Nou, van die soep kreeg ik niet bepaald hongerquote:
ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, van die soep kreeg ik niet bepaald honger
Dus...quote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef Karzai het volgende:
fuck, kankershit helemaal vergeten dat het op tv was.
Merci chefs
normaal is het idd op de radioquote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef Karzai het volgende:
fuck, kankershit helemaal vergeten dat het op tv was.
Merci chefs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smartday.nl![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef Djokotron het volgende:
Wisten jullie dat vandaag de Appel jarig is?Geniale siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smartday.nl
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Behoorlijkquote:
Nog nooit op.quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef Karzai het volgende:
Ben gek op schelpdieren, lekker voor in de zomer licht verteerbaar
quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Hij is goed in sauzen, die zit gebakken.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Verrek, ik lees nu pas dat de voice-over Bastiaan Ragas is.
Zanger, musicalacteur, man van SBS-Tooske.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef franklop het volgende:
Wie is Bastiaan Ragas dan vraag ik me af
quote:
Als ik de kans ervoor krijg, ga ik ervoor Karzai. En de eerste zal ik ter ere van jou opeten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Karzai het volgende:
Wel schelp diertjes proberen Cee, die zijn lekker.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Verrek, ik lees nu pas dat de voice-over Bastiaan Ragas is.
Hij is gewoon netjes opgevoed, altijd het bordje leegeten Juul, papa heeft er hard voor moeten werken.quote:Op maandag 25 april 2011 19:22 schreef Djokotron het volgende:
Julius klaagt en klaagt en klaagt en klaagt en... eet netjes alle bordjes leeg. As usual.
Doe mij maar TMF-Tooskequote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Zanger, musicalacteur, man van SBS-Tooske.
[..]
Dat idee heb ik wel vaker, dat ze geen restaurantvoer voorzettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij was mijn frisse fuiksalade/aspergesoep & eendenborst ( in een restaurant ) beter dan de hapjes die gister gemaakt werden bij topchef
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij was mijn frisse fuiksalade/aspergesoep & eendenborst ( in een restaurant ) beter dan de hapjes die gister gemaakt werden bij topchef
Beetje gaar nu ja..vorige week was het ook echt kansloos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef wonderer het volgende:
Gisteravond gekeken, best geinig, maar de opdrachten worden wel steeds saaier... Stamppot??
Dit was meer muiterij waardoor de chef er weinig zin meer in hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:13 schreef Djokotron het volgende:
Democratie is onproductief.
Anarchie in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |