en dat is toch knap van de regiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef danilel het volgende:
[..]
+2
Trouwens geen enkele gaap in het filmpje van Lau te zien...
Het heeft gewoon totaal geen meerwaarde, dat is het komische er aanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik open ook niet ben een btje zat van dat lapohunten.
Misschien is ze erg onzeker over haar buik ofzo en haar billen. En juist niet over haar benenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
best als ze een jurk aan wil , maar pas die jurk dan wel aan , aan je figuur.
ik vind het geen gezicht die dikke benen onder een kort jurkje.
ze loopt er gewoon mee voor gek. en dan durft ze geen bikini aan te doen? moet er een badlaken overheen? zo tegenstrijdig.
Uiteraard, maar dan kunnen ze toch nog steeds net doen alsof het heel spannend is (60% - 49%quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Jo mag niet gaan dat staat in het script
Nee ik ook net. Ze mag winnen maar niet met zo'n groot verschil. Denk dat t nog wel anders wordt..60/40 ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik gun Joanna geen daverende overwinning
Lau komt toch niet terug... Dus het maakt niet uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik gun Joanna geen daverende overwinning
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan kunnen ze toch nog steeds net doen alsof het heel spannend is (60% - 49%)
Uhu, en Bianca ziet er veel te "volwassen" uit voor Karim.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt hePeggy is een leuke meid! Ze ziet er ook echt stralend uit
Erg he elke live show weerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef meneertje1972 het volgende:
@ REDACTIE: Mensen die SS kijken zijn verslaafd, kijken elke dag. Dus je hoeft niet 80% van de Live Show herhalingen te laten zien.
erg he? ik irriteer me er ook aanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Sonera het volgende:
Serieus kan Mo een gesprek zonder seks erin voor mekaar krijgen?
En nu draagt ze die blauwequote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef DjinN het volgende:
Neeeeeeeeee! Die Peggy draagt ook van die hondslelijke oorbloemen
Echt he...ik vind haar net een moeke van 40 lijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, en Bianca ziet er veel te "volwassen" uit voor Karim.
Jaahquote:
Ikke dus, en hapert hier ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef waxmask het volgende:
Hoeveel mensen zitten nu op Nedshare? Begint beetje te haperen....
Ze komt wel uit Americcahh hequote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jaah
Maar haar accent!![]()
Dat van BiancaIk vind het een mooie man ten eewwwrrste!!
![]()
ze zitten daar niet voor een modeshow,en ik vind uggs en leggings ergerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lijkt op een rolmops in die jurk. Er zijn heus wel leukere jurken voor haar te vinden waar ze er wel leuk mee uit ziet.
Iddquote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt he...ik vind haar net een moeke van 40 lijken![]()
Het is een zwaar bordje, zeker voor iemand onder invloedquote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Lauzer het volgende:
Hoe passief Bianca dat bordje vasthoudt
Live binnenkwam. Telefonisch dus. Kan nog iemand daar de deur binnen wandelenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou die vriendin van Sharon was dus t "familielid" wat live het huis binnenkwam :S Weer een anti-climax....De zoveelste!
Heb ik al gedaan maar hapert soms nog maar gaat wel beter nu.quote:
Ik meende dat er 3 familieleden kwamenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nou die vriendin van Sharon was dus t "familielid" wat live het huis binnenkwam :S Weer een anti-climax....De zoveelste!
Tuurlkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Live binnenkwam. Telefonisch dus. Kan nog iemand daar de deur binnen wandelen
(Ik had even telefoon)quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Same here. Je kan gewoon niet alles dragen als je wat voller bent. Idemdito bij anoretische figuren.
sooorry het is drukker dat de weken hiervoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar hapert soms nog maar gaat wel beetr nu.
Dank voor het door streamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |