SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
En was het wat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
net terug uit de bios, was naar scream 4
Als je er met humor naar kijkt wel, er zaten wel leuke grapjes inquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
En was het wat.
Dewey is baas
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Nu maar slapen! Ben moeee!
Truste
trustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Dewey laat zelfs jouw in je broek zeikenquote:
Alleen maar om hem beter te laten voelen als ik z'n stofzuiger weer heb gejat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dewey laat zelfs jouw in je broek zeiken
en toen waren er opeens allemaal kleine Dyson Poitsonquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen maar om hem beter te laten voelen als ik z'n stofzuiger weer heb gejat.
Bedankt! Erg fijn om te weten dat ik niet voor niks kom als ik ooit die behoefte voelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Poit het volgende:
Zodan, lekker in de trein naar huis. heerlijk gegeten en bier gedronken. Awesome!
Oh, en Koei, jij mag ook m'n was doen hoor
Als je toch bezig ben, hoe goed ben je met een Braun?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef koei het volgende:
[..]
Bedankt! Erg fijn om te weten dat ik niet voor niks kom als ik ooit die behoefte voel
Redheadsquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Poit het volgende:
http://www.hbo.com/true-b(...)ay=true&cmpid=ABC123
Jessica
Wil m dit weekend eens gaan zien, jammer dat hij alleen 's avonds draaitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
net terug uit de bios, was naar scream 4
Dat is best vroeg voor op een zondag...quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil m dit weekend eens gaan zien, jammer dat hij alleen 's avonds draait
Edit: zondag om 10:00
Want je bent bang in het donker ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil m dit weekend eens gaan zien, jammer dat hij alleen 's avonds draait
Edit: zondag om 10:00
Is die serie wat? Ik heb het nog nooit gekeken, maar ben bijna door mijn series heenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Poit het volgende:
http://www.hbo.com/true-b(...)ay=true&cmpid=ABC123
Jessica
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is die serie wat? Ik heb het nog nooit gekeken, maar ben bijna door mijn series heen
je kan zeker geen lijken meer kwijt in je kast ;'Pquote:
keempeep! al nieuwe reviews van sw:t gezien?quote:
Oeh ja, ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
keempeep! al nieuwe reviews van sw:t gezien?
oh noes...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY WETEN JULLIE WELKE DAG HET IS
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY WETEN JULLIE WELKE DAG HET IS
Ik lol'de zo hard dat mn collega's me nu vreemd aankijken.quote:
De eerste hit is nu een braziliaanse hackerssitequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
keempeep! al nieuwe reviews van sw:t gezien?
DO WORKquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die ijsjes, zonnebrand en tetten in topjes dan?
Had ik moeten wetenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De eerste hit is nu een braziliaanse hackerssite
Ga ik doen, ik ga in mn roze bikini in de tuin liggen.quote:
* kijkt om zich heen in het kantoor, ziet alleen zweterige mannen die aan het werk zijn (Joost heeft geen schoenen aan)quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ga ik doen, ik ga in mn roze bikini in de tuin liggen.
* Poit pakt z'n verrekijker erbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ga ik doen, ik ga in mn roze bikini in de tuin liggen.
? bij mij is het de officiële trailer, gevolgd door een toffe comment op Playstation Only!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De eerste hit is nu een braziliaanse hackerssite
Misschien zijn jouw taalinstellingen anders dan. De meeste hits van de trailer (youtube) komen ook van een russische hackerssitequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? bij mij is het de officiële trailer, gevolgd door een toffe comment op Playstation Only!
Vaag, ik krijg hier lovende reviews op allerlei sites als ik op Snake Warriors: Training zoekquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Misschien zijn jouw taalinstellingen anders dan. De meeste hits van de trailer (youtube) komen ook van een russische hackerssite
Same..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
¤¤
[..]
Vaag, ik krijg hier lovende reviews op allerlei sites als ik op Snake Warriors: Training zoek
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Yay hier ook lekker de zon in
Ga dit weekend ook lekker in de tuin liggen bakken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit pakt z'n verrekijker erbij![]()
DE GLUURBUUR!!
Hubblequote:
Ik heb zulke goeie ogen dat ik eigenlijk heel geen verrekijker nodig hebquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede verrekijker dan als je helemaal richting Alkmaar kan kijken
Mooi zo, ik heb de kritische versie van google blijkbaarquote:
Hoe ging je nieuwe game-pitch concept ding?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb de kritische versie van google blijkbaar
safe search? bij mij staat ie uutquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
oh dat had ik kunnen verwachten natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb zulke goeie ogen dat ik eigenlijk heel geen verrekijker nodig heb
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat wordt vet, binnenkort maar eens wat uittypenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe ging je nieuwe game-pitch concept ding?
Nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat wordt vet, binnenkort maar eens wat uittypenKun jij eigenlijk 3d modellen maken en/of 3d popjes animeren?
n44bquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nope
Ik ken wel iemand die daar goed in is (alleen doet hij dat part-time, dus dat duurt altijd)
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=poitquote:
quote:"poit" was used in many cartoons in the 70's for Mad Magazine by the famed cartoonist, Don Martin.
Whenever Don Martin drew a cartoon of a woman with large breasts he would draw one of the breasts popping out of a tight dress with the sound balloon "POIT" making the noise of the breast being released from the dress
quote:a pirates vagina, aka a pirates goit
"core look at blackbeards poit"
Duw ze terug de ijssel in!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef badboynova het volgende:
alleen maar free willy's in topjes hier in krimpen a/d ijssel snik snik.
Krimpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef badboynova het volgende:
je kan wel raden hoe ze ooit op de plaats naam krimpen zijn gekomen, they make all things shrink.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Krimpen
De vrouwtjes doen daar niet aan daar
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
je kan wel raden hoe ze ooit op de plaats naam krimpen zijn gekomen, they make all things shrink.
heb maar even mijn pluto vast geplakt, anders kruipt hij veelste ver terug in zijn schulp ;')
Supergirl to the rescue!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef Poit het volgende:
YOUR BRIDGES ARE BURNING DOWN
THEY'RE ALL COMING DOWN!!!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef badboynova het volgende:
Ooh onze grote leider, wij zijn vereerd met uw aanwezigheid ;')quote:
Neequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.belegger.nl/nieuws/105226/Koopmoment_voor_KPN
Kopen Tain
En terecht!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh onze grote leider, wij zijn vereerd met uw aanwezigheid ;')
Dude sowieso 7% dividendquote:
Tofste ding everquote:
Mijn vriendin heeft de iPad 2 en ik vind het tot nu toe het meest onzinnige apparaat wat we in huis hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tofste ding ever![]()
Alleen ja buiten wordt het uhm.. lastig
Dat is het opzich ook wel want een laptop kost minder en doet meer. Maar pak hem toch heel vaak erbij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de iPad 2 en ik vind het tot nu toe het meest onzinnige apparaat wat we in huis hebben.
Heb de demo gedaan.. Wat een kutgame..quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/review-fancy-pants-adventure/
Een game die Fancy Pants adventure heet![]()
Wel iets voor SF denk ik
Hoor het nu idd ook in de review dat het klote is.quote:
<mierenneuken>quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is het opzich ook wel want een laptop kost minder en doet meer. Maar pak hem toch heel vaak erbij.
Ipad is meer voor korte momentjes en voor langer ga ik op de laptop weer.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
<mierenneuken>
het is iPad ..
</mierenneuken>
ik denk toch dat ik de iPad 2 ga kopen
Hell yeahquote:
Veuls te warm om binnen te zitten en proberen te slapen ivm aankomende nachtdienst in Assen.quote:
Vrijdag middag BBQ?quote:
Achteraf gezien wel erg vroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 06:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is best vroeg voor op een zondag...
Nee, maar ga niet voor 1 film naar Amsterdam toe + parkeerkostenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Veuls te warm om binnen te zitten en proberen te slapen ivm aankomende nachtdienst in Assen.
Werkt hij niet zonder PSN?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef Tain het volgende:
![]()
De 19e Portal 2 besteld en hij is net afgeleverdAlleen jammer dat PSN er nog steeds uitligt
Oh vast wel, maar ik wil hem aan mijn Steam account koppelen zodat ik hem op de pc kan spelen en mijn vriendin op de ps3quote:
dan gewoon ff samen split-screenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar ik wil hem aan mijn Steam account koppelen zodat ik hem op de pc kan spelen en mijn vriendin op de ps3
Nebo in de grote stad!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Nebo het volgende:
Hopla, weer naar huis, waarschijnlijk ligt Portal op me te wachten
Gisteren heerlijk uitgegaan in Eindhoven, nog nooit zo'n druk uitgaanscentrum gezien, damn wat een kroegen!
SAY WHAT NOW?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Nebo het volgende:
Gisteren heerlijk uitgegaan in Eindhoven, nog nooit zo'n druk uitgaanscentrum gezien, damn wat een kroegen!
Ik vond er anders niet heel veel aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef Nebo het volgende:
Say whut?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SAY WHAT NOW?
Stratumseind ==![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder is er geen hol te doen. Effenaar misschien als er een leuk feestje is, maar verder is het sad.
Altijd lekker nieuwsquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
oh yay mijn keuken wordt toch op tijd geleverd
Effenaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SAY WHAT NOW?
Stratumseind ==![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder is er geen hol te doen. Effenaar misschien als er een leuk feestje is, maar verder is het sad.
Daar ga je alquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Say whut?vooruit alle kroegen zijn hetzelfde, maar het waren prima Brabantse feestjes
+ hele avond gratis bier!
Ik moet een beetje integreren voor mijn vriendin.quote:
Straks moet je nog voor PSV zijn ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik moet een beetje integreren voor mijn vriendin.
quote:
Stratumseind is toch prima qua cafe's? je hebt er vanalles wat allemaal direct naast elkaar zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SAY WHAT NOW?
Stratumseind ==![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jauh. maar het is zo warrumquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is bijna weekend poit, nog even volhouden ..
yesh!quote:
Ik heb ook zin in scooter...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:52 schreef SuperFruitig het volgende:
SCOOTER JONGE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRIENDS!!!!! WILL BE FRIENDSSSSSS!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja waar is mijn 100 euro?!?!quote:
Ik sta al 2 uur met een tooi op m'n harses te dansen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef SuperFruitig het volgende:
als het toch gaat regenen dalijk he
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik sta al 2 uur met een tooi op m'n harses te dansen.
Hier blijft die zon SHINEN als een mallequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET REGENT KUTWEER KUTLAND ALLES KAPOT
hier niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jawel check buienradar, de shit gaat straks aan.quote:
Is het niet wat vroeg voor een vrijdagmiddag paasontbijt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geef het 15 minuuts
Nu is het VrijMiPa
Ook goed.
Zolang dat in het zuiden van het land is heb ik er vrede mee. Moet vannacht in de buitenlucht werken in Assen. Als het dan ook nog gaat regenen ben ik helemaal de sjaak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welk stuk vee-vervoer zit jij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:42 schreef Kn0x het volgende:
Op weg in de trein () om keihard dronken te worden en te darten. Altijd een goede combi.
Beter wordt dat vogeltje nat en maak je picsquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik blijf het een aparte fetisj vinden hoor....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter wordt dat vogeltje nat en maak je pics
DAT VIND JE WEL LEKKER HE AQquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter wordt dat vogeltje nat en maak je pics
Al was het nou een poes dan had ik de dubbelzinnigheid er ook nog wel van gesnapt..quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik blijf het een aparte fetisj vinden hoor....
quote:
Geen idee. Volgens mij aardig wat gemengde reacties. Lijkt eigenlijk wel veel op BurnOut en als copper mag je geen fout maken en dus oneerlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand hier NFS Hot Pursuit gespeeld? Is die tof?
LLLLEEIIIJJUUUHHH DE GEKKSSTUUUUUHHH!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Gamer_V het volgende:
Vanavond ga ik blijkbaar kroegentochten in Leiden
Kan dat daar? Collega's die daar gestudeerd hebben zijn uit pure verveling bij het corps gegaan of bij de padvinderijquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Gamer_V het volgende:
Vanavond ga ik blijkbaar kroegentochten in Leiden
Ben hem nu aan het spelen, ik vind m cool! Lekker gevoel van snelheid, lekker beuken! Is alleen wel n beetje eentonig, maar dat zijn bijna alle racespellen wel...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
ja best relaxedquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
Open op een goede vrijdag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LLLLEEIIIJJUUUHHH DE GEKKSSTUUUUUHHH!!!
Mijn tip: Lemmy's
Daar kom ik daar wel achter. Eerste trein terug is toch wel rond een uur of vijfquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kan dat daar? Collega's die daar gestudeerd hebben zijn uit pure verveling bij het corps gegaan of bij de padvinderij
Ja joh, is zo'n biercafé, die zijn altijd openquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Open op een goede vrijdag?
[..]
Daar kom ik daar wel achter. Eerste trein terug is toch wel rond een uur of vijf
quote:
Laat die aanstellers toch manquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kunnen de mensen met hooikoorts ook weer ademen
hoeveel schroefjes/spijkers heb je over?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef GameBabe het volgende:
Zo drie ikea kasten in elkaar gezet en nu bier drinken in gouda :-D
Maar het zijn losse levels toch? geen free-roam wereld alla TDU 2quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het spelen, ik vind m cool! Lekker gevoel van snelheid, lekker beuken! Is alleen wel n beetje eentonig, maar dat zijn bijna alle racespellen wel...
Nee, er is wel een grote overkoepelende wereld waar je doorheen kunt rijden, dus het kan als je wilt, maar in principe doe je wel losse challenges die je direct vanuit het menu kiest, dus niet vrij rondrijden en dan een challenge uitzoekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar het zijn losse levels toch? geen free-roam wereld alla TDU 2
Bazenspel is dat trouwens dat TDU 2
Hier in Assen ook rustig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:40 schreef Reintji het volgende:
Hmm, de dronken mannetjes blijven een beetje weg. Rustig op het werk zo.
Gefeliciteerdquote:
Nog niet ik zal het even doorgevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Heb je jouw birthday blow job al gehad?
[ afbeelding ]
Ze vroeg wie het dan kwam doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nog niet ik zal het even doorgeven
Dan zeg je: jij doet, ik kwam.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ze vroeg wie het dan kwam doen
Gratz ouwe, waar is het feestje?quote:
NNIIIIIICCCEE!!! GEFELICITAART!!quote:
Gefeli Fruitquote:
Dit.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, er is wel een grote overkoepelende wereld waar je doorheen kunt rijden, dus het kan als je wilt, maar in principe doe je wel losse challenges die je direct vanuit het menu kiest, dus niet vrij rondrijden en dan een challenge uitzoeken
Gefeliciteerdquote:
WHAHAHAquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
lol Wessiej heeft een weddenschap lopen met GK_Boris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Congratz!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
WHAHAHAIs toch funny dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:
Dat klopt, maar dat komt niet door mijn huidskleur.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
BBN zit al 2 dagen lang buiten en is nog steeds spierwit
Dan zing ik voor jouwquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef badboynova het volgende:
Nog 3 games kopen, en dan heb ik er 50![]()
Vandaag mortal kombat en het lips setje gehaald.
I GONNA SING FOR ALL YOU PEOPLE
Ik heb alleen de games voor de xbox geteld, de ps3- wii- ds- ps2 spellen heb ik maar even overgeslagen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan zing ik voor jouwmaar ik ga dus niet mijn game collectie tellen. Te veel werk
50 in de kast?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef badboynova het volgende:
Nog 3 games kopen, en dan heb ik er 50![]()
Vandaag mortal kombat en het lips setje gehaald.
I GONNA SING FOR ALL YOU PEOPLE
Lol kijk Ricko ff serieus zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is al eerder gezegd dus, maar ik deel ook deze mening. Ik ben dan ook niet meer een gamer die van alles blind koopt, maar héél selectief te werk gaat.
Mijn xbox360 hapt dan ook al sinds januari stof en ik heb geen Xbox Live Gold meer, want er zijn simpelweg geen spellen uitgekomen die mij aanspreken. Hoewel het hun (Microsoft) geen drol kan schelen, zijn ze mij kwijtgeraakt. Fable 3 heb ik niet eens gekocht, aangezien 2 voor mij zo simpel en kinderachtig was dat ik daar geen verandering in zag komen.
Daarbovenop verwacht ik van andere platforms (in iets mindere mate van de PC) niet uitzonderlijk goede spellen meer. Het ligt hem in het feit dat het nog wel een lange tijd gaat duren voor er opvolgers komen voor de PS3 en Xbox360. Wii interesseert me helemaal niks, dat zijn ook de spellen die ik het meest haat.
Action RPG's komen ook niet meer echt uit, tegenwoordig is het echt het FPS tijdperk, met daarin wat RPG elementen. Skyrim zorgt dan weer wel dat mijn hart wat sneller gaat kloppen; alleen houd ik niet zo van de engine van oblivion (dat gezegd hebbende, ga ik hem wel kopen).
Op de E3 zelf verwacht ik dus niet veel interessants; misschien wat nieuwe features in Guild Wars 2 of TOR (The Old Republic MMO) voor de PC. Helaas heb ik niet veel tijd om handen / wil ik niet veel tijd vrijmaken voor MMO's.
Men moet met een splinternieuwe IP komen wil ik aan het haakje bijten van de ontwikkelaars. Ik vind het spijtig dat ik uit moet kijken naar games die over 5.000 jaar uitkomen, zoals Diablo 3, Hitman 5 (i.e.g. die ene na blood money dan) en de volgende GTA. Al zal dat uiteraard ook eerst positief moeten worden beoordeeld door de reviewers. Alleen AAA titels voor deze man.
Dat is het al een weekquote:
quote:
quote:
wat is het trouwens met die neiging van vrouwen om dan korte rokje te dragen, maar ook witte/zwarte leggings? schaamt iedereen zich tegenwoordig zo voor zijn benen?quote:
Dat komt door de economische crisis, weet je hoe duur scheermesjes zijnquote:Op zondag 24 april 2011 11:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat is het trouwens met die neiging van vrouwen om dan korte rokje te dragen, maar ook witte/zwarte leggings? schaamt iedereen zich tegenwoordig zo voor zijn benen?
net zoals mannen die dan een broek dragen die tot op de enkels hangt of zo. Dat is geen korte broek gast, dat is gewoon een te korte broek die impliceert dat je geen flauw idee hebt hoe een broek eruit hoort te zien.
Komt door het melkflessen gehalte en de cellulitis! Geloof me de meeste vrouwen doen je een plezier door een legging te dragen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
wat is het trouwens met die neiging van vrouwen om dan korte rokje te dragen, maar ook witte/zwarte leggings? schaamt iedereen zich tegenwoordig zo voor zijn benen?
net zoals mannen die dan een broek dragen die tot op de enkels hangt of zo. Dat is geen korte broek gast, dat is gewoon een te korte broek die impliceert dat je geen flauw idee hebt hoe een broek eruit hoort te zien.
maar je komt niet van de melkfles af met leggingsquote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt door het melkflessen gehalte en de cellulitis! Geloof me de meeste vrouwen doen je een plezier door een legging te dragen.
true, maar dan kleed je je toch om na het werk?quote:Op zondag 24 april 2011 11:41 schreef Misan het volgende:
[..]
Alleen trek je (iig ik) geen korte broek aan naar het werk
Dat plaatje blijft echt wereldsquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat komt niet door mijn huidskleur.
[ afbeelding ]
QFMFTquote:
QFT!quote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Komt door het melkflessen gehalte en de cellulitis! Geloof me de meeste vrouwen doen je een plezier door een legging te dragen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]das wel kut ja ...
ik heb alweer aardig wat sproetjes
MAar als ze leggings blijven dragen worden de benen natuurlijk nooit bruin ...quote:Op zondag 24 april 2011 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik trek morgen gewoon een jurkje aan, of je het nou wil of nietquote:
of hebben ze er geen problemen mee om in bikini op het strand / in het park te liggen? als ik zo het noorderplantsoen inkijkquote:Op zondag 24 april 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAar als ze leggings blijven dragen worden de benen natuurlijk nooit bruin ...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat komt niet door mijn huidskleur.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op zondag 24 april 2011 18:16 schreef Morthill het volgende:
Portal uitgespeeldRotzak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nice Morthillquote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Morthill het volgende:
[spam]
hands-on van the Darkness II
[/spam]
Welk deel?quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Rayman 3D uitgespeeld
Nu weer lego star wars erin gedaan
Het 3e deel, voor de 3DS, ff geen idee hoe hij heetquote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welk deel?
Original, Complete of Clone Wars?
Jupquote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het 3e deel, voor de 3DS, ff geen idee hoe hij heetClone wars dacht ik ..
Ik weet het niet hoor, hij is wel luek, maar ik vond de vorige star wars en batman zooooooooooooooveel leuker, die bleef ik maar gamen! Deze leg ik wel na tijdje gamen steeds weg... hoop dat er snel een nieuwe batman komt, en de pirates! en harry potter moet ik ook nog steeds doenquote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jupis ie op de 3DS nu echt zo matig? Want op de 360 speel ik hem nog steeds, hard op weg naar de 100% completion
Vond de eerste Indy wel echt de minste, die had echt geen afwisseling en uitdaging. Vind Clone Wars wel toffer door de vernieuwing die erin zit. Speel de RTS-levels erg graagquote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, hij is wel luek, maar ik vond de vorige star wars en batman zooooooooooooooveel leuker, die bleef ik maar gamen! Deze leg ik wel na tijdje gamen steeds weg... hoop dat er snel een nieuwe batman komt, en de pirates! en harry potter moet ik ook nog steeds doen
lego
Ik heb batman en star wars helemaal suf gespeeld, indy ben ik op de helft gekapt want ik vond er niets aan ... ik hoor wel vaker dat indy 2 leuker is dus die wil ik ook gaan spelenquote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vond de eerste Indy wel echt de minste, die had echt geen afwisseling en uitdaging. Vind Clone Wars wel toffer door de vernieuwing die erin zit. Speel de RTS-levels erg graagdaar is nog veel ruimte voor verbetering.
Mjah, hij schijnt op 3DS wel heel anders te zijn dan op consoles, dus wellicht heb je gewoon de minste versie. Ik moet Complete en Harry Potter nog eens oppikken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb batman en star wars helemaal suf gespeeld, indy ben ik op de helft gekapt want ik vond er niets aan ... ik hoor wel vaker dat indy 2 leuker is dus die wil ik ook gaan spelenMaar ik moet wel zeggen dat ik nog in het begin van Clone Wars zit, dus misschien zit ik er later wel helemaal in, het is nog beetje vroeg om een spelletje te beoordelen
ik laat nog welten wat ik er van vind als ik wat verder ben
quote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, hij schijnt op 3DS wel heel anders te zijn dan op consoles, dus wellicht heb je gewoon de minste versie. Ik moet Complete en Harry Potter nog eens oppikken.
blasphemer! de eerste Lego-games waren briljantquote:Op maandag 25 april 2011 09:53 schreef AQuila360 het volgende:
Die eerste paar lego games vielen wat tegen maar vooral Batmen was erg tof en Harry Potter ook wel al was die meer free-roam en dat was soms wel irritant.
Het ging welquote:Op maandag 25 april 2011 10:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
blasphemer! de eerste Lego-games waren briljant
quote:Op maandag 25 april 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit alweer buiten in de zon, net hier uitgebereid ontbeten
Of gewoon omspoelen voor het wegzettenquote:Op maandag 25 april 2011 11:16 schreef Morthill het volgende:
hmmm, ik moet glas vaker weggooien, ik heb weer een mooie collectie schimmels gekweekt zie ik
een voedingsbodem creëren voor schimmels helpt schimmels tegen te gaan? of bedoel je grondig schoonmaken? want na een maand of twee is zo'n halfvochtige pot met nog wat kleine restjes een waar feestquote:Op maandag 25 april 2011 11:17 schreef Misan het volgende:
[..]
Of gewoon omspoelen voor het wegzetten
Vertel mij watquote:Op maandag 25 april 2011 11:16 schreef Morthill het volgende:
hmmm, ik moet glas vaker weggooien, ik heb weer een mooie collectie schimmels gekweekt zie ik
ik kwam ooit in werkkamer van vereniging een koffiezetapparaat tegen waarbij de filter tot de nok gevuld was met oranje schimmelsquote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vertel mij watsoms vergeet ik het wel eens en dan ben je effe aan het opruimen en kom je een glas cola tegen met schimmels erop
![]()
Oranje schimmels? Wtf dat heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik kwam ooit in werkkamer van vereniging een koffiezetapparaat tegen waarbij de filter tot de nok gevuld was met oranje schimmelsthe nasties
Iiiieeeuuuwww, oranje is écht vies, die groene, beetje grijs-achtige zijn nog wel te nassen maar die oranje zijn echt niet te vreten!quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik kwam ooit in werkkamer van vereniging een koffiezetapparaat tegen waarbij de filter tot de nok gevuld was met oranje schimmelsthe nasties
mij deed het juist denken aan van die oranjetompoezen (tompoesen? tompoucen?)quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iiiieeeuuuwww, oranje is écht vies, die groene, beetje grijs-achtige zijn nog wel te nassen maar die oranje zijn echt niet te vreten!
Helaas smaken ze niet zo! Zou wel relaxed zijn though, heb je alles voor je koffiepauze in één kopje!quote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
mij deed het juist denken aan van die oranjetompoezen (tompoesen? tompoucen?)
Oming spang gangsterkill!quote:Op maandag 25 april 2011 14:46 schreef rubje het volgende:
Echte cracks die zitten binnen in de airco in een verder geluidsdichte en donkere kamer een leuk spel te spelenterwijl de wederhelft met een wit wijntje in de tuin ligt te bakken.
![]()
uitwerking SUCKT stierenklotenquote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb eik wel weer zin om Alpha Protocol te spelen. Die diepgang blijft geniaal alleen jammer dat de uitwerking niet echt super is anders was het echt een heel goed spel
Yeah, maar het blijft toch tof om te spelen!quote:
Tering echt ja!quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, maar het blijft toch tof om te spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |