abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 09:03:32 #101
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_96198343
Ik ben toch blij met m'n handtekening van Button op een 1:18 model van de BAR. Geeft het model toch wat extra :)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 1 mei 2011 @ 11:49:16 #102
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_96201033
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap sowieso niet wat je met een handtekening moet :')
eenkrabbel op een stuk papier/textiel... vet man :')
Vandaar dat ik ook niet teleurgesteld was. Leuk als je er een hebt, maar wat moet je er daarna mee :P Het is ook niet dat ik er 2 uur voor in de rij heb gestaan enkel die paar mensen wat op de foto staan, de interesse voor de r30 was groter zal ik het zo zeggen ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_96238518
zijn er binnenkort nog meer races in de buurt waar je gratis/vrij goedkoop naar toe kan? Ben 2? Jaar geleden naar Spa geweest in voorjaar, race met de marcos van cor euser, maar weet niet meer welke klasse, was erg gaaf!
pi_96239073
Dat zal wel iets van Nederlands GT4 kampioensschap geweest zijn ! Erg bruut wagentje zo'n Mantis !

De Endurance races op Zandvoort en assen, zijn buiten de grote evenementen als de Paasraces enz. ook vrij toegankelijk ! Ook paddock en heeel soms zelfs ook de pits (als je je maar aan regels houdt en niet in de weg loopt).
pi_96241402
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:41 schreef JohnB52 het volgende:
zijn er binnenkort nog meer races in de buurt waar je gratis/vrij goedkoop naar toe kan? Ben 2? Jaar geleden naar Spa geweest in voorjaar, race met de marcos van cor euser, maar weet niet meer welke klasse, was erg gaaf!
Dutch Supercar Challenge.

Hier de kalender, met onder andere nog races op Assen, Spa en Zolder.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_96244495
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:41 schreef JohnB52 het volgende:
Toevallig de 1000km van Spa? Geen idee of Euser daar mee reed. Verstappen wel in de paarse Van Merkesteijn Porsche LMP2 _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_96249045
Dutch supercar challenge was t idd, met verschillende klasses door elkaar....
pi_96250035
Where facts are few, experts are many.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:07:02 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_96253067
Hier Bruno op Spa, door hemzelf gefilmd met zijn mobiel
pi_96256284
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Tarado het volgende:
Lekker in de tegengestelde richting door Eau Rouge _O-
Calmer than you are
pi_96258365
Euroraces van Spa, klinkt mij wel erg leuk om heen te gaan, 26-06-2011...

Maar waar vind ik dan tickets? niet op de site van de DTCC
pi_96258641
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Lekker in de tegengestelde richting door Eau Rouge _O-
Heb het wel eens vaker geprobeerd met F1 games, maar vind Eau Rouge in tegengestelde richting net zo spannend en listig als in de gode richting. Vooral het grip niveau onderaan Eau Rouge bij het oprijden van het rechte stuk kan dan verradelijk tegenvallen met mooie klappers tegen de muur.

Don't tell Jaques Villeneuve :)
pi_96259058
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Tarado het volgende:
Foto's? Volgens mij is t gewoon een helmet cam hoor.. Lijkt me sterk dat je met 1 hand ff een paar donuts gaat draaien.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:20:38 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_96259374
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Foto's? Volgens mij is t gewoon een helmet cam hoor.. Lijkt me sterk dat je met 1 hand ff een paar donuts gaat draaien.
Ik neem slechts over wat hij schrijft:

Check out the video I made with my phone (yes... again the phone) from inside the car!!

@BSenna
pi_96259908
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Tarado het volgende:
Ik neem slechts over wat hij schrijft:
Ja, had t ook gelezen en gezien al.. Maar heb foto's zitten kijken, en snap dus serieus niet hoe en waar dat ding dan zit _O-

pi_96259952
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Met 1 hand kun je prima donuts draaien.

Echter denk ik ook dat als het al een telefoon is dat die dan inderdaad op zn helm geplakt zit of iets dergelijks :)
vosss is de naam,
pi_96260054
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Heb het wel eens vaker geprobeerd met F1 games, maar vind Eau Rouge in tegengestelde richting net zo spannend en listig als in de gode richting. Vooral het grip niveau onderaan Eau Rouge bij het oprijden van het rechte stuk kan dan verradelijk tegenvallen met mooie klappers tegen de muur.

Don't tell Jaques Villeneuve :)
Het enige dat ik probeer met F1 games is zo snel mogelijk Alonso in de vernieling rijden 8-)
Calmer than you are
pi_96260100
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Het enige dat ik probeer met F1 games is zo snel mogelijk Alonso in de vernieling rijden 8-)
Inderdaad. En dan terug naar de pits en maar kijken of ik nog in de top 10 weet te komen.

Meedoen is belangrijker dan winnen zullen we maar zeggen :7
vosss is de naam,
  maandag 2 mei 2011 @ 18:41:31 #119
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_96260391
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja, had t ook gelezen en gezien al.. Maar heb foto's zitten kijken, en snap dus serieus niet hoe en waar dat ding dan zit _O-

[ afbeelding ]
mooie foto _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_96261290
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
mooie foto _O_
Meer hier ;)
http://www.f1fanatic.co.u(...)enault-demo-run-spa/
  maandag 2 mei 2011 @ 20:00:10 #121
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_96264624
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Toevallig de 1000km van Spa? Geen idee of Euser daar mee reed. Verstappen wel in de paarse Van Merkesteijn Porsche LMP2 _O_
1000km is niet gratis. Is altijd al ¤15 entree geweest voor zover ik weet. Ik heb nog een bon gekregen waarbij je ¤5 korting krijgt, voor een kratje bier stuur ik 'm op :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_96264728
Een bak bier kost meer dan 5 euro korting vrind :'(
vosss is de naam,
  maandag 2 mei 2011 @ 20:03:14 #123
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_96264779
Ow en dit nog:
quote:
Trulli beleeft de laatste tijd weinig plezier aan de Formule 1
Trulli beleeft de laatste tijd weinig plezier aan de Formule 1 Team Lotus-coureur Jarno Trulli rijdt dit seizoen tot nu toe een beetje kleurloos rond. De ervaren Italiaan verkeert zelf niet in topvorm en bovendien kampt zijn wagen nog met problemen aan de stuurbekrachtiging. Dat is van invloed op het plezier dat Trulli aan het rijden beleeft.

“Ik worstel met de stuurbekrachtiging en ik geniet niet op de manier zoals ik zou willen”, begint de eenmalig Grand Prix-winnaar tegenover ESPN F1. “Ik heb wat duels uitgevochten waar ik iets aan vreugde uit haal, maar het is een beetje frustrerend dat ik niet kan pushen zoals ik wil.”

“Ik ben ver verwijderd van mijn beste vorm. Het heeft niet veel nodig om beter te worden. Wat meer gevoel met de stuurbekrachtiging, en met de op komst zijnde aerodynamische upgrades moet het ook beter gaan.”

“Ik kan alleen klagen over de stuurbekrachtiging, die voldoet niet aan mijn wensen. Ik krijg niet het goede gevoel van de auto, heb niet het vertrouwen om de wagen tot de limiet te pushen en de potentie los te laten komen. De prioriteit is om een beter gevoel met de bolide te creëren.”
Mijn advied voor Fernandes: Hop! Schop eronder. Aan een coureur met Olympische gedachtes heb je niets! Zet dan een jong talent langs kovalainen die wel vooruit wilt met die kar. Trulli :')
  maandag 2 mei 2011 @ 20:03:55 #124
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_96264812
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef vosss het volgende:
Een bak bier kost meer dan 5 euro korting vrind :'(
:P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96280526
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow en dit nog:

[..]

Mijn advied voor Fernandes: Hop! Schop eronder. Aan een coureur met Olympische gedachtes heb je niets! Zet dan een jong talent langs kovalainen die wel vooruit wilt met die kar. Trulli :')
Ga dan Trullie, je kan het, ga lemans series rijden ofzo maar val ons niet meer lastig.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')