Superirritant. Ben daarom de eerste 1.5 jaar niet naar college gegaan. Gelukkig werd het daarna gestaag minder naarmate de klassen kleiner werden.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef Two het volgende:
Bah wat heb ik een hekel aan mensen die hardop van alles bespreken tijdens een colleges =/
Ik heb 29 juni nog een her van het eerste semesterquote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
![]()
~11 weken zomervakantie als ik alles de eerste keer haal
moooiiii
Van het eerste semester? Wat vies zegquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb 29 juni nog een her van het eerste semester
Dan heb je dus geen 11 wekenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:34 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Van het eerste semester? Wat vies zeg![]()
Ik heb wel 4 juli wss een her
Nee alles behalve..quote:Op maandag 9 mei 2011 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De gesprekken waren niet interessant?
Ja de mensen om ons heen wel tijdens het eerste college van vandaag. Toen bij het tweede college de halve zaal hardop aan het lullen was gaf ik het op.quote:
Bij ons ging het eigenlijk de eerste 3 blokken wel. Helaas is het sinds het 4e blok een chaos geworden.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Superirritant. Ben daarom de eerste 1.5 jaar niet naar college gegaan. Gelukkig werd het daarna gestaag minder naarmate de klassen kleiner werden.
Dan had je toch even de zaal bij jullie onderonsje moeten betrekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Two het volgende:
[..]
Er was zelfs een knul die beweerde dat wij dan maar even moesten "verkassen" als we geen last van hem wilde hebben. Die hebben we toen wel even duidelijk gemaakt dat hij het bij het verkeerde eind had.
Hij is de rest van het college stil geweest nadat we hem er op aan hadden gesproken. De tweede helft is hij zelf ergens anders gaan zitten en hebben we hem gelukkig niet meer gehoord!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan had je toch even de zaal bij jullie onderonsje moeten betrekken.
Oh bah, dat is wel heel ergquote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Two het volgende:
Er was zelfs een knul die beweerde dat wij dan maar even moesten "verkassen" als we geen last van hem wilde hebben. Die hebben we toen wel even duidelijk gemaakt dat hij het bij het verkeerde eind had. Zelfde persoon is ieder college door de hele zaal te horen met zijn graf stem en brom lach. Blegh ik kots dat soort mensen uit!
Nou:quote:
.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:28 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
![]()
~11 weken zomervakantie als ik alles de eerste keer haal
Stage, waar?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JupBij ons zijn de herren van december/januari altijd in mei/juni. Als ik die niet had (en verder geen andere herren), dan was ik 1 juni klaar. En 5 september begin ik met stage
Ooo, omdat je die ene er al bijteltquote:
Een school in Bergen op Zoomquote:Stage, waar?
En wat ga je daar doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo, omdat je die ene er al bijtelt
[..]
Een school in Bergen op Zoom
Vooral diagnostiek en begeleiding van kinderenquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 9 mei 2011 20:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vooral diagnostiek en begeleiding van kinderen
Ik krijg hem zo niet geïnstalleerd maar kan ik daarbij wel twee files tot één krijgen? Ik krijg het idee dat die vooral vanuit andere files naar pdf kan converten.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik kon hem gisteren niet vinden, maar http://www.pdfsam.org/ werkt bij mij beter dan jpdftweak.
Ja, en het is lekker dichtbijquote:
Als het is wie ik denk dat het is, dan ken ik hem en hij heeft wel vaker gezegd dat het hem niets kan schelen als de hele zaal hem boos aankijkt (vindt het eerder grappig).quote:Op maandag 9 mei 2011 19:39 schreef Two het volgende:
Zelfde persoon is ieder college door de hele zaal te horen met zijn graf stem en brom lach.
Wat een kinderachtig ventjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef Impressie het volgende:
[..]
Als het is wie ik denk dat het is, dan ken ik hem en hij heeft wel vaker gezegd dat het hem niets kan schelen als de hele zaal hem boos aankijkt (vindt het eerder grappig).
Dat noemt men een attention whore (m/v).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef Impressie het volgende:
[..]
Als het is wie ik denk dat het is, dan ken ik hem en hij heeft wel vaker gezegd dat het hem niets kan schelen als de hele zaal hem boos aankijkt (vindt het eerder grappig).
Oh bahquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef Impressie het volgende:
[..]
Nope. Ik ben a.s. maandag (even) op de UvTquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef Complexiteit het volgende:
Automatic, was je vandaag in de bieb?
Hè toch, ik zag alweer iemand waarvan ik dacht dat jij het misschien was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben a.s. maandag (even) op de UvT
Hahaha. Wat denk jij toch vaak dat je mij zietquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Hè toch, ik zag alweer iemand waarvan ik dacht dat jij het misschien was.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha. Wat denk jij toch vaak dat je mij ziet
Verwarrend jaquote:
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er even helemaal klaar mee.
En de tentamens moeten nog beginnen...
Hahaquote:
Oeh... Geen leuk vooruitzicht danquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er even helemaal klaar mee.
En de tentamens moeten nog beginnen...
Ik weet trouwens dat dit een typische vrouwelijke hint is, maar ik ben te verlegen om er op in te gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben a.s. maandag (even) op de UvT
Natuurlijk is dat een typische vrouwelijke hint! Ik zal hem nog duidelijker maken; ik heb om 14.00 een afspraak in P. Mijzelf kennende, ben ik rond 13.45 aanwezigquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:36 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik weet trouwens dat dit een typische vrouwelijke hint is, maar ik ben te verlegen om er op in te gaan
Ben je nu niet bang dat er een of andere zeventigjarige creep op je staat te wachten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een typische vrouwelijke hint! Ik zal hem nog duidelijker maken; ik heb om 14.00 een afspraak in P. Mijzelf kennende, ben ik rond 13.45 aanwezig
Nee hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ben je nu niet bang dat er een of andere zeventigjarige creep op je staat te wachten?
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef GlowMouse het volgende:
het is dat ik maandag niet in P kan zijn...
Mooi. Hoeft ook niet. Want hoewel ik bruin haar wel de nr1 haarkleur vind voor vrouwen, en dat dus wel aantrekkelijk is, en dus aantrekt, ben ik geen oude man, en zit ik dan waarschijnlijk te leren, of ik moet zelfs werken.quote:
Oooo, ik voel mij nu heel veiligquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Mooi. Hoeft ook niet. Want hoewel ik bruin haar wel de nr1 haarkleur vind voor vrouwen, en dat dus wel aantrekkelijk is, en dus aantrekt, ben ik geen oude man, en zit ik dan waarschijnlijk te leren, of ik moet zelfs werken.
Bij professor van der Vlught in Berkel-Enschot. Hij had daar zijn eigen eenmanspraktijk. Hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Lenny; Waar ben jij geweest met Developmental Disorders?
Gewoon, nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij professor van der Vlught in Berkel-Enschot. Hij had daar zijn eigen eenmanspraktijk. Hoezo?
Jij bent niet 70.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef GlowMouse het volgende:
het is dat ik maandag niet in P kan zijn...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een typische vrouwelijke hint! Ik zal hem nog duidelijker maken; ik heb om 14.00 een afspraak in P. Mijzelf kennende, ben ik rond 13.45 aanwezig
Ik dacht, je hebt vast ons verslag nodig voor het tentamen. Ik heb in de wandelgangen namelijk gehoord dat het goed mogelijk is dat er een vergelijkingsvraag komt en je daarom bij één van de 2 presenteercolleges moet zijn.quote:
Thx ^^quote:
Dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:11 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Thx ^^
Gelukkig was het niet zo'n hele uitgebreide vaardigheid maar ik heb er toch wel tijd en energie in gestoken.. zou zonde zijn als dit verspilde moeite zou zijn.
Ja hoorquote:
ik ook, mijn studietaken naar morgen verschuivenquote:
Tja dat ben je in Tilburg al vrij snelquote:Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef GlowMouse het volgende:
Ik ben bijna over de landsgrens, dan kunnen ze me niet meer pakken.
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 21:42 schreef Complexiteit het volgende:
Moet je op de uvt perse binnen de nominale tijd afstuderen, wil je cum laude toegekend kunnen krijgen? Ik begrijp namelijk dat dat per universiteit verschilt.
quote:Master
6. Een masterstudent heeft uitmuntend (cum laude) gepresteerd als hij/zij gemiddeld over alle onderdelen van het examen een cijfer van ten minste 8 en geen cijfer lager dan 7 heeft behaald en voor de masterthesis een cijfer van ten minste 8.
7. Een masterstudent heeft met genoegen gepresteerd als hij/zij gemiddeld over alle onderdelen van het examen een gemiddeld cijfer van ten minste 7,5 heeft behaald en voor de masterthesis een cijfer van ten minste een 7,5.
Als je dan een 7,7 gemiddeld staat over je vakken, dan wordt dat een 7,5 toch? En een 7,8 wordt een 8? Op hoeveel cijfers ronden ze zoiets eigenlijk af? Wordt een 7,78 een 7,7 of een 7,8?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Complexiteit het volgende:
Lol dan kan ik overwegen om daar voor te gaan
dit staat trouwens in de OER van Rechtswetenschappen, zie ik nu
[..]
Voor cum laude moet je exact een 8.0 gemiddeld staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Als je dan een 7,7 gemiddeld staat over je vakken, dan wordt dat een 7,5 toch? En een 7,8 wordt een 8? Op hoeveel cijfers ronden ze zoiets eigenlijk af? Wordt een 7,78 een 7,7 of een 7,8?
Of hoger natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor cum laude moet je exact een 8.0 gemiddeld staan.
Ah ok! Thnxquote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Voor cum laude moet je exact een 8.0 gemiddeld staan.
Die tellen simpelweg niet mee (ook niet in de weging natuurlijk).quote:Op maandag 16 mei 2011 09:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah ok! Thnx.
Ze wegen de onderdelen dacht ik (dus een vak van 3 ects weegt minder zwaar mee dan een vak van 6 ects), maar wat doen ze eigenlijk met vakken waarvoor je alleen 'voldaan' te zien krijgt in je studieresultaten?
lamequote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:46 schreef aardappel het volgende:
Deze jongen heeft zijn bachelor in the pocket!
Denk maar even niet aan een roze olifant!quote:
I failedquote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denk maar even niet aan een roze olifant!
Haha... dat is een mooi. Sociale psychologie!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denk maar even niet aan een roze olifant!
Ooooo!quote:
Jij bent helemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef Complexiteit het volgende:
Haha... dat is een mooi. Sociale psychologie!![]()
Maar, als ik aan bruine haren denk, dan ben ik immuun voor dat trucje.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:46 schreef aardappel het volgende:
Deze jongen heeft zijn bachelor in the pocket!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooooo!![]()
[..]
Jij bent helemaal![]()
![]()
op bruine haren
Geen idee ik... *kijkt op wikipedia*quote:
Dan moet je wel goed kunnen flirten...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Geen idee ik... *kijkt op wikipedia*
Adriana Francesca Lima (12 juni 1981)
omg ze is maar wat jaartjes ouder dan ik
hmmm, dat zou nog wel kunnen dan
Over een jaar of... zeven, ben ik zo wellicht beroemd dat dat niet meer nodig isquote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed kunnen flirten...
Dan heb je haar zo te pakkenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Over een jaar of... zeven, ben ik zo wellicht beroemd dat dat niet meer nodig is
Maar wel goed punt ja
Kan je je niet tot een dag voor het tentamen aanmelden? Evt krijg je dan een boete.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Soldier2000 het volgende:
Arg, ik kom er nu achter dat ik 3 dagen te laat ben met het aanmelden voor het hertentamen van een vak, waarvan ik het eerste tentamen volgende week pas heb
Extra goed leren dan maar
¤25,- behalve als het de eerste keer is dat je te laat met aanmelden bent. Aanmelden kan volgens mij tot twee dagen voor het tentamen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Als je het niet haalt ff langs de onderwijs balie en je inschrijven met eventueel boete
Klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef Two het volgende:
[..]
¤25,- behalve als het de eerste keer is dat je te laat met aanmelden bent. Aanmelden kan volgens mij tot twee dagen voor het tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |