Had iemand uit mijn klas ook gedaan, maar die had helaas een 6quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
8, Kansberekening bij winspelen / gokspelen (wiskunde)
5-6 jaar terug
netjesquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Dastan het volgende:
Vergelijking van het Latijnse en Arabische verbum. Een 9,8.
sukelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef leeell het volgende:
[..]
slaapverwekkend onderwerp, daar niet van
quote:
Vet onderwerp! Lekker speculeren over FBI/CIA etc?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik had de moord op JF Kennedy opgelost. Een 8.
Voor het vak natuurkunde?quote:Op zondag 24 april 2011 11:07 schreef blaffende_visjes het volgende:
Het Higgs deeltje, een 7.5. (die halve punt er ook nog bij geluld met de allerslechtste presentatie ooit.)
Deed iemand in mijn klas het ook over, die zette zn geld op een samenzwering/werking tussen de FBI & Mafiaquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik had de moord op JF Kennedy opgelost. Een 8.
hahah, geschiedenisboek overgeschreven zekerquote:Vietnam Oorlog 7,3
Profielwerkstuk stelt echt geen zak voor weetje... En het is een makkelijke manier om een compensatiepunt te krijgen, dus denken de scholen: agh, die heeft zijn best wel gedaan, 7/8 kan wel, verhoogt dat onze slagingspercentages.quote:Op zondag 24 april 2011 22:25 schreef handboek het volgende:
Jezus, het valt me wel op dat sommige scholen heel makkelijk een hoog punt als een 8 of een 9 geven. Bij ons was het hoogste een 8 of iets dergelijks. Wij hadden trouwens: De economische functie van de VOC en de relevantie ervan tot de Nederlandse economie. 7.1
Zo ging het bij ons ook. Alleen sommige begeleiders dachten hier anders over en gaven hun leerlingen gewoon een keiharde onvoldoende.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Profielwerkstuk stelt echt geen zak voor weetje... En het is een makkelijke manier om een compensatiepunt te krijgen, dus denken de scholen: agh, die heeft zijn best wel gedaan, 7/8 kan wel, verhoogt dat onze slagingspercentages.
Denk ik dan.
Onze school moet wel strict zijn... Ze hebben namelijk al 2 rode kaarten en staan dus onder verscherpt toezicht. Ik hoop dat ze de deuren moeten sluiten, want op de manier zoals alles nu loopt heb ik er geen zin meer in.. Er wordt gefraudeert met bijvoorbeeld SE punten, die punten laten ze staan en er wordt alleen maar foei gezegt, geen schorsing, niets. Ook is die lerares nu kwaad en geeft ze iedereen uit de klas lage punten, ook al hoor je een hoger punt te krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Profielwerkstuk stelt echt geen zak voor weetje... En het is een makkelijke manier om een compensatiepunt te krijgen, dus denken de scholen: agh, die heeft zijn best wel gedaan, 7/8 kan wel, verhoogt dat onze slagingspercentages.
Denk ik dan.
Haha idd..quote:Op zondag 24 april 2011 18:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
hahah, geschiedenisboek overgeschreven zeker
De multiculturele samenleving in Eindhoven - 7
Uiteindelijk ging het meer over de multiculturele samenleving in heel Nederland, maargoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |