Mjeh, hij doet het met tegenzin.... toch nog best sportief van mquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Dakotamu het volgende:
denk dat karim niemand voor zijn hoofd wilde stoten, en dan met het gepush van renate erbij. kwam op mij meer over als 'als je nou godver niet kiest, dan dram ik toch net zo lang door tot je een keus maakt, en desnoods met gevolgen als je het niet doet.
Hij zal wel hebben gedacht: ok, ik klets wel ff wat, dan hebben we dat ook weer gehad
Geen 3 miljard denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zou geer minder miljoenen hebben ?
Goh, Gerard een momentje van terechte inschatting van zichzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
Geer: Als john de mol niet had bestaan, hadden wij hier nu niet gestaan.
Hij heet Guido.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Nee hoor die zijnis er nog steeds!
Lijkt het wel op, hij weet ook dat Jo hem bewondertquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het lijkt wel of Gerard liever laura terug had gehad, was gemakklijker voor zijn spel en gemanipuleer. Probeert hij nu Joanna in te pakken om zijn eigen positie te versterken in het spel?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
wat sharon nu aanheeft is beter dan dat gekke witte jurkje hoor
ja, ik vind dat erg zwak...niet willen betekend bij mij niet gaan...principes hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Dakotamu het volgende:
denk dat karim niemand voor zijn hoofd wilde stoten, en dan met het gepush van renate erbij. kwam op mij meer over als 'als je nou godver niet kiest, dan dram ik toch net zo lang door tot je een keus maakt, en desnoods met gevolgen als je het niet doet.
Hij zal wel hebben gedacht: ok, ik klets wel ff wat, dan hebben we dat ook weer gehad
Zoooo!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Verity het volgende:
Sharon aan het slijmen bij Jo?
Sharon vond het moeilijk om te kiezen tussen Karim en Jo...
Ow was dat een jurkje..Dacht dat ze een dwangbuis aan hadquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
wat sharon nu aanheeft is beter dan dat gekke witte jurkje hoor
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, hij weet ook dat Jo hem bewondert
hehehquote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ow was dat een jurkje..Dacht dat ze een dwangbuis aan had
Wat kon hij anders? Die nietszeggende Peggy (waar hij nul gesprekstof mee heeft)???quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar hij kiest die wazige kut toch!
Ik. En de eerste was ook ik. Ze wilde in de finale met zichzelf en zichzelf.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ze bedoelen Hummy van de Tonnencreek? dus of iets van die strekking, ja die heeft de casting gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |