De Snijwijzen, dat zijn Jaspers en Kranenborg, ik neem aan dat je snijwijze bedoeldequote:
Ik denk dat hij wel een goede reden heeft om die pet te dragen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef RanTheMan het volgende:
maar niemand die weet hoe t zit met de pet?
Ja, daar had ik even geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef Dekatria het volgende:
Bobbie, ook het topicnummer wordt automatisch upgedate nu, dat hoef je dus ook niet meer te doen
Daar opperde ik ook voor. Gegarandeerd dat je doorgaatquote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Degene die ook echt een lamsburger heef gemaakt mag meteen door
zo iemand heeft gewoon meerdere functies.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef RanTheMan het volgende:
is sommelier nu echt een serieus beroep of lullen ze maar een beetje met de wind mee? wijnkennis is 1, maar ieder zijn eigen smaak lijkt mij, zo nutteloos commentaar, zonder fatsoenlijke onderbouwing
met een modern pittig kapseltjequote:
je tv is kapot!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Apotheose het volgende:
ligt het aan mijn tv of valt het geluid af en toe even ietsje pietsje weg.... Ik heb dat alleen nog maar opgemerkt tijdens Topchef...
Wijn spijs combinatie is wel belangrijk, maar op zich niet te vergelijken met de kokende kunde die aanwezig is in een sterrenkeuken.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef RanTheMan het volgende:
is sommelier nu echt een serieus beroep of lullen ze maar een beetje met de wind mee? wijnkennis is 1, maar ieder zijn eigen smaak lijkt mij, zo nutteloos commentaar, zonder fatsoenlijke onderbouwing
het zijn elke week van die semi hippe dames die een outfit hebben dat totaal niet bij hun zelf past.quote:
Vergeet de hernia niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Physics het volgende:
De beste reden om uit de wedstrijd te stappen imho.
Eigen restaurant begonnenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef Apotheose het volgende:
ik het t net gemist... waarom gaat ie weg en wat is zn reden? Van pim..
Smakelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ga aan de frituur, tot morgen mensen
Wel vaker zo op donderdagquote:
Dat was destijds ook de reden waarom Rudolph van Veen stopte bij Life&Cooking, hij moest alles uit pakjes gaan maken terwijl hij zelf meesterpatissier is.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef fespo het volgende:
ik las laatst een interview met een tv kok. (Ramon Beuk ofzo)
hij moest zoveel liegen voor de fabrikanten, gerechten verkloten door perse iets te gebruiken etc.
Dit moment had ik laatst ook bij een topclass toen julius yoghurt bij een gerecht deed, het was echt bijna "en natuurlijk gebruiken we hiervoor arla biologische yoghurt, de beste in de business".quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was destijds ook de reden waarom Rudolph van Veen stopte bij Life&Cooking, hij moest alles uit pakjes gaan maken terwijl hij zelf meesterpatissier is.
ondertussen is ie trouwens wel weer aan de slag gegaan als TV kok, maar hij hoeft in elk geval niet meer uit pakjes te koken.
Opzich valt dat nog mee, Rudolph moest echt Knorr maaltijden maken, Kip tandoori en Burrito's enzo..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:12 schreef Physics het volgende:
[..]
Dit moment had ik laatst ook bij een topclass toen julius yoghurt bij een gerecht deed, het was echt bijna "en natuurlijk gebruiken we hiervoor arla biologische yoghurt, de beste in de business".
Aan de andere kant valt het ookwel te begrijpen, ik denk dat Jumbo ook niet zo gelukkig was dat de 'koks' in het eerste seizoen van wie is de chef? hun dagverse producten van de markt haaldenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was destijds ook de reden waarom Rudolph van Veen stopte bij Life&Cooking, hij moest alles uit pakjes gaan maken terwijl hij zelf meesterpatissier is.
ondertussen is ie trouwens wel weer aan de slag gegaan als TV kok, maar hij hoeft in elk geval niet meer uit pakjes te koken.
Ja best apart, alsof hij dat in dat 'vrije uurtje' even een nieuwe zaak heeft gekocht.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:44 schreef roos85 het volgende:
oke, aparte aflevering! waarom Pim zo laat met die mededeling kwam is mij een raadsel.
of zou het door de regie zijn ingefluisterd?
Ik denk dat ie lang heeft staan dubben. Hij had natuurlijk heel goeie ervaringen kunnen opdoen door verder te gaan in de serie, maar dat vond hij denk ik niet eerlijk want hij zou toch nooit willen winnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja best apart, alsof hij dat in dat 'vrije uurtje' even een nieuwe zaak heeft gekocht.
Ook dat verhaal toen hij naar voren stapte was hem waarschijnlijk ingefluisterd, was net iets te perfect.
quote:
Vossius durfde het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef Djokotron het volgende:
Eindelijk wordt er eens wat van gezegd.
Was een restaurant van 'm dat failliet is gegaanquote:
quote:
Ha, ja hoor, daar heb ik voor gezorgdquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Hoii
Gister wel genoeg saussss bij de frituur gehad?
Wel een half kalf daar uit elkaar gesneden, hoe briljant is datquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef zoem het volgende:
Zijn ze in een 2-sterrenrestaurant, mogen ze friet met een stuk bbqvlees en een salade maken
Ze hadden geen zin om moeilijk te doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
Deze hele week draait om fastfood
Mac & Cheese, Koreaanse Döner, Kaassouflé, Steak Frites...
Standaard iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef Dekatria het volgende:
Dag ______________ wat fijn om hier te zijn in de _____________________ . Hoe doen ze het een beetje? ______________ is de eerste, wat kunnen we van hem verwachten?
Net als:quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef zoem het volgende:
Hehe, dat is inderdaad wel een standaarddingetje.
McD zit om de hoek.quote:
Uiteraardquote:
Hoog niveau iddquote:
Juul wacht altijd wat kranenborg zegt om vervolgens zijn antwoord te bevestigen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Majkool het volgende:
Waarom zijn ze het altijd met elkaar eens![]()
Beoordelen in een groep:')
Gegratineerde macaroni is wel wat anders dan mac & Cheese hoor, en da's ook niet echt "fast" als het zo lang in de oven moetquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
Deze hele week draait om fastfood
Mac & Cheese, Koreaanse Döner, Kaassouflé, Steak Frites...
Ach, weekje keukenhulp moet je ook niet overschatten he..geen week lang masterclasses ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Djokotron het volgende:
Heb je meer aan dan door gaan geloof ik
Heldere observatie! Is de recherche misschien wat voor je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit de laatste week was, maar niet dus?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Heldere observatie! Is de recherche misschien wat voor je?
Lamsburgerquote:Op maandag 25 april 2011 14:34 schreef SiGNe het volgende:
Zouden ze vandaag ook een paasgerecht moeten maken?
quote:Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef Drassss het volgende:
6 mannen & 2 vrouwen deze laatste week.
Eén van de vrouwen heeft als specialiteit "soepen", ik vrees dus het ergste
Pardon?quote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zal Kraanenburg balen dat hij Pim niet mocht meenemen.
Mijn 'a' bleef hangenquote:
Je 'u' ook?quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn 'a' bleef hangen, en in de finales is die zelfoverschattende Jasper de eerste die gaat afvallen volgens mij.
Bravo!quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar de eerste 3 letters waren wel correct.
Zo word jij geen topchef!quote:Op maandag 25 april 2011 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar de eerste 3 letters waren wel correct.
quote:
Ik denk hetquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Wel leuk dat Jamai een nieuwe carrière zoekt.
Echt...helemaal geweldig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gast is gewoon een wandelende .gif-bom.
Nou, van die soep kreeg ik niet bepaald hongerquote:
ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, van die soep kreeg ik niet bepaald honger
Dus...quote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef Karzai het volgende:
fuck, kankershit helemaal vergeten dat het op tv was.
Merci chefs
normaal is het idd op de radioquote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef Karzai het volgende:
fuck, kankershit helemaal vergeten dat het op tv was.
Merci chefs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smartday.nl![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Djokotron het volgende:
Wisten jullie dat vandaag de Appel jarig is?Geniale siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smartday.nl
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Behoorlijkquote:
Nog nooit op.quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef Karzai het volgende:
Ben gek op schelpdieren, lekker voor in de zomer licht verteerbaar
quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Hij is goed in sauzen, die zit gebakken.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Verrek, ik lees nu pas dat de voice-over Bastiaan Ragas is.
Zanger, musicalacteur, man van SBS-Tooske.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef franklop het volgende:
Wie is Bastiaan Ragas dan vraag ik me af
quote:
Als ik de kans ervoor krijg, ga ik ervoor Karzai. En de eerste zal ik ter ere van jou opeten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Karzai het volgende:
Wel schelp diertjes proberen Cee, die zijn lekker.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Verrek, ik lees nu pas dat de voice-over Bastiaan Ragas is.
Hij is gewoon netjes opgevoed, altijd het bordje leegeten Juul, papa heeft er hard voor moeten werken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Djokotron het volgende:
Julius klaagt en klaagt en klaagt en klaagt en... eet netjes alle bordjes leeg. As usual.
Doe mij maar TMF-Tooskequote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Zanger, musicalacteur, man van SBS-Tooske.
[..]
Dat idee heb ik wel vaker, dat ze geen restaurantvoer voorzettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij was mijn frisse fuiksalade/aspergesoep & eendenborst ( in een restaurant ) beter dan de hapjes die gister gemaakt werden bij topchef
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij was mijn frisse fuiksalade/aspergesoep & eendenborst ( in een restaurant ) beter dan de hapjes die gister gemaakt werden bij topchef
Beetje gaar nu ja..vorige week was het ook echt kansloos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef wonderer het volgende:
Gisteravond gekeken, best geinig, maar de opdrachten worden wel steeds saaier... Stamppot??
Dit was meer muiterij waardoor de chef er weinig zin meer in hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef Djokotron het volgende:
Democratie is onproductief.
Anarchie in de keuken
Dat is toch die zwarte? Mwoah, ik kan zo m'n fiets bij d'r parkerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef bowchiekebowwow het volgende:
Die Moniek is opzich wel een lekker wijf hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |