is ook geen doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:01 schreef Catch_me het volgende:
Ligt het aan mij of is die 360 stick erg onnauwkeurig? Ik voel me soms echt een debiel als ik 3 x een simpele kombo zoals back back X (scorpions speer) faal omdat m'n mannetje springt of gewoon niks doet
Heb al geprobeerd te spelen met de d-pad maar daar krijg ik blaren van op me vingers dus dat is ook geen doen
Ik roste gewoon dwars door zn shield heen met enhanced attacks, dan ligt ie binnen 1 minuut te spartelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Teleporten als hij zijn speer/hamer gooit en daarna een uppercut. Als hij zijn taunt gebruikt hetzelfde verhaal. Na een paar keer proberen heb je hem wel door.
Die moet je dan wel hebben op dat moment, als is 1 ros van hem genoeg om een enhanced te krijgen volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik roste gewoon dwars door zn shield heen met enhanced attacks, dan ligt ie binnen 1 minuut te spartelen.
cyrax nog nooit wat gevonden, alleen dat net is handig soms maar de rest van zijn moves moet je net geluk mee hebben. hoewel die special met die bommetjes wel handig is, dan gooit hij er meteen 3 en is de kans op een treffer veel groter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Spaulding het volgende:
Wordt er al iets beter in. Cyrax speelt trouwens ongelofelijk lekker. En met Jax krijg ik echt geen fatsoenlijke aanval uit mn controller
![]()
mijn favos blijven Kitana, Mileena en Smoke, met Liu Kang kon ik nooit echt goed overwegquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
cyrax nog nooit wat gevonden, alleen dat net is handig soms maar de rest van zijn moves moet je net geluk mee hebben. hoewel die special met die bommetjes wel handig is, dan gooit hij er meteen 3 en is de kans op een treffer veel groter.
mijn favo is scorpion, en op de 2e plek lui kang. en met baraka kan ik ook verassend goed overweg.
Met de goede timing kun je die moves counteren met een uppercut.quote:iets wat me wel opvalt, en waar ik me aan irriteer zijn die stomp moves van de shokans zoals sheeva en goro. als ze vroeger omhoog sprongen moest en kon je gauw aan de kant springen en kwamen ze naast je neer, nu raken ze je bijna altijd, zelfs als je wegspringt.
Noob's fatalityquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.gamesradar.com(...)20110419105234763048
En Google zelf maar eens ff...
[ Bericht 4% gewijzigd door CoExist op 23-04-2011 20:22:51 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 09:58 schreef Wouter2006 het volgende:
Hebben jullie de hidden kombatants al gevonden?Krijg je hun alternate costumes nadat je ze verslagen hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Niet op medium iigquote:Op zondag 24 april 2011 12:14 schreef kristyle het volgende:
[..]
Krijg je hun alternate costumes nadat je ze verslagen hebt?
Dat laatste gaat nog wel even duren:quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef ApoclysmX het volgende:
Van et weekend story mode uitgespeeld, ladder op expert level (koste me jammer genoeg wel wat continues dus geen trophy :p) en zit nu bij Challenge #104 in de Challenge tower..
En nu wil ik verdomme online! Maar dat ging gister avond nog steeds niet.
ja, dat ligt plat.quote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef kristyle het volgende:
Trouwens, ligt het aan psn dat ik m'n classic reptile costume code niet kan redeemen?
Not amused.quote:Op zondag 24 april 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat laatste gaat nog wel even duren:
PSN wordt opnieuw gebouwd
Tja, het is kut. Zeker omdat ik een week lang wel MK heb kunnen doen online en nu is ie weg.quote:Op maandag 25 april 2011 10:46 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Not amused.
Maargoed.. het is voor het beste, ofzo. :p
Die van Johnny Cage klopt niet.quote:Op zondag 24 april 2011 13:16 schreef CoExist het volgende:
Jezus... wat zitten er zieke fatalities tussen!
De geheime fatalities van Mortal Kombat
Er zijn te weinigquote:Op zondag 24 april 2011 13:16 schreef CoExist het volgende:
Jezus... wat zitten er zieke fatalities tussen!
De geheime fatalities van Mortal Kombat
Een stick is helemaal niet percé nodig, en ik vraag me af welke fighters dan zgn. unbalanced zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
http://games.fok.nl/review/440820/1/1/50/mortal-kombat.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een vette game![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef RudyCarell het volgende:
Zit nu op challenge tower level 111...
Story mode zit ik nu bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een vette gameSPOILER: RE: jouw spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad... Hfl 130,- was toen redelijk normaal voor een game. Af en toe blader ik nog wel 'ns wat oude Power Unlimited (quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Vince22 het volgende:
Dit weekend met de story mode begonnen, wat een vette game zeg! MK1,2 en 3 gespeeld toen ze uitkwamen, gehuurd bij de videotheek zelfs... met 12-13 jaar is fl 129,95 onbetaalbaar!
Wat een nostalgie zeg, speelt ook super, geluid super echt MK zoals het hoort!
Ik las net een 9,4 op gametrailers, netjes!
Ik heb pad en stick geprobeerd en met stick krijg je aanvallen er gewoonweg makkelijker uit. Per se nodig is niets, dat staat er ook niet. Lees wat je wilt lezen, ik zeg dat het met stick makkelijker gaat dan met een gamepadquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een stick is helemaal niet percé nodig, en ik vraag me af welke fighters dan zgn. unbalanced zijn.
Uit de review :quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb pad en stick geprobeerd en met stick krijg je aanvallen er gewoonweg makkelijker uit. Per se nodig is niets, dat staat er ook niet. Lees wat je wilt lezen, ik zeg dat het met stick makkelijker gaat dan met een gamepad
Dat vind ik toch wel zeggen dat het een must is, en dat is het simpelweg niet imo.quote:Een ding is zeker: koop een arcadestick
Ik heb amper nog online gespeeld maar wel beelden gezien van een tournament waar ook SF-veteranen aan meededen, en daar was de diversiteit qua karakters nog best hoog, de enige die overduidelijk het meeste werd gekozen was Ermac.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
Unbalanced zijn Raiden, die veel te snel achter elkaar je in een hoekje kan jugglen, wat al natuurlijk kudt met peren is. Smoke en Sub Zero zijn ook bevoordeeld. Ga online, dan merk je het wel. In singleplayer merk je er minder van, logisch.
Ah, dan is het een interpretatiedingetje over de stick. Het is wel degelijk makkelijker, maar geen must. Dus als je je niet wil ergeren om perfect uit te voeren bewegingen die mislukken (challengetower heeft soms dingen die je gewoon perfect moet doen, anders is er vast al een zombie bij jouw hoofd).quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Uit de review :
[..]
Dat vind ik toch wel zeggen dat het een must is, en dat is het simpelweg niet imo.
Zeker ook omdat je verder in de review zegt dat MK niet zo'n technische fighter is als een Streetfighter of BlazBlue. (ook bij die games vind ik persoonlijk een stick alleen nodig als je voor tournament-niveau wilt gaan, en dat doet praktisch niemand)
[..]
Ik heb amper nog online gespeeld maar wel beelden gezien van een tournament waar ook SF-veteranen aan meededen, en daar was de diversiteit qua karakters nog best hoog, de enige die overduidelijk het meeste werd gekozen was Ermac.
Anyway ik vond het verder een prima review hoor, en het eindcijfer is wat mij betreft ook precies goed. (Eurogamer vond ik daarin weer een lachertje, met hun ''7''....)
Ik snap m.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan is het een interpretatiedingetje over de stick. Het is wel degelijk makkelijker, maar geen must. Dus als je je niet wil ergeren om perfect uit te voeren bewegingen die mislukken (challengetower heeft soms dingen die je gewoon perfect moet doen, anders is er vast al een zombie bij jouw hoofd).
Dat snap ik ook, ik bedoelde ermee te zeggen dat als er zwaar imba chars zouden zijn, er op zo'n toernooi veel mee zou worden gespeeld, en de enige die dus heel vaak werd gebruikt was Ermac.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
Met balans bedoel ik niet hoevaak iemand gekozen is! Ik bedoel met onbalans de mate waarin de kansen voor een vechter eerlijk zijn om te winnen. Een Raiden of Smoke zijn bijvoorbeeld altijd goed, tegen elk ander personage door hun spamfactor/damage per aanval in dit geval. Oneerlijk dus. 'Normaal' zijn er vechters die beter tegen de een dan de ander kunnen, dat blijf je houden.
Dat blokken blijft wennen ja, ik loop nog altijd maar wat vaak gewoon achteruit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
En bedankt, ik heb er ook best veel tijd in gestopt om het zo eerlijk mogelijk te reviewen. Als Japanse fighterliefhebber is MK echt wennen. Dat blokken, het is dat die stick me iets te duur is om tegen de muur aan te ketsen, maar ik heb soms op het punt gestaan...
Ik zou bij 'training' gaan kijken bij 'fatality tutorial', uitleg plus uitproberen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan iemand trouwens in normale taal eens vertellen hoe je fatalities doet ?
Op gamefags hebben ze het over BK en BP ofzo iets maar geen idee wat dat is.
Omdat er ook Xbox-gebruikers zijn denk ik. Maar de tutorial zal de knoppencombinatie laten zien en ook waar je ongeveer moet staan (welke range). Dus je gaat ze onder de knie krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen maar eens doen dan maar waar staat BK of BP voor ? en waarom posten ze niet gewoon driehoekje kruisje of vierkantje ?
Omdat jouw google blijkbaar stuk is:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen maar eens doen dan maar waar staat BK of BP voor ? en waarom posten ze niet gewoon driehoekje kruisje of vierkantje ?
Dat hebben ze wel goed geregeld dan, goed om te horen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb pad en stick geprobeerd en met stick krijg je aanvallen er gewoonweg makkelijker uit. Per se nodig is niets, dat staat er ook niet. Lees wat je wilt lezen, ik zeg dat het met stick makkelijker gaat dan met een gamepad
Unbalanced zijn Raiden, die veel te snel achter elkaar je in een hoekje kan jugglen, wat al natuurlijk kudt met peren is. Smoke en Sub Zero zijn ook bevoordeeld. Ga online, dan merk je het wel. In singleplayer merk je er minder van, logisch.
Een voordeel, Netherrealms kan patchen, hun hele systeem achter MK is gebouwd om het feit dat ze simpele aanpassingen kunnen doen, zonder een grote patch of nog erger: zoals SF IV een extra versie uit te geven
Echt een groot minpunt is het niet, omdat ze er nog van alles aan kunnen doen. Balans-issues zijn een ongoing business.
Een stick is het spel weer opnieuw leren (is mijn ervaring). Ik had een personage in SF prima in de smiezen, kocht een stick en er kwam niets meer fatsoenlijks uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om toch een stick te halen want.. het lukt wel, maar er is volgens mij een veel minder grote kans op falen met een stick ik heb echter nog nooit met zo'n stick gespeeld.. lang nodig om aan te wennen?
De overgang is het waard volgens mij. Alleen is het wel balen indien je lange tijd met een controller speelde voordien. Het is ook moeilijk in te schatten of je SSF nog zou spelen in de toekomst.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een stick is het spel weer opnieuw leren (is mijn ervaring). Ik had een personage in SF prima in de smiezen, kocht een stick en er kwam niets meer fatsoenlijks uitErg wennen dus, maar ik wil nu niets anders meer. Cheapo SF IV stick (SE edition) gekocht, alle knoppen en stick zelf vervangen voor deugdelijk spul (Sanwa in dit geval) en je hebt een prima custom stick voor op zich best weinig.
Dat doe ik tot nu toe nog wel en de AE komt nog uitquote:Op woensdag 27 april 2011 06:10 schreef Danielion het volgende:
[..]
De overgang is het waard volgens mij. Alleen is het wel balen indien je lange tijd met een controller speelde voordien. Het is ook moeilijk in te schatten of je SSF nog zou spelen in de toekomst.
Oke klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een stick is het spel weer opnieuw leren (is mijn ervaring). Ik had een personage in SF prima in de smiezen, kocht een stick en er kwam niets meer fatsoenlijks uitErg wennen dus, maar ik wil nu niets anders meer. Cheapo SF IV stick (SE edition) gekocht, alle knoppen en stick zelf vervangen voor deugdelijk spul (Sanwa in dit geval) en je hebt een prima custom stick voor op zich best weinig.
In de ladder had ik een Double flawless met Smoke tegen Kahn, alleen maar z'n teleport spammenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Story mode uitgespeeld, die Shao Kahn is een lachertje.
Het heeft me 11 potjes gekost om m te verslaan
Wow.. 300 challenges? Dacht ik al aardig opschoot, maar moet er dus nog 120. D:quote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef Spaulding het volgende:
[..]
In de ladder had ik een Double flawless met Smoke tegen Kahn, alleen maar z'n teleport spammen
Wat is die Challenge Tower trouwens frustrerend zeg, ben ergens rond de 40 maar heb al grootst mogelijke moeite met sommige... Die 300 haal ik echt nooit
Damn wat zuig ik toch in fighters..
Precies, en je kan de moeilijke ook nog skippen om het op een beter moment nog eens te proberen. Ik zit nu in de buurt van de 90 en heb er 2 geskipped. Er zitten erg leuke challenges bij, ook hele maffe. Ook kan je er goed sommige moves en fatalitys leren.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef ApoclysmX het volgende:
Wow.. 300 challenges? Dacht ik al aardig opschoot, maar moet er dus nog 120. D:
Als je er vast zit bij 1tje wil niet zeggen dat de volgende lastiger is hoor.. zitten ook een paar hele simpele tussen later.
Ik heb ze in Engeland (http://gremlinsolutions.co.uk/) besteld, maar er schijnt ook iets in Rotterdam te zitten. En het aanpassen is denk ik tien minuten werk, als je rustig een kop thee erbij drinkt, inclusief het afkoelen. Geen solderen, gewoon domweg vastklikken en draadjes in oogjes van de contacten doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Oke klinkt goed.
Kan je mij misschien vertellen waar je die knoppen en de stick besteld hebt hier in Nederland en is het makkelijk aan te passen? Tenminste, ik neem aan dat je de knoppen en de stick hebt vervangen?
Ik vind het prima om opnieuw te leren, ik pak dat soort dingen wel snel op.. ga ik vanuit.
Thanks!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze in Engeland (http://gremlinsolutions.co.uk/) besteld, maar er schijnt ook iets in Rotterdam te zitten. En het aanpassen is denk ik tien minuten werk, als je rustig een kop thee erbij drinkt, inclusief het afkoelen. Geen solderen, gewoon domweg vastklikken en draadjes in oogjes van de contacten doen.
Je moet in ieder geval deze maat hebben:quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga die cheapo stick vandaag bestellen, heb ook even op die site gekeken en.. er lijkt wel wat keus te zijn m.b.t. sticks en knoppen. Kan je mij misschien vertellen welke jij hebt? Zodat ik weet dat ik goed zit.
Nogmaals dank!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval deze maat hebben:
- Sanwa pushbuttons OBSF-30, je kan ook een ander merk nemen hoor, maar Sanwa vond ik zelf altijd lekker reageren.
- Sanwa Ball Top Joystick JLF-TP-8YT, ook weer persoonlijke voorkeur.
Voor een goede guide met pics: http://shoryuken.com/f177(...)ghtstick-faq-175882/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |