Beetje sabbelen magquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Het is pas gay als de ballen elkaar aanraken
Nee, niet op apen.quote:
Zijn ze daar niet te klein voor??quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik bewerk ze soms met een kettingzaag
Of in heet water koken toch.quote:
been there done thatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
nu jullie gay zijn, gaan jullie dan ook een grote FOK! gayorgi organiseren?
Uiteraard, Meeting voor gay en bischierige mensenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
nu jullie gay zijn, gaan jullie dan ook een grote FOK! gayorgi organiseren?
Ik kom ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Uiteraard, Meeting voor gay en bischierige mensen
Deze is standaard elke laatste zondag van de maand.quote:
Hetero's niet uitsluiten.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Uiteraard, Meeting voor gay en bischierige mensen
Dus eerst kom je en dan kom je hahhahahaaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kom ook.
Haha kom. Leuke woordgrapje.
Ik kom er aan, dan gaat de hoofdpijn vanzelf weg.quote:
Gelukkig kunnen ze er niet uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk vlindertjes, al haat ik vlindertjes wel.
[ afbeelding ]
Neh, weetniet..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb je genoeg gedronken vandaag?
ga een glas water pakken
Oké.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kom er aan, dan gaat de hoofdpijn vanzelf weg.
Vlinders. Ben gek op vlinders.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
nekmassagequote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kom er aan, dan gaat de hoofdpijn vanzelf weg.
Ditquote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
tuurlijk wel, bah vieze hetero's
Fascinerende beestjesquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je genoeg gedronken vandaag?
ga een glas water rum pakken
de piraten aanpak tochquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
als je genoeg drinkt voel je idd weinig meer
Dit doe ik al jarenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en als je een kater hebt gewoon verder gaan met drinken dan verdwijnt het weer
Hmmm misschien ben ik daarom alcoholist ik heb mn hele leven al een katerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en als je een kater hebt gewoon verder gaan met drinken dan verdwijnt het weer
Gelukkig kan er ook niets anders gebeuren als je agent bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Als ik bij de politie ga en ik word tijdens een vuurgevecht geraakt in mijn lever boeit het niet, die is toch al fucked
dat is doerak maar dat is niet ergquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm misschien ben ik daarom alcoholist ik heb mn hele leven al een kater
Een magische trens-mixquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ben muziek maken, voor een praatje ben ik te vinden op MSN Whatsapp skype alles
doe in je muziek zo van"PRRRRRRRRRRRRRR WOPWOPWOPwooooooooOOOOOP"quote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ben muziek maken, voor een praatje ben ik te vinden op MSN Whatsapp skype alles
Die heb ik nog maar 3 jaar hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dat is doerak maar dat is niet erg
okee ik ga zo met je msnennenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Pics van je msn skype en whatsappquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Nee ik ben bezig met een harde progressive house plaatquote:Op donderdag 21 april 2011 20:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
doe in je muziek zo van"PRRRRRRRRRRRRRR WOPWOPWOPwooooooooOOOOOP"
laat je inspireren door Till i comequote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ben bezig met een harde progressive house plaat, maar nu eerst een remix maken
weet ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zie ik ondertiteling bij GTST op rtlgemist?
Ik was je kwijtquote:
je hebt een poepen ging goed awesome ?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een
[..]
Awesome!!!!!!!!!!!1
Ja toen zat zn poep vast HIHIAHAOAHAOAquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je het wel eens fout gedaan?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toen zat zn poep vast HIHIAHAOAHAOA
speelt zeker een Belg in ofzo he ? kutracisten bij RTLquote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef HappyBob het volgende:
Waarom zie ik ondertiteling bij GTST op rtlgemist?
ZIE MN PIRATEN EDIT DANquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
je hebt een poepen ging goed awesome ?
[ afbeelding ]
Vaak genoegquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je het wel eens fout gedaan?
waarom moest ik lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hiaiaiaahhahahahoho jij bent een lolbroek!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was voor Nina denk ik, want nu is het volgens mij al weer wegquote:Op donderdag 21 april 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
speelt zeker een Belg in ofzo he ? kutracisten bij RTL![]()
met haar grapjas aanquote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hiaiaiaahhahahahoho jij bent een lolbroek!
quote:
Ja en ook een bloemetjesbroek heb ik!!!!1quote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hiaiaiaahhahahahoho jij bent een lolbroek!
Care.quote:
quote:
quote:
quote:
Op?quote:
Dit is vragen om dat aidsnummer.quote:
Komt door het weer.quote:
quote:We zijn voorlopig nog niet van het droge en warme weer af. Weerbureau MeteoVista denkt dat er tot in juli geen regen van enige betekenis zal vallen.
quote:De maand april verloopt tot nu toe extreem warm en droog. Normaal is het overdag in deze maand een graad of 14, nu haalt de temperatuur waarden van meer dan 25 graden.
Planning voor wat?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is vragen om dat aidsnummer.
Ik had vandaag hele dag het idee dat het woensdag was..en nu klopt mijn planning niet meer
Goedgekeurd.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op haar
Planning voor het weekend enzo.quote:
Die tweede is best wel kutquote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op haar
Niet ruzie maken, alleen sex mag.quote:
Mooiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Planning voor het weekend enzo.
[..]
Die tweede is best wel kut
Goedmaakseks met Klinkerbotsingquote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Of ruzie maken en dan make up sex
Snuifse en slikse.quote:
Net alsof ze in het echt een raar getekende bloem en rare adem heeftquote:
quote:
Niet reageren op de vraag van Beach... Eigenlijk heb je dus wel zin in een potje vrijen met mijn mattie.quote:
Ik hoop dat mn familie het wil zienquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet reageren op de vraag van Beach... Eigenlijk heb je dus wel zin in een potje vrijen met mijn mattie.
Wanneer ga je neuken met Patje dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik ga neuken met Patje?
quote:
Ik wachtte eigenlijk op de vraag op msn.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beach praat al, maar jij niet?!Leugens.
Ragboer denkt dat ik morgen ga neuken met Patjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanneer ga je neuken met Patje dan?
Omdat je makkelijk bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik ga neuken met Patje?
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
http://www.societyservice.com/ontknaapservice
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kun je daar ook terecht als vrouw zijnde?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als bijbaantje?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kun je daar ook terecht als vrouw zijnde?
Volgende week ben ik niet in staat om lange afstanden af te leggenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgende week, na het shoppen?
www.janpiraatontknaaptvrouwvooreenknaak.tkquote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, oke zeg jij dan maar wanneer je kunt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgende week ben ik niet in staat om lange afstanden af te leggen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
www.janpiraatontknaaptvrouwvooreenknaak.tk
Even mailtje sturen..denk dat het geen probleem zal zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt hequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eind mei komt mij het best uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, oke zeg jij dan maar wanneer je kunt.
Begin juni dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eind mei komt mij het best uit [ afbeelding ]
Formuliertje ingevuld..dit wordt spannendquote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hopelijk kiest hij mij ;$quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Formuliertje ingevuld..dit wordt spannend [ afbeelding ]
Hopelijk is het het geld wel waard.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Formuliertje ingevuld..dit wordt spannend [ afbeelding ]
Gaan jullie neuken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet later hoor, dan ga ik namelijk op vakantie.
doe ik vanavond op Anna van echte meisjes in de junglequote:
Ik heb dan alle tijd van de wereldquote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarheen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ben ik opgevoed. Mijn lichaam is een tempel van God.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ben ik opgevoed. Mijn lichaam is een tempel van God.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ben ik opgevoed. Mijn lichaam is een tempel van God.
Serieus, hé. Ga dan lekker naar Turkije ofzo. Rot op uit Nederland. Nederland voor de Nederlanders.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)iciteren_in_het.html
Serieus, hé. Denk eerst eens na.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, hé. Ga dan lekker naar Turkije ofzo. Rot op uit Nederland. Nederland voor de Nederlanders.
Dat is echt achterlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, hé. Ga dan lekker naar Turkije ofzo. Rot op uit Nederland. Nederland voor de Nederlanders.
Spreek en typ Nederlands als je in Nederland woont...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus, hé. Denk eerst eens na.
De onzin die sollicitatieplicht is de oorzaak hiervan, niet dergelijke mensen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Spreek en typ Nederlands als je in Nederland woont...
Dat kan ik wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Volgens mij kun je echt niet normaal nadenken.
Schijnbaar niet.quote:
hier ben ik het wel mee eens als je een baan zoektquote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Spreek en typ Nederlands als je in Nederland woont...
Of als je al fucking 10 jaar in Nederland woont.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
Nou
[..]
hier ben ik het wel mee eens als je een baan zoekt
Deze vrouw waagt niet eens een poging in het Nederlands te typen... Nee hoor, we doen het maar in het Turks. Het kan hier allemaal...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Er zijn legio Nederlanders die niet eens fatsoenlijk een brief kunnen schrijven, moeten die ook maar het land uit?
Welk filmpje?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien eigenlijk, ook niet van plan te doen.
Je leeft voor jezelf en niet voor anderen.
Er zijn genoeg banen waarbij je niet eens hoeft te communiceren. Waarom zouden mensen die wíllen werken, dan zulke dingen niet eens mogen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Beach het volgende:
Nou
[..]
hier ben ik het wel mee eens als je een baan zoekt
Beter een fatsoenlijke brief die je kunt (laten) vertalen dan een 'Nederlandse' brief waar je helemaal niets uit op kunt maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze vrouw waagt niet eens een poging in het Nederlands te typen... Nee hoor, we doen het maar in het Turks. Het kan hier allemaal...
Is het vandaag ook secretaressedag? Ik las dat het ook al de dag van de creativiteit was.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe is je verjaardag? Hoe is het om jarig te zijn op secretaressedag?
Communicatie is niet alleen belangrijk bij het vinden van een baan..maar ook voor een betere samenleving. Communicatie is alles.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn genoeg banen waarbij je niet eens hoeft te communiceren. Waarom zouden mensen die wíllen werken, dan zulke dingen niet eens mogen?
Ja volgens de douglas wel, 'Verwen je secretaresse vandaag op secretaressedag'quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is het vandaag ook secretaressedag? Ik las dat het ook al de dag van de creativiteit was.
Ik heb het (nog) niet gevierd.quote:
hoe oud?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb het (nog) niet gevierd.![]()
Dus eh, normaal.
Douglas.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja volgens de douglas wel, 'Verwen je secretaresse vandaag op secretaressedag'
De reden ook. Die wilt ook echt aan het werk...quote:De reden dat ik solliciteer is omdat het moet. Ik moet wil ik mijn uitkering behouden drie sollicitatie brieven per maand schrijven. Moeten, want anders word ik gekort op mijn uitkering of kan ik zelfs mijn uitkering verliezen.
Als zij dat nodig vonden hadden ze wel wat (meer) gedaan aan hun Nederlandse taal. Als zij vinden dat ze het met hun eigen taal kunnen redden, wat maakt jou dat dan uit?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Communicatie is niet alleen belangrijk bij het vinden van een baan..maar ook voor een betere samenleving. Communicatie is alles.
De sollicitatieplicht is dan ook een farce.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
De reden ook. Die wilt ook echt aan het werk...
Zeker omdat ik het post is het meteen stom he!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU JE STOMME LINKJE DAHNNNN.
Pilsje drinken ook goed? Ik heb geen gebak in huis.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Beach het volgende:
asco ik kom zo wel even een gebakje eten
Gaan we leuke dingen doen met die komkommer dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Pilsje drinken ook goed? Ik heb geen gebak in huis.![]()
Er ligt nog wel een komkommer overigens.
Omdat geenstijl, of was het dumpert?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker omdat ik het post is het meteen stom he!
Heb je het wel gelezen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat geenstijl, of was het dumpert?
Indirect erg veel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als zij dat nodig vonden hadden ze wel wat (meer) gedaan aan hun Nederlandse taal. Als zij vinden dat ze het met hun eigen taal kunnen redden, wat maakt jou dat dan uit?
Och ik kreeg die link ook maar ergens.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat geenstijl, of was het dumpert?
wel tomatenpuree toch ?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Pilsje drinken ook goed? Ik heb geen gebak in huis.![]()
Er ligt nog wel een komkommer overigens.
Leg uit?quote:
Weenie. Ze is boven.quote:
Ok ok.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Och ik kreeg die link ook maar ergens.
Hehe, qua leeftijd wel.quote:
Uiteraard! Wat anders?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaan we leuke dingen doen met die komkommer dan?
In plakjes schillen en dan er komkommersalade van maken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, qua leeftijd wel.![]()
[..]
Uiteraard! Wat anders?
Als jij niet met die mensen hoeft te communiceren, wat maakt het jou dan uit of ze wel of geen Nederlands praten?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Communicatie..elkaar begrijpen..reken maar uit..
Dat was vroeger bij ons ook echt zoquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
5 cent in de voetbalkantine per stuk
Dus als jij in het ziekenhuis ligt en je zuster spreekt geen Nederlands, dan vind jij dat niet erg?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij niet met die mensen hoeft te communiceren, wat maakt het jou dan uit of ze wel of geen Nederlands praten?
Als je doel is mensen te laten integreren is het wel handig als je elkaar kan verstaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jij niet met die mensen hoeft te communiceren, wat maakt het jou dan uit of ze wel of geen Nederlands praten?
Bij V.V Sleeuwijk ookquote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij ons ook echt zo
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
5 cent in de voetbalkantine per stuk
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als jij in het ziekenhuis ligt en je zuster spreekt geen Nederlands, dan vind jij dat niet erg?
Dat is dus iets anders dan wat jij zegt.quote:Als jij niet met die mensen hoeft te communiceren,
Ik hoef in principe met niemand te communiceren. Maar als niemand met elkaar communiceert zou het in Nederland nog een grotere puinhoop zijn. Meer communicatie is meer duidelijkheid is minder problemen is betere samenleving.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het ging niet over schoonmaken?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Dat is dus iets anders dan wat jij zegt.
En het is ook iets heel anders dan ik bedoel. Ik zou het ook niet fijn vinden als ik geholpen wordt door mensen die ik niet kan verstaan/die mij niet kunnen verstaan. Maar als dergelijke mensen willen schoonmaken o.i.d. waarom zou dat niet mogen als je geen Nederlands kan praten?
die tekstquote:
Bij ons ook, maar dan in de speeltuin.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij ons ook echt zo
Ik keek even op mn hyves en toen zag ik dat deze er nog op stond dus ik dacht even delen met mn arg7sc maatjes toch ;$quote:
Sinds wanneer staat werken gelijk aan integreren?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als je doel is mensen te laten integreren is het wel handig als je elkaar kan verstaan.
In de zorg werken staat ook niet gelijk aan een zuster aan je bed.quote:
Klopt. Maar er is ook wel een verschil tussen helemaal niet communiceren en enkele allochtonen die geen Nederlands praten.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoef in principe met niemand te communiceren. Maar als niemand met elkaar communiceert zou het in Nederland nog een grotere puinhoop zijn. Meer communicatie is meer duidelijkheid is minder problemen is betere samenleving.
NSBérsquote:
Niet direct, maar uiteindelijk is werk of zinvolle dagbesteding wel onderdeel van integratie.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat werken gelijk aan integreren?
Wat weet jij er nou van?!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaja die rennen wel heel snel zeker en altijd vechten door die coke
Ligt puur aan je werk.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Niet direct, maar uiteindelijk is werk of zinvolle dagbesteding wel onderdeel van integratie.
Ik ken de cijfers van het aantal allochtonen die geen Nederlands kunnen niet, maar het ging nu dus om de personen die geen Nederlands kunnen en dus niet kan communiceren met autochtonen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook wel een verschil tussen helemaal niet communiceren en enkele allochtonen die geen Nederlands praten.
Klinkertje snuift altijd in het supportershome van Volendam.quote:
Ja, weet ik. Zolang dat niet nodig is en er geen mensen daadwerkelijk last van hebben, is er daar niets op tegen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ken de cijfers van het aantal allochtonen die geen Nederlands kunnen niet, maar het ging nu dus om de personen die geen Nederlands kunnen en dus niet kan communiceren met autochtonen.
Of de Nederlandse taal noodzakelijk is of niet?quote:
Ik heb er last van, vorig jaar gingen van die oude hoofddoeken zelfs tegen mij aanpraten. Bleek dat ze boos op me waren omdat ik at tijdens de ramadan... Donder toch een eind op, je bent in Nederland. Ik wens in het Nederlands te worden aangesproken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Zolang dat niet nodig is en er geen mensen daadwerkelijk last van hebben, is er daar niets op tegen toch?
Ja en of communicatie noodzakelijk is.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Of de Nederlandse taal noodzakelijk is of niet?
In dat geval zijn we het gewoon eens.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en of communicatie noodzakelijk is.
Die oude hoofddoeken die waarschijnlijk al langer in Nederland dan jij leven, bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb er last van, vorig jaar gingen van die oude hoofddoeken zelfs tegen mij aanpraten. Bleek dat ze boos op me waren omdat ik at tijdens de ramadan... Donder toch een eind op, je bent in Nederland. Ik wens in het Nederlands te worden aangesproken.
Maar als je niet eens met autochtonen kunt communiceren zul je nooit integreren in Nederland. En doordat je zo'n groep zult blijven hebben..krijg je meer verdeeldheid..en meer problemen..en meer Geert Wilders figuren..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Zolang dat niet nodig is en er geen mensen daadwerkelijk last van hebben, is er daar niets op tegen toch?
Ja, die verdeeldheid is er toch of die mensen nu wel of geen Nederlands spreken. Ik heb er verder totaal geen moeite mee als mensen Turks, Marokkaans, Hebreeuws of iedere andere taal praten. Ik heb weinig met ze te maken en ook geen last van me. Ik zou wel gek zijn om me daarom dan druk te makenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar als je niet eens met autochtonen kunt communiceren zul je nooit integreren in Nederland. En doordat je zo'n groep zult blijven hebben..krijg je meer verdeeldheid..en meer problemen..en meer Geert Wilders figuren..
Je gaat voorbij aan het punt dat ze hem erop aanspreken dat hij eet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die oude hoofddoeken die waarschijnlijk al langer in Nederland dan jij leven, bedoel je?
Ik weet niet hoe lang ze in Nederland leven. Maar ze denken me ook even in het Turks aan te spreken? Waarom zou ik dat in godsnaam begrijpen? En toen ik in het Nederlands terugsprak keken ze me raar aan. Rot gewoon een eind op als je geen Nederlands spreekt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die oude hoofddoeken die waarschijnlijk al langer in Nederland dan jij leven, bedoel je?
Verschil als je in Utrecht woont hé.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die verdeeldheid is er toch of die mensen nu wel of geen Nederlands spreken. Ik heb er verder totaal geen moeite mee als mensen Turks, Marokkaans, Hebreeuws of iedere andere taal praten. Ik heb weinig met ze te maken en ook geen last van me. Ik zou wel gek zijn om me daarom dan druk te maken.
Ja. Ik ben ook wel eens aangesproken in de bus dat ik niet mocht eten daar. Dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het punt dat ze hem erop aanspreken dat hij eet.
Ik kom vaak genoeg (lees: iedere dag) in een steden waar genoeg buitenlanders wonen/rondlopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Verschil als je in Utrecht woont hé.
Je mag ook niet in de bus eten. Ik mag wel op straat eten.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook wel eens aangesproken in de bus dat ik niet mocht eten daar. Dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |