en dat is toch knap van de regiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef danilel het volgende:
[..]
+2
Trouwens geen enkele gaap in het filmpje van Lau te zien...
Het heeft gewoon totaal geen meerwaarde, dat is het komische er aanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik open ook niet ben een btje zat van dat lapohunten.
Misschien is ze erg onzeker over haar buik ofzo en haar billen. En juist niet over haar benenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
best als ze een jurk aan wil , maar pas die jurk dan wel aan , aan je figuur.
ik vind het geen gezicht die dikke benen onder een kort jurkje.
ze loopt er gewoon mee voor gek. en dan durft ze geen bikini aan te doen? moet er een badlaken overheen? zo tegenstrijdig.
Uiteraard, maar dan kunnen ze toch nog steeds net doen alsof het heel spannend is (60% - 49%quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Jo mag niet gaan dat staat in het script
Nee ik ook net. Ze mag winnen maar niet met zo'n groot verschil. Denk dat t nog wel anders wordt..60/40 ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik gun Joanna geen daverende overwinning
Lau komt toch niet terug... Dus het maakt niet uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ik gun Joanna geen daverende overwinning
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan kunnen ze toch nog steeds net doen alsof het heel spannend is (60% - 49%)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |