Ja, doe maar! Het is ook nog testtheoriequote:Op maandag 9 mei 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is nog eerder. Zal ik sympathystressen voor je?
Aaahhhhhhhh
Ieuw bah. Die doe ik volgend jaarquote:Op maandag 9 mei 2011 10:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, doe maar! Het is ook nog testtheorie![]()
![]()
![]()
![]()
x heeeeeeeeeeeeeeel veel!
Bij mij in de werkcollege groep zat een meisje en die heeft het ook telkens uitgesteld. Zij heeft nu haar master Sociale gehaald & moet nog steeds testtheoriequote:Op maandag 9 mei 2011 10:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw bah. Die doe ik volgend jaarik dacht: ik stel het nog even uit.
Wow, dat is wel heel lang! Ik moet sowieso nog veel tweedejaarsvakken, dus testtheorie kon daar mooi bij.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij in de werkcollege groep zat een meisje en die heeft het ook telkens uitgesteld. Zij heeft nu haar master Sociale gehaald & moet nog steeds testtheorie
Met je bonuspunt ga je van een 5 naar een 6, dus ik ga helemaal niet herren danquote:Op maandag 9 mei 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel lang! Ik moet sowieso nog veel tweedejaarsvakken, dus testtheorie kon daar mooi bij.
Als je de her doet dan zou je een 6 moeten hebben.
Ohh op die fiets, nee dan zou ik ook met die 5 genoegen nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met je bonuspunt ga je van een 5 naar een 6, dus ik ga helemaal niet herren danHaha.
En ja, dat vonden wij ookBeetje k*t dat je dan met zo'n vak blijft zitten.
Er is al niks meer te zien. Wel reed er een auto van cyclomedia rondquote:
quote:
Dank u.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:31 schreef GlowMouse het volgende:
of een gratis tool als http://jpdftweak.sourceforge.net/
Euj, die stond bij die tweetquote:
ik kon hem gisteren niet vinden, maar http://www.pdfsam.org/ werkt bij mij beter dan jpdftweak.quote:
Ik zag het jaquote:Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er is al niks meer te zien. Wel reed er een auto van cyclomedia rond
De gesprekken waren niet interessant?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef Two het volgende:
Bah wat heb ik een hekel aan mensen die hardop van alles bespreken tijdens een colleges =/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |