Had iemand uit mijn klas ook gedaan, maar die had helaas een 6quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
8, Kansberekening bij winspelen / gokspelen (wiskunde)
5-6 jaar terug
netjesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Dastan het volgende:
Vergelijking van het Latijnse en Arabische verbum. Een 9,8.
sukelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef leeell het volgende:
[..]
slaapverwekkend onderwerp, daar niet van
quote:
Vet onderwerp! Lekker speculeren over FBI/CIA etc?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik had de moord op JF Kennedy opgelost. Een 8.
Voor het vak natuurkunde?quote:Op zondag 24 april 2011 11:07 schreef blaffende_visjes het volgende:
Het Higgs deeltje, een 7.5. (die halve punt er ook nog bij geluld met de allerslechtste presentatie ooit.)
Deed iemand in mijn klas het ook over, die zette zn geld op een samenzwering/werking tussen de FBI & Mafiaquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik had de moord op JF Kennedy opgelost. Een 8.
hahah, geschiedenisboek overgeschreven zekerquote:Vietnam Oorlog 7,3
Profielwerkstuk stelt echt geen zak voor weetje... En het is een makkelijke manier om een compensatiepunt te krijgen, dus denken de scholen: agh, die heeft zijn best wel gedaan, 7/8 kan wel, verhoogt dat onze slagingspercentages.quote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef handboek het volgende:
Jezus, het valt me wel op dat sommige scholen heel makkelijk een hoog punt als een 8 of een 9 geven. Bij ons was het hoogste een 8 of iets dergelijks. Wij hadden trouwens: De economische functie van de VOC en de relevantie ervan tot de Nederlandse economie. 7.1
Zo ging het bij ons ook. Alleen sommige begeleiders dachten hier anders over en gaven hun leerlingen gewoon een keiharde onvoldoende.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Profielwerkstuk stelt echt geen zak voor weetje... En het is een makkelijke manier om een compensatiepunt te krijgen, dus denken de scholen: agh, die heeft zijn best wel gedaan, 7/8 kan wel, verhoogt dat onze slagingspercentages.
Denk ik dan.
Onze school moet wel strict zijn... Ze hebben namelijk al 2 rode kaarten en staan dus onder verscherpt toezicht. Ik hoop dat ze de deuren moeten sluiten, want op de manier zoals alles nu loopt heb ik er geen zin meer in.. Er wordt gefraudeert met bijvoorbeeld SE punten, die punten laten ze staan en er wordt alleen maar foei gezegt, geen schorsing, niets. Ook is die lerares nu kwaad en geeft ze iedereen uit de klas lage punten, ook al hoor je een hoger punt te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Profielwerkstuk stelt echt geen zak voor weetje... En het is een makkelijke manier om een compensatiepunt te krijgen, dus denken de scholen: agh, die heeft zijn best wel gedaan, 7/8 kan wel, verhoogt dat onze slagingspercentages.
Denk ik dan.
Haha idd..quote:Op zondag 24 april 2011 18:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
hahah, geschiedenisboek overgeschreven zeker
De multiculturele samenleving in Eindhoven - 7
Uiteindelijk ging het meer over de multiculturele samenleving in heel Nederland, maargoed.
Hetzelfde, een 8,5.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef yosander het volgende:
De werking van energiedrank (biologie), een 7.
Kaal 51 .. met plaatjes (had ik nauwelijks) + inhoud/pva e.d. alles erbij 70quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vroeg me eigk af: hoeveel pagina's telden jullie pws?
Die van ons 49 (met alles erbij dan)
Goede 60.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vroeg me eigk af: hoeveel pagina's telden jullie pws?
Die van ons 49 (met alles erbij dan)
Wij hadden daarentegen meer literatuuronderzoek, zaten zo rond de 50 pagina's met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Chai het volgende:
Mijn PWS was iig niet heel veel tekst, maar wij hebben veel praktijk onderzoeken en daardoor veel grafische resultaten en ook weinig literatuuronderzoek daarnaast. Ik schat zo'n 30 pagina's in totaal met alles erbij.
Prace?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:48 schreef luukieboy2 het volgende:
Zonneboot, 1e plek, 10 10 10Prace the lord
Was niet in het Engels zeker?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:48 schreef luukieboy2 het volgende:
Zonneboot, 1e plek, 10 10 10Prace the lord
Staat die op het diploma?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef UltraR het volgende:
Die titel van m'n profielwerkstuk staat tot de dag van vandaag wel ontzettend lelijk op mijn verder erg mooie diploma.
Bij ons staat het ook op het rapport, onderwerp, vak, punt!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Staat die op het diploma?Da's raar.
Haha serieus, jij zal waarschijnlijk hetzelfde gehad hebben als ik. Mijn docente had volgens mij nauwelijks een idee wat ik aan 't doen was / waarom ik het op deze manier deed.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:35 schreef BaasD het volgende:
Discount cash flow method: en ik kreeg er maar een 7 voorschrale docent
Mijn docent kon het zelf niet nakijken, omdat hij dat nooit gehad had/ niet begreepquote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Sokz het volgende:
[..]
Haha serieus, jij zal waarschijnlijk hetzelfde gehad hebben als ik. Mijn docente had volgens mij nauwelijks een idee wat ik aan 't doen was / waarom ik het op deze manier deed.Weet zeker dat DCF ook onbekend in de oren van mijn leraar geklonken zou hebben.
Ja zoiets is enorm frustrerend.:P Echt inhoudelijk is mijn onderzoekje ook nooit geworden doordat ik van mijn begeleider alles basic moest houden. ("Mevrouw zou ik dit op deze manier doen? - nee oude manier is goed genoegquote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef BaasD het volgende:
Mijn docent kon het zelf niet nakijken, omdat hij dat nooit gehad had/ niet begreepdus heeft iemand anders het gedaan
en voor het niveau kreeg ik maar 4 uit 5 punten
Interessant, hebben wij onze wiskunde PO in de 5e over gedaan, maar dan voor WiA. Dus vast niet zo diep op ingegaan als jullie. Kregen ook een 7 trouwensquote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Natrium het volgende:
De golden ratio en de rij van fibonacci - een 7 voor wiskunde (B)
interessantquote:Op maandag 25 april 2011 11:30 schreef Mordecai het volgende:
De Nederlandse bijdrage aan de slag bij Waterloo en Quatre Bras, ik had een 9.0.
en dat is niet serieus en zwaar wil je zeggen?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mijn god, wat hebben sommigen hier serieuze en zware onderwerpen behandeld.
Ik heb een stukje geschreven over de wederzijdse beïnvloeding van de christelijke en islamitische culturen tijdens de kruistochten, maar dat ging echt nergens over. In twee weekjes helemaal in elkaar gedraaid, en nog een 9.
Mag ik overigens nog opmerken dat enkele dames op mijn school een modeshow () als PWS-presentatie hielden. Over nutteloos gesproken...
Wat, dat eerste of dat tweede? Dat eerste klinkt misschien mooi, maar dat was drie boekjes lezen en overtypen, en klaar was Kees. Het waren 8 tot 10 paginas. Als ik dan lees dat sommigen hier 30 pagina's of meer hebben geschreven over een serieus onderzoek, dan schaam ik me wel een beetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en dat is niet serieus en zwaar wil je zeggen?
Zou ik ook niet zijn met zo'n tof origineel onderwerp!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Invloed van stamcelonderzoek op kankerbehandelingen.
Had een 6, na een beetje manipulatie nog een 6.5 eruit kunnen slepen, maar zeker niet tevreden mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Al die leraren die zitten te zeiken dat je nog meer een x aantal weken hebt en als je dan nog moet beginnen dat je dan sowieso geen voldoende meer hebt bla bla bla. Eigenlijk stelt het niks voor. Zelf moest ik een paar dagen van te voren nog een experiment doen en 't is uiteindelijk allemaal goed gekomen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Eenskijken het volgende:
Er wordt wel een hoop bombarie over gemaakt ja, vooral tijdens de 4e en 5e van 'oh het komt er aan jongens!' (dat zeiden leraren dan).. uiteindelijk is het niets meer dan een veredeld basisschool werkstukje..
En je hebt hem met volle overtuiging ondertekend neem ik aan?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef Fruitsalade het volgende:
Puberbrein, een 8. Stond op de cijferlijst die ik moest ondertekenen een 10, maar mij hoor je niet klagen.
Maar natuurlijk. Combinatiecijfer werd er ook een 8 in plaats van een 7 door. Ben wel benieuwd of het op mijn eindlijst zal komen te staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:10 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
En je hebt hem met volle overtuiging ondertekend neem ik aan?
want de rest had je ook 9,5+ of is er geen rest?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef IvarHAVO het volgende:
Beetje late reactie, maar mijn profielwerkstuk ging over platenmaatschappijen.
Mijn cijfer was een 9.7 en staat dus als een 10 bij m'n combi cijfer.
Dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef Sokz het volgende:
[..]
want de rest had je ook 9,5+ of is er geen rest?
Ik bedoelde alleen m'n profielwerkstuk als een 10. Voor de rest heb ik godsdienst en maatschappij waarvoor ik een 8 als eindcijfer heb. Uiteindelijk als combinatiecijfer dus een 9.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef Sokz het volgende:
[..]
want de rest had je ook 9,5+ of is er geen rest?
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:10 schreef itchycoo het volgende:
Israël-Palestina conflict, 7,5In één nacht gemaakt en met een jerrycan koffie in je mik presenteren
Dit heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mag ik overigens nog opmerken dat enkele dames op mijn school een modeshow () als PWS-presentatie hielden. Over nutteloos gesproken...
It's never Lupus?quote:
Ghehe, leuk foutjequote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef Fruitsalade het volgende:
Puberbrein, een 8. Stond op de cijferlijst die ik moest ondertekenen een 10, maar mij hoor je niet klagen.
Ze kunnen er nu toch niks meer aan veranderen, als de CE's zijn begonnen staan de SE cijfers vast, en met een 10 is ondertekend dus geldigquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe, leuk foutjeNog niks over gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |