SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
En was het wat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
net terug uit de bios, was naar scream 4
Als je er met humor naar kijkt wel, er zaten wel leuke grapjes inquote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
En was het wat.
Dewey is baas
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Nu maar slapen! Ben moeee!
Truste
trustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Dewey laat zelfs jouw in je broek zeikenquote:
Alleen maar om hem beter te laten voelen als ik z'n stofzuiger weer heb gejat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dewey laat zelfs jouw in je broek zeiken
en toen waren er opeens allemaal kleine Dyson Poitsonquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen maar om hem beter te laten voelen als ik z'n stofzuiger weer heb gejat.
Bedankt! Erg fijn om te weten dat ik niet voor niks kom als ik ooit die behoefte voelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:41 schreef Poit het volgende:
Zodan, lekker in de trein naar huis. heerlijk gegeten en bier gedronken. Awesome!
Oh, en Koei, jij mag ook m'n was doen hoor
Als je toch bezig ben, hoe goed ben je met een Braun?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef koei het volgende:
[..]
Bedankt! Erg fijn om te weten dat ik niet voor niks kom als ik ooit die behoefte voel
Redheadsquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Poit het volgende:
http://www.hbo.com/true-b(...)ay=true&cmpid=ABC123
Jessica
Wil m dit weekend eens gaan zien, jammer dat hij alleen 's avonds draaitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
net terug uit de bios, was naar scream 4
Dat is best vroeg voor op een zondag...quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil m dit weekend eens gaan zien, jammer dat hij alleen 's avonds draait
Edit: zondag om 10:00
Want je bent bang in het donker ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil m dit weekend eens gaan zien, jammer dat hij alleen 's avonds draait
Edit: zondag om 10:00
Is die serie wat? Ik heb het nog nooit gekeken, maar ben bijna door mijn series heenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:49 schreef Poit het volgende:
http://www.hbo.com/true-b(...)ay=true&cmpid=ABC123
Jessica
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is die serie wat? Ik heb het nog nooit gekeken, maar ben bijna door mijn series heen
je kan zeker geen lijken meer kwijt in je kast ;'Pquote:
keempeep! al nieuwe reviews van sw:t gezien?quote:
Oeh ja, ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
keempeep! al nieuwe reviews van sw:t gezien?
oh noes...quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY WETEN JULLIE WELKE DAG HET IS
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:41 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY WETEN JULLIE WELKE DAG HET IS
Ik lol'de zo hard dat mn collega's me nu vreemd aankijken.quote:
De eerste hit is nu een braziliaanse hackerssitequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
[..]
keempeep! al nieuwe reviews van sw:t gezien?
DO WORKquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die ijsjes, zonnebrand en tetten in topjes dan?
Had ik moeten wetenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De eerste hit is nu een braziliaanse hackerssite
Ga ik doen, ik ga in mn roze bikini in de tuin liggen.quote:
* kijkt om zich heen in het kantoor, ziet alleen zweterige mannen die aan het werk zijn (Joost heeft geen schoenen aan)quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ga ik doen, ik ga in mn roze bikini in de tuin liggen.
* Poit pakt z'n verrekijker erbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ga ik doen, ik ga in mn roze bikini in de tuin liggen.
? bij mij is het de officiële trailer, gevolgd door een toffe comment op Playstation Only!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De eerste hit is nu een braziliaanse hackerssite
Misschien zijn jouw taalinstellingen anders dan. De meeste hits van de trailer (youtube) komen ook van een russische hackerssitequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? bij mij is het de officiële trailer, gevolgd door een toffe comment op Playstation Only!
Vaag, ik krijg hier lovende reviews op allerlei sites als ik op Snake Warriors: Training zoekquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Misschien zijn jouw taalinstellingen anders dan. De meeste hits van de trailer (youtube) komen ook van een russische hackerssite
Same..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
¤¤
[..]
Vaag, ik krijg hier lovende reviews op allerlei sites als ik op Snake Warriors: Training zoek
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Yay hier ook lekker de zon in
Ga dit weekend ook lekker in de tuin liggen bakken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit pakt z'n verrekijker erbij![]()
DE GLUURBUUR!!
Hubblequote:
Ik heb zulke goeie ogen dat ik eigenlijk heel geen verrekijker nodig hebquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goede verrekijker dan als je helemaal richting Alkmaar kan kijken
Mooi zo, ik heb de kritische versie van google blijkbaarquote:
Hoe ging je nieuwe game-pitch concept ding?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb de kritische versie van google blijkbaar
safe search? bij mij staat ie uutquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
oh dat had ik kunnen verwachten natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb zulke goeie ogen dat ik eigenlijk heel geen verrekijker nodig heb
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat wordt vet, binnenkort maar eens wat uittypenquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe ging je nieuwe game-pitch concept ding?
Nopequote:Op vrijdag 22 april 2011 11:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat wordt vet, binnenkort maar eens wat uittypenKun jij eigenlijk 3d modellen maken en/of 3d popjes animeren?
n44bquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nope
Ik ken wel iemand die daar goed in is (alleen doet hij dat part-time, dus dat duurt altijd)
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=poitquote:
quote:"poit" was used in many cartoons in the 70's for Mad Magazine by the famed cartoonist, Don Martin.
Whenever Don Martin drew a cartoon of a woman with large breasts he would draw one of the breasts popping out of a tight dress with the sound balloon "POIT" making the noise of the breast being released from the dress
quote:a pirates vagina, aka a pirates goit
"core look at blackbeards poit"
Duw ze terug de ijssel in!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef badboynova het volgende:
alleen maar free willy's in topjes hier in krimpen a/d ijssel snik snik.
Krimpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef badboynova het volgende:
je kan wel raden hoe ze ooit op de plaats naam krimpen zijn gekomen, they make all things shrink.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Krimpen
De vrouwtjes doen daar niet aan daar
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
je kan wel raden hoe ze ooit op de plaats naam krimpen zijn gekomen, they make all things shrink.
heb maar even mijn pluto vast geplakt, anders kruipt hij veelste ver terug in zijn schulp ;')
Supergirl to the rescue!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef Poit het volgende:
YOUR BRIDGES ARE BURNING DOWN
THEY'RE ALL COMING DOWN!!!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef badboynova het volgende:
Ooh onze grote leider, wij zijn vereerd met uw aanwezigheid ;')quote:
Neequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.belegger.nl/nieuws/105226/Koopmoment_voor_KPN
Kopen Tain
En terecht!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh onze grote leider, wij zijn vereerd met uw aanwezigheid ;')
Dude sowieso 7% dividendquote:
Tofste ding everquote:
Mijn vriendin heeft de iPad 2 en ik vind het tot nu toe het meest onzinnige apparaat wat we in huis hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tofste ding ever![]()
Alleen ja buiten wordt het uhm.. lastig
Dat is het opzich ook wel want een laptop kost minder en doet meer. Maar pak hem toch heel vaak erbij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de iPad 2 en ik vind het tot nu toe het meest onzinnige apparaat wat we in huis hebben.
Heb de demo gedaan.. Wat een kutgame..quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:43 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/review-fancy-pants-adventure/
Een game die Fancy Pants adventure heet![]()
Wel iets voor SF denk ik
Hoor het nu idd ook in de review dat het klote is.quote:
<mierenneuken>quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is het opzich ook wel want een laptop kost minder en doet meer. Maar pak hem toch heel vaak erbij.
Ipad is meer voor korte momentjes en voor langer ga ik op de laptop weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |