SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
Ik heb de onhebbelijke gewoonte berichten later aan te passen. Moeilijk af te leren. Wellicht te maken met mijn gebrek aan geduld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
Je had wel ff de release datum aan kunnen passen.
Nouuuuu, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef Danielion het volgende:
[..]
Ik heb de onhebbelijke gewoonte berichten later aan te passen. Moeilijk af te leren. Wellicht te maken met mijn gebrek aan geduld.
Nieuwe feature.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef Catch_me het volgende:
hoe komt dit topic ineens in m'n myAT?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:16 schreef -Techno- het volgende:
Die babalities he.... moet je die perse unlocken in the krypt?
Volgens sony moet ie weer online zijn:quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef -Techno- het volgende:
Heb eventueel wel intresse in een toernooi maar ik wil eerst afwachten hoe de online experience is. PSN is nu down
Hier trouwens een link voor eventuele toekomstige OP's (movelist)
http://www.trmk.org/games/mortal_kombat_9
[..]
Nice.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef -Techno- het volgende:
Dit had trouwens de alt costume moeten zijn van Shang Tsung.
[ afbeelding ]
Hier nog niet helaas... net geprobeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens sony moet ie weer online zijn:
[Update 2] PlayStation Network wereldwijd niet bereikbaar
Ja, EU schijnt wat achter te lopen hoor ik netquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hier nog niet helaas... net geprobeerd.
Eerste karakters voor DLC zijn trouwens ook al bekend.
[ http://img35.imageshack.us/img35/3262/gameprodlc.jpg (copy/paste deze link) ]
http://shoryuken.com/content/mortal-kombat-9-first-round-dlc-characters-4022/
Inderdaad. Kenshi (MK:DA) en Lady in Red (rode vrouwelijke ninja, gebaseerd op een MK2-mythe door een glitch).quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef -Techno- het volgende:
Eerste karakters voor DLC zijn trouwens ook al bekend.[/url]
Nee, het is een geschreven tekst met internetmeme's.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Is de Storymode ook echt met een verhaal(tje)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is een geschreven tekst met internetmeme's.Ja maar nee ik dacht meer van je doorloopt gewoon een soort van lijst met vechters maar wist niet of er ook echt een soort van verhaaltje achter zat. Want met wie speel je dan of maakt dat niet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Je kiest niemand tijdens het verhaal, je zult met verschillende vechters moeten spelen, die tijdens het verhaal hun deel meemaken. Dus geen vrije keuze.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar nee ik dacht meer van je doorloopt gewoon een soort van lijst met vechters maar wist niet of er ook echt een soort van verhaaltje achter zat. Want met wie speel je dan of maakt dat niet uit?
Wat de besturing betreft. MK verschilt hierin gigantisch van Japanse vechtspellen. Hier is het D-pad van de controller praktischer dan een analoge stick. Ik heb nog geen Arcade Fight Stick geprobeerd en moet hem eerlijk gezegd niet hebben. In SSFIV is een Fight Stick bijna onontbeerlijk wil je de combo's goed de baas kunnen. In Tekken is een Fight Stick ook handig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef ElmarO het volgende:
Alleen de controls zijn nog even wennen. Zit af en toe nog met de knoppen van MKII en MK3 van de SNES in mijn hoofd; wordt er dus iets te nostalgisch van.
Je kunt de joystick ook even openmaken en dan de stickunit zelf een kwartslag draaien dan heb je ook vier richtingen, tenminste, ik heb een customized stick en daar is dat probleem zo opgelost.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef Danielion het volgende:
[..]
Wat de besturing betreft. MK verschilt hierin gigantisch van Japanse vechtspellen. Hier is het D-pad van de controller praktischer dan een analoge stick. Ik heb nog geen Arcade Fight Stick geprobeerd en moet hem eerlijk gezegd niet hebben. In SSFIV is een Fight Stick bijna onontbeerlijk wil je de combo's goed de baas kunnen. In Tekken is een Fight Stick ook handig.
Nu, de MK Fight Stick is uiteraard geheel anders en ontworpen om specifieke richtingen in te geven, in plaats van bewegingspatronen.
Heb je de dislikes van Kintaro gelezen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hier nog niet helaas... net geprobeerd.
Eerste karakters voor DLC zijn trouwens ook al bekend.
[ http://img35.imageshack.us/img35/3262/gameprodlc.jpg (copy/paste deze link) ]
http://shoryuken.com/content/mortal-kombat-9-first-round-dlc-characters-4022/
Teleporten als hij zijn speer/hamer gooit en daarna een uppercut. Als hij zijn taunt gebruikt hetzelfde verhaal. Na een paar keer proberen heb je hem wel door.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Heeft iemand tips hoe ik Shoa Kahn het beste kan verslaan met Raiden?
Danku! Heb hem nu verslagen. Wat een kut eindbaas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Teleporten als hij zijn speer/hamer gooit en daarna een uppercut. Als hij zijn taunt gebruikt hetzelfde verhaal. Na een paar keer proberen heb je hem wel door.
die zie ik nog wel als DLC voorbij komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Danku! Heb hem nu verslagen. Wat een kut eindbaas.
Vind het trouwens wel jammer dat Rain en Motaro er niet in zitten.
Ik hoop het! Ik speelde vaak met Rainquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Misan het volgende:
[..]
die zie ik nog wel als DLC voorbij komen
Rain wel, Motaro denk ik niet aangezien Goro en Kintaro ook niet speelbaar zijn. Voor de rest zijn er afgezien van Kenshi, Shinnok en Tanya(waar ook DLC geruchten over bestaan), niet echt veel 'nieuwere characters' die ik zou willen zien, mssn Bo Rai Cho, Havik, Mavado of Mokap maar ik zou daar ook makkelijk zonder kunnen leven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Misan het volgende:
[..]
die zie ik nog wel als DLC voorbij komen
Ik denk dat ze sommigen pas in MK 10 zullen stoppen, om het verhaal verder te laten gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:01 schreef Danielion het volgende:
Alles na UMK3 is me onbekend. Quan Chi vind ik trouwens wel een geslaagde slechterik, maar Shinnok daar sta ik neutraal tegenover. Wat ik over Tanya gelezen heb bevalt me ook. Voor de rest doen ze maar met hun nieuwe personages. Zolang ze Rain (en Cyber Smoke) niet vergeten.
Een beetje zoals DOA?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sommigen pas in MK 10 zullen stoppen, om het verhaal verder te laten gaan
De engine voor MK10 wordt ook nog wat aangepast voor wat features, zoals door ramen, muren en plafonds slaan en dan verder vechten
klopt heb ik ook last van, op een of andere manier registreert die dat niet, vooral bij die spear ja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:01 schreef Catch_me het volgende:
Ligt het aan mij of is die 360 stick erg onnauwkeurig? Ik voel me soms echt een debiel als ik 3 x een simpele kombo zoals back back X (scorpions speer) faal omdat m'n mannetje springt of gewoon niks doet
Heb al geprobeerd te spelen met de d-pad maar daar krijg ik blaren van op me vingers dus dat is ook geen doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:01 schreef Catch_me het volgende:
Ligt het aan mij of is die 360 stick erg onnauwkeurig? Ik voel me soms echt een debiel als ik 3 x een simpele kombo zoals back back X (scorpions speer) faal omdat m'n mannetje springt of gewoon niks doet
Heb al geprobeerd te spelen met de d-pad maar daar krijg ik blaren van op me vingers dus dat is ook geen doen
Ik roste gewoon dwars door zn shield heen met enhanced attacks, dan ligt ie binnen 1 minuut te spartelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Teleporten als hij zijn speer/hamer gooit en daarna een uppercut. Als hij zijn taunt gebruikt hetzelfde verhaal. Na een paar keer proberen heb je hem wel door.
Die moet je dan wel hebben op dat moment, als is 1 ros van hem genoeg om een enhanced te krijgen volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik roste gewoon dwars door zn shield heen met enhanced attacks, dan ligt ie binnen 1 minuut te spartelen.
cyrax nog nooit wat gevonden, alleen dat net is handig soms maar de rest van zijn moves moet je net geluk mee hebben. hoewel die special met die bommetjes wel handig is, dan gooit hij er meteen 3 en is de kans op een treffer veel groter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Spaulding het volgende:
Wordt er al iets beter in. Cyrax speelt trouwens ongelofelijk lekker. En met Jax krijg ik echt geen fatsoenlijke aanval uit mn controller
![]()
mijn favos blijven Kitana, Mileena en Smoke, met Liu Kang kon ik nooit echt goed overwegquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
cyrax nog nooit wat gevonden, alleen dat net is handig soms maar de rest van zijn moves moet je net geluk mee hebben. hoewel die special met die bommetjes wel handig is, dan gooit hij er meteen 3 en is de kans op een treffer veel groter.
mijn favo is scorpion, en op de 2e plek lui kang. en met baraka kan ik ook verassend goed overweg.
Met de goede timing kun je die moves counteren met een uppercut.quote:iets wat me wel opvalt, en waar ik me aan irriteer zijn die stomp moves van de shokans zoals sheeva en goro. als ze vroeger omhoog sprongen moest en kon je gauw aan de kant springen en kwamen ze naast je neer, nu raken ze je bijna altijd, zelfs als je wegspringt.
Noob's fatalityquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |