Ik kreeg even een mental imagequote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Een gezicht onder dat jurkje zou ook raar zijn he
Echt hequote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja wat een giller zulks soort chickies
Daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:
hoorde je haar niet gillen net!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Noelle06 het volgende:
Hoogtepunten van laura, zijn die er dan?
haha kun je die gif niet zo maken dat je haar hoofd ziet beuken (dus weer terug en weer heen enzovoort)quote:
En toen onder de dekens, met Alexquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Mylene het volgende:
Laura heeft geen enkele hoogtepunt gehad, ja die van een bijrol.
Jah, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me er soms mateloos aan irriteer. Dat Lapo's niet eens fatsoenlijk de kans krijgen om een topic te openenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef knagsje het volgende:
Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.
!!! HET NIEUWE TOPICNUMMER WORDT AL AUTOMATISCH AANGEPAST !!!. Dus niet nog met een nummer verhogen, je hoeft nu alleen maar andere TT te bedenken.
dat heb je mooi omschrevenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een vreemd persoon is die Bart toch
Kan nog alle kanten op! Wees niet getreurd!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
"misschien ben ik daarvoor toch wel een te lief meisje"'![]()
Gadverdamme, zweetharses in beeld met zijn muisebekkie![]()
Het is niet bepaald mijn avond dit
steeds meer Arnie's hier....stumperdjesquote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me er soms mateloos aan irriteer. Dat Lapo's niet eens fatsoenlijk de kans krijgen om een topic te openenLijkt wel of mensen het geopende topic al klaar hebben staan en zo alleen nog maar op verzenden hoeven te drukken
Iets zegt me dat zijn contract niet verlengd wordt na het einde van Secret Storyquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een vreemd persoon is die Bart toch
Wat maakt het uit, krijg je een beloning per topic ofzo? Meer macht? Een hogere reputatie? Zolang het nieuwe topic maar komt toch,quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me er soms mateloos aan irriteer. Dat Lapo's niet eens fatsoenlijk de kans krijgen om een topic te openenLijkt wel of mensen het geopende topic al klaar hebben staan en zo alleen nog maar op verzenden hoeven te drukken
Preciesquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, krijg je een beloning per topic ofzo? Meer macht? Een hogere reputatie? Zolang het nieuwe topic maar komt toch,
Meer hoogtepunten had ze niet, dat is wat laura heeft laten zien, de rest van haar story heeft ze in bed doorgebrachtquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Stability het volgende:
laura word weer beter neergezet dan dat ze is he
ach................jochies van 15......laat gaan johquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
steeds meer Arnie's hier....stumperdjes
Volgens mij zijn jij en Arnie de Arnie's hier. Blijkt wel uit je reactiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
steeds meer Arnie's hier....stumperdjes
12000 keer gapen was meer op zijn plaats geweest,quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Stability het volgende:
laura word weer beter neergezet dan dat ze is he
Nee, maar het is gewoon netjes om iemand even de tijd te geven om een topic te openen of niet ?? Zoals het gevraagd wordt in ELKE OPquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, krijg je een beloning per topic ofzo? Meer macht? Een hogere reputatie? Zolang het nieuwe topic maar komt toch,
tja dat is wel de waarheid. maar ja, op tv zie je alleen nooit de waarheidquote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
12000 keer gapen was meer op zijn plaats geweest,
Heej je lacht om je eigen grap ( copyright PC eend)quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en Arnie de Arnie's hier. Blijkt wel uit je reactie
Terwijl het tegenwoordig zo simpel is dat iedereen een vervolgend topic kan openenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
die komt helemaal rechtstreeks uit de kerkquote:
Vind haar helemaal niet zo lelijk. Beetje een moeke, maar verder, best okequote:
Ze hebben een beetje een arrogante uitstraling he?quote:
Nee, ik zei niets grappigs hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej je lacht om je eigen grap ( copyright PC eend)
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die komt helemaal rechtstreeks uit de kerk
Die is ook uit Staphorst ontsnapt ofzoquote:
bwahahhahaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die komt helemaal rechtstreeks uit de kerk
Waarom is dat netjes? Het hele nut van het openen van een nieuw topic door de lapo is nu totaal overbodig geworden. Ik snap niet waarom er persee gewacht moet worden op een nieuw topic, als het veel sneller kan, wat boeit het dan of de lapo het topic opent, of iemand anders. Het gaat immers om het topic zelf, dat dan weer door kan gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon netjes om iemand even de tijd te geven om een topic te openen of niet ?? Zoals het gevraagd wordt in ELKE OP
Het kan toch nog steeds?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Sonera het volgende:
Geer zal wel niks krijgen.. Mss had fenneke wat anders? Ze hebben het er helemaal niet over... Mama Jo zit natuurlijk in Istanbul dus die is er niet
Dan lijkt het de exorcist welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
haha kun je die gif niet zo maken dat je haar hoofd ziet beuken (dus weer terug en weer heen enzovoort)
Ja van die kuisemeisjes ofzo. Ironischquote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft die gtst oorbellen
Echt hequote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft die gtst oorbellen
Ik vind dat ook mollige vrouwen een jurk moeten kunnen dragen,is knap van haar omdat ze zo ónzeker ìs,wil niet weten hoe veel forummers geen barbie maat hebben,mogen die nu geen rok aan en geen hamburger meer ete?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
geen gezicht die dikke poten onder dat jurkje
"De kans te geven"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd...ik val niemand persoonlijk aan...maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand niet de kans te geven een nieuw topic te openen
ben het met je eens maar het had wel 20 cm langer gemogenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mollige vrouwen een jurk moeten kunnen dragen,is knap van haar omdat ze zo ónzeker ìs,wil niet weten hoe veel forummers geen barbie maat hebben,mogen die nu geen rok aan en geen hamburger meer ete?
Ik vond het ook niet lelijk tbhquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mollige vrouwen een jurk moeten kunnen dragen,is knap van haar omdat ze zo ónzeker ìs,wil niet weten hoe veel forummers geen barbie maat hebben,mogen die nu geen rok aan en geen hamburger meer ete?
ja kan me voorstellen dat je daar koppijn van krijgtquote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ze viel echt gemeen op haar achterhoofd.
Eenschquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
mijn dochtertje van 9 heeft ook van die oorbellen, dacht dat dat alleen mode was bij kinderenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt heIk kan net zo goed een tulp aan mijn oor gaan hangen omdat het zogenaamd hip is
Pluk een bloem uit mijn moeders vaas en prop em aan een haakje!
Wat een fucking lelijke trend
een lekker simpel haagse spreuk dan; de pleuris met je topic starten dan....ik pas er vanaf nu gewoon voor en de kindjes kunnen hun gang gaan.......en is ook niet persoonlijk bedoeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom is dat netjes? Het hele nut van het openen van een nieuw topic door de lapo is nu totaal overbodig geworden. Ik snap niet waarom er persee gewacht moet worden op een nieuw topic, als het veel sneller kan, wat boeit het dan of de lapo het topic opent, of iemand anders. Het gaat immers om het topic zelf, dat dan weer door kan gaan.
Ja dat werkt niet, al die weken niks van jezelf laten zien, allen maar in bed liggen. Weg ermee alhoewel ik voor de eerlijkheid van het spel Jo liever zou zien gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef Freule het volgende:
en dan dat filmpje vanaf nu als ik mag blijven ga ik NOG meer mijzelf laten zien, hoe dat dan bah ga weg engnek
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet lelijk tbhIk vind Sharon überhaupt niet lelijk. Vind haar juist wel knap juist omdat ze wat voller is
Ze kan zo'n jurkje prima hebben imho!
In principe boeit het ook helemaal niet, daarom is het ook zo grappig te zien dat Knaagje zich zo druk maakt. Hij heeft nu een puntje minder dan zijn vriendje Arnie en dat zit 'm dwarsquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom is dat netjes? Het hele nut van het openen van een nieuw topic door de lapo is nu totaal overbodig geworden. Ik snap niet waarom er persee gewacht moet worden op een nieuw topic, als het veel sneller kan, wat boeit het dan of de lapo het topic opent, of iemand anders. Het gaat immers om het topic zelf, dat dan weer door kan gaan.
Mo is fout!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ik hoop het! Gun het hem meer dan Mo en dan ook Maik boven je familie kiezen.. Erg fout!
ze zat net al weer aardig te schudden tijdens dat filmpiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ze viel echt gemeen op haar achterhoofd.
Hmmmz van mij had dat jurkje wat langer gemogenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet lelijk tbhIk vind Sharon überhaupt niet lelijk. Vind haar juist wel knap juist omdat ze wat voller is
Ze kan zo'n jurkje prima hebben imho!
best als ze een jurk aan wil , maar pas die jurk dan wel aan , aan je figuur.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
amenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet, al die weken niks van jezelf laten zien, allen maar in bed liggen. Weg ermee alhoewel ik voor de eerlijkheid van het spel Jo liever zou zien gaan.
Same here. Je kan gewoon niet alles dragen als je wat voller bent. Idemdito bij anoretische figuren.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hmmmz van mij had dat jurkje wat langer gemogen
Of een legging eronder... Het is een mooie meid maar dit kan niet te volle benen vind ik jammer iets anders had haar mooier gestaanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ben het met je eens maar het had wel 20 cm langer gemogen
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Ze lijkt op een rolmops in die jurk. Er zijn heus wel leukere jurken voor haar te vinden waar ze er wel leuk mee uit ziet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |