Haha serieus, jij zal waarschijnlijk hetzelfde gehad hebben als ik. Mijn docente had volgens mij nauwelijks een idee wat ik aan 't doen was / waarom ik het op deze manier deed.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:35 schreef BaasD het volgende:
Discount cash flow method: en ik kreeg er maar een 7 voorschrale docent
Mijn docent kon het zelf niet nakijken, omdat hij dat nooit gehad had/ niet begreepquote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef Sokz het volgende:
[..]
Haha serieus, jij zal waarschijnlijk hetzelfde gehad hebben als ik. Mijn docente had volgens mij nauwelijks een idee wat ik aan 't doen was / waarom ik het op deze manier deed.Weet zeker dat DCF ook onbekend in de oren van mijn leraar geklonken zou hebben.
Ja zoiets is enorm frustrerend.:P Echt inhoudelijk is mijn onderzoekje ook nooit geworden doordat ik van mijn begeleider alles basic moest houden. ("Mevrouw zou ik dit op deze manier doen? - nee oude manier is goed genoegquote:Op maandag 2 mei 2011 19:06 schreef BaasD het volgende:
Mijn docent kon het zelf niet nakijken, omdat hij dat nooit gehad had/ niet begreepdus heeft iemand anders het gedaan
en voor het niveau kreeg ik maar 4 uit 5 punten
Interessant, hebben wij onze wiskunde PO in de 5e over gedaan, maar dan voor WiA. Dus vast niet zo diep op ingegaan als jullie. Kregen ook een 7 trouwensquote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Natrium het volgende:
De golden ratio en de rij van fibonacci - een 7 voor wiskunde (B)
interessantquote:Op maandag 25 april 2011 11:30 schreef Mordecai het volgende:
De Nederlandse bijdrage aan de slag bij Waterloo en Quatre Bras, ik had een 9.0.
en dat is niet serieus en zwaar wil je zeggen?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mijn god, wat hebben sommigen hier serieuze en zware onderwerpen behandeld.
Ik heb een stukje geschreven over de wederzijdse beďnvloeding van de christelijke en islamitische culturen tijdens de kruistochten, maar dat ging echt nergens over. In twee weekjes helemaal in elkaar gedraaid, en nog een 9.
Mag ik overigens nog opmerken dat enkele dames op mijn school een modeshow () als PWS-presentatie hielden. Over nutteloos gesproken...
Wat, dat eerste of dat tweede? Dat eerste klinkt misschien mooi, maar dat was drie boekjes lezen en overtypen, en klaar was Kees. Het waren 8 tot 10 paginas. Als ik dan lees dat sommigen hier 30 pagina's of meer hebben geschreven over een serieus onderzoek, dan schaam ik me wel een beetje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
en dat is niet serieus en zwaar wil je zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |