Denk het niet. Mercedes zet vol in op een 1.6 liter turbomotor in hun C180. Meer power, zuiniger en minder CO2 uitstoot.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Renault meer dan Mercedes met een 1.6 blokje, lijkt me
Ik snap het niet. De F1 heeft bijna een decennium ( de jaren '80) rondgereden met 1.5 liter turbomotoren van 800+ pk. Ze werden juist verbannen omdat de motoren te krachtig werden en dus te gevaarlijk.quote:
qua sound blijft V10 onovertroffenquote:
Ik ben blij dat jij hem al post. Die Ferrari V12 is het mooiste geluid wat een F1 auto ooit heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, de V12 van Ferrari vind ik mooier klinken dan die V10's
Een paar keer geluisterd en die V12 is inderdaad ook geweldig maar van die V10 krijg ik kippenvel, raw powerquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij hem al post. Die Ferrari V12 is het mooiste geluid wat een F1 auto ooit heeft voortgebracht.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:51 schreef Atreidez het volgende:
Regen verwachting voor Turkije
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/74
Ik heb hem net ook gezien, erg interessant moet ik zeggen .Helemaal omdat ik het allemaal niet bewust heb mee gemaakt, ik was 5 in 1994.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb dus die Senna docu gezien, maar ik moet toegeven: ik had er meer van verwacht.
Geen vingertjes dus dit weekendquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:51 schreef Atreidez het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ferrari V10's die in 2001 en 2002 achterin de Ferrari's en Saubers zaten klonken woest. Die deden echt pijn aan de oren als ze voorbij kwamen op het Kemmel-straight op Spa-Francorchamps. Al die anderen klonken lang zo fel niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een paar keer geluisterd en die V12 is inderdaad ook geweldig maar van die V10 krijg ik kippenvel, raw power
Volgens mij wordt de weersvoorspelling bij elke GP gemanipuleerd om meer kijkers te krijgen. Dit is de vierde keer al dit seizoen dat er regen voorspeld wordt tijdens een weekend en ik heb nog geen druppel gezien. Vorig seizoen viel me dat ook al op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:51 schreef Atreidez het volgende:
V10 klinkt veel stoerder en rauwer (Is dat een woord?) dan de V12 van Ferrari. V10 heb ik nog gehoord toen ik in 2005 in Eau Rouge zat, dat geluid was mooier en beter dan de V8 die ik in 2009 hoorde toen ik vlak voor Eau Rouge zat en vlak na La Source.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:34 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Die Ferrari V10's die in 2001 en 2002 achterin de Ferrari's en Saubers zaten klonken woest. Die deden echt pijn aan de oren als ze voorbij kwamen op het Kemmel-straight op Spa-Francorchamps. Al die anderen klonken lang zo fel niet.
Ik meen mij te herinneren dat wij vorig jaar juist een heel nat begin van het siezoen hebben gekend ? Australie en Maleisie regende het sowieso en Turkije was volgens mij ook niet droog !quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de weersvoorspelling bij elke GP gemanipuleerd om meer kijkers te krijgen. Dit is de vierde keer al dit seizoen dat er regen voorspeld wordt tijdens een weekend en ik heb nog geen druppel gezien. Vorig seizoen viel me dat ook al op.
Ja, de baan was ook net kunstmatig nat gemaakt tijdens de training, had niks met regen te maken natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Volgens mij wordt de weersvoorspelling bij elke GP gemanipuleerd om meer kijkers te krijgen. Dit is de vierde keer al dit seizoen dat er regen voorspeld wordt tijdens een weekend en ik heb nog geen druppel gezien. Vorig seizoen viel me dat ook al op.
Yup, by far.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, de V12 van Ferrari vind ik mooier klinken dan die V10's
We hebben dit jaar al regen gehad toch of ben ik nou aan het verkinzen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:36 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |