Denk maar even niet aan een roze olifant!quote:
I failedquote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denk maar even niet aan een roze olifant!
Haha... dat is een mooi. Sociale psychologie!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denk maar even niet aan een roze olifant!
Ooooo!quote:
Jij bent helemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef Complexiteit het volgende:
Haha... dat is een mooi. Sociale psychologie!![]()
Maar, als ik aan bruine haren denk, dan ben ik immuun voor dat trucje.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:46 schreef aardappel het volgende:
Deze jongen heeft zijn bachelor in the pocket!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooooo!![]()
[..]
Jij bent helemaal![]()
![]()
op bruine haren
Geen idee ik... *kijkt op wikipedia*quote:
Dan moet je wel goed kunnen flirten...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Geen idee ik... *kijkt op wikipedia*
Adriana Francesca Lima (12 juni 1981)
omg ze is maar wat jaartjes ouder dan ik
hmmm, dat zou nog wel kunnen dan
Over een jaar of... zeven, ben ik zo wellicht beroemd dat dat niet meer nodig isquote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel goed kunnen flirten...
Dan heb je haar zo te pakkenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Over een jaar of... zeven, ben ik zo wellicht beroemd dat dat niet meer nodig is
Maar wel goed punt ja
Kan je je niet tot een dag voor het tentamen aanmelden? Evt krijg je dan een boete.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Soldier2000 het volgende:
Arg, ik kom er nu achter dat ik 3 dagen te laat ben met het aanmelden voor het hertentamen van een vak, waarvan ik het eerste tentamen volgende week pas heb
Extra goed leren dan maar
¤25,- behalve als het de eerste keer is dat je te laat met aanmelden bent. Aanmelden kan volgens mij tot twee dagen voor het tentamen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Als je het niet haalt ff langs de onderwijs balie en je inschrijven met eventueel boete
Klopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef Two het volgende:
[..]
¤25,- behalve als het de eerste keer is dat je te laat met aanmelden bent. Aanmelden kan volgens mij tot twee dagen voor het tentamen.
Ja, dat zeker. Maar goed; ik doe dat nu op basis van mijn HBO diploma. Met alleen "psychologie" studeren kom je er (tegenwoordig) niet binnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:08 schreef Complexiteit het volgende:
Ah dat is wel nice, studiegerelateerd bijbeunen.
In 6 jaar tijd nog nooit te laat geweest dus als iemand door kan als mij kan hij onder mijn naam nog aanmeldenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef Two het volgende:
[..]
¤25,- behalve als het de eerste keer is dat je te laat met aanmelden bent. Aanmelden kan volgens mij tot twee dagen voor het tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |