die komt helemaal rechtstreeks uit de kerkquote:
Vind haar helemaal niet zo lelijk. Beetje een moeke, maar verder, best okequote:
Ze hebben een beetje een arrogante uitstraling he?quote:
Nee, ik zei niets grappigs hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej je lacht om je eigen grap ( copyright PC eend)
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die komt helemaal rechtstreeks uit de kerk
bwahahhahaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die komt helemaal rechtstreeks uit de kerk
Waarom is dat netjes? Het hele nut van het openen van een nieuw topic door de lapo is nu totaal overbodig geworden. Ik snap niet waarom er persee gewacht moet worden op een nieuw topic, als het veel sneller kan, wat boeit het dan of de lapo het topic opent, of iemand anders. Het gaat immers om het topic zelf, dat dan weer door kan gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon netjes om iemand even de tijd te geven om een topic te openen of niet ?? Zoals het gevraagd wordt in ELKE OP
Het kan toch nog steeds?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Sonera het volgende:
Geer zal wel niks krijgen.. Mss had fenneke wat anders? Ze hebben het er helemaal niet over... Mama Jo zit natuurlijk in Istanbul dus die is er niet
Dan lijkt het de exorcist welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
haha kun je die gif niet zo maken dat je haar hoofd ziet beuken (dus weer terug en weer heen enzovoort)
Ja van die kuisemeisjes ofzo. Ironischquote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft die gtst oorbellen
Echt hequote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft die gtst oorbellen
Ik vind dat ook mollige vrouwen een jurk moeten kunnen dragen,is knap van haar omdat ze zo ónzeker ìs,wil niet weten hoe veel forummers geen barbie maat hebben,mogen die nu geen rok aan en geen hamburger meer ete?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
geen gezicht die dikke poten onder dat jurkje
"De kans te geven"quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd...ik val niemand persoonlijk aan...maar ik vind het gewoon niet netjes om iemand niet de kans te geven een nieuw topic te openen
ben het met je eens maar het had wel 20 cm langer gemogenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mollige vrouwen een jurk moeten kunnen dragen,is knap van haar omdat ze zo ónzeker ìs,wil niet weten hoe veel forummers geen barbie maat hebben,mogen die nu geen rok aan en geen hamburger meer ete?
Ik vond het ook niet lelijk tbhquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef trollie67 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mollige vrouwen een jurk moeten kunnen dragen,is knap van haar omdat ze zo ónzeker ìs,wil niet weten hoe veel forummers geen barbie maat hebben,mogen die nu geen rok aan en geen hamburger meer ete?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |