Zal ik je even in mijn bomberjack opzoeken?quote:
Nee ga appel opzoeken en keihard neuken dan!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zal ik je even in mijn bomberjack opzoeken?
en hem flink stampen met je nike airs?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zal ik je even in mijn bomberjack opzoeken?
Klinkt als partyflockquote:
Baldadige taal hierquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee ga appel opzoeken en keihard neuken dan!!!
Ga ik doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee ga appel opzoeken en keihard neuken dan!!!
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef Patje1987 het volgende:
Net HJ op, nu maar weer eens een Warsteiner
Kategorie C - So Sind Wir.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als partyflock
en ragboer:
vorig topic, so sind wir categorie C. wie zingt dat?
Duits en Nederlands bier in 1 maagquote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef Patje1987 het volgende:
Net HJ op, nu maar weer eens een Warsteiner
dat had ik ook kunnen bedenkenquote:
Het is een haar en ik doe mijn kisten aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
en hem flink stampen met je nike airs?
ik heb dat ookquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Ligt het aan mij of faalt de OP een beetje qua plaatjes?
Zal wel aan jou liggenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
quote:
Ligt aan de OP. Was je sigaretje lekker?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
En asperges en ook B&J. Mijn maag vindt mij tof denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Duits en Nederlands bier in 1 maag
Sharrquote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Ik heb zojuist contact gehad met jouw maag en kan dit dus beamen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En asperges en ook B&J. Mijn maag vindt mij tof denk ik
Heb je het nu over die piratensmileys dan ja... en heb je het over mijn Doerak dan...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef sharr het volgende:
Magenfluisteraar?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb zojuist contact gehad met jouw maag en kan dit dus beamen.
nog sharrgrijnig?quote:
heinekenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb nog een tray heineken bier
ik heb nog een krat Gulpener.quote:
Ik heb liever niet meer dat je contact zoekt met mijn maag. Dat doet hij wel met jou als hij dit nodig vindt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb zojuist contact gehad met jouw maag en kan dit dus beamen.
wordt jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef killerbee911 het volgende:
Ik heb vandaag bier getapt daar wordt je bang van zo mooi
Haha nee ja was druk maar altijd leuk op Schipholquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Haha nee ja was druk maar altijd leuk op Schiphol
Eigenwijs kreng, jouw maag.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet meer dat je contact zoekt met mijn maag. Dat doet hij wel met jou als hij dit nodig vindt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef MultiBanaan het volgende:
Stelling: echte mannen zijn niet kieskeurig over hun bier
wat doe jij in mijn dorp morgen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
oehik moet daar morgen zijn (in gulpen dan)
Beetje wel, hij doet me ook vaak pijn. Dat is serieusquote:
Eens met deze man. Mierenneukers die moeilijk over hun pils doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
mij boeit niet welk bier er is al het maar koud is
Dit, alleen van een Bavaria ging ik een keer bijna over mijn nek (2e biertje)quote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
mij boeit niet welk bier er is al het maar koud is
iets voor schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
wat doe jij in mijn dorp morgen?
ik drink ook wel elk bier maar heb nog steeds mijn voorkeurenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eens met deze man. Mierenneukers die moeilijk over hun pils doen.
Dit, er is niets mis met voorkeuren hebben maar als er niets in jouw ogen beters bij is drink je maar gewoon wat je glas schaft. Jeweet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eens met deze man. Mierenneukers die moeilijk over hun pils doen.
dit dus..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:26 schreef tdrone het volgende:
ik drink ook wel elk bier maar heb nog steeds mijn voorkeuren
Bij mij dronk je ook wat andersquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
Ik ben een mierenneuker. Alleen Hertog Jan.
Jij bent dan ook geen manquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
En dat heb ik toevallig nu, alleen omdat het in de aanbieding was.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
ohhhhhhhhhquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Bij mij dronk je ook wat anders
Zie je Sharr, je bent een leugenaar. Je drinkt wel gewoon allen soorten bier. Of ga je alleen naar cafés waar ze HJ op de tap hebben? Lijkt me niet... Is gewoon iets psychologisch, net als geen vlees eten...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Colaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Zeroku het volgende:
Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 21 april. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zie je Sharr, je bent een leugenaar. Je drinkt wel gewoon allen soorten bier. Of ga je alleen naar cafés waar ze HJ op de tap hebben? Lijkt me niet... Is gewoon iets psychologisch, net als geen vlees eten...
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Zeroku het volgende:
Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 21 april. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
I know keiharde cash!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef Zeroku het volgende:
Beste student,
Hier ook.quote:
bier uit wielderquote:
Waarom zou je je in Rotterdam niet in mogen schrijven?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik mag me niet inschrijven in Rotterdam, hoe kan je dan toch uitwonend zijn?
Gewoon adres van kamer invullen en hopen dat ze het niet checken?
Ik krijg een kamer van iemand die hem aan mij onderverhuurt, daardoor kan ik me niet op dat adres inschrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou je je in Rotterdam niet in mogen schrijven?
Zelfdequote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Beatles het volgende:
Ik heb geen recht op meer omdat mn vader veel verdient.
Tot zo Tdrone
Mijn vader is de gene die dat controleert bij de DUOquote:
JCS?quote:
Hihihihi. Busted.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Mijn vader is de gene die dat controleert bij de DUO
Ik ga je verlinken.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik krijg een kamer van iemand die hem aan mij onderverhuurt, daardoor kan ik me niet op dat adres inschrijven.
Goh dat kreeg ik ook te horenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef Beatles het volgende:
Ik heb geen recht op meer omdat mn vader veel verdient.
Tot zo Tdrone
Mja, je kunt het risico op zich wel lopen. Ze zijn de laatste tijd echter wel weer (veel) meer aan het controleren daarop.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik krijg een kamer van iemand die hem aan mij onderverhuurt, daardoor kan ik me niet op dat adres inschrijven.
Onderverhuren enzo, dan je pand uit. Weer terug naar je ouders. Hihi.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ga frauderen
Jesus Christ Superstarrrrrquote:
Heel leuk jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:34 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Goh dat kreeg ik ook te horenleuk is dat he
Oh. Ik dacht Johan Cruijff Schaalquote:
(nep)-Rotterdammers verlinken krijg ik wel een bonus voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
[..]
En dan? Hij is geen Jood, je krijgt geen geld
Waarom zou dan niet mogen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onderverhuren enzo, dan je pand uit. Weer terug naar je ouders. Hihi.
Wtfquote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht Johan Cruijff Schaal![]()
.
Gelukkig krijg ik veel van me pa hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jesus Christ Superstarrrrr
[..]
Heel leuk ja![]()
Not.
Jaquote:
Ja ik ook gelukkig welquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik veel van me pa hoor
Ik wil mijn hand wel aan jouw kruis nagelenquote:
Waar is die tijd dat wij samen voetbalde op het pleintje? Waar is die?!!!quote:
Staat in je contract of het mag of niet. Ik ken je contract natuurlijk niet.quote:
Zo playertje hierquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil mijn hand wel aan jouw kruis nagelen![]()
.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
(nep)-Rotterdammers verlinken krijg ik wel een bonus voor.
Jou vader was huisarts tochquote:
Ik heb geen zusquote:
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wil mijn hand wel aan jouw kruis nagelen![]()
.
Nou danquote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Staat in je contract of het mag of niet. Ik ken je contract natuurlijk niet.
Ok.quote:
Jij bent een zusjequote:
Tijden die we maar hebben te koesterenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar is die tijd dat wij samen voetbalde op het pleintje? Waar is die?!!!![]()
pics van je zusquote:
Fotoboek van Userquote:
pics van pics van z'n zus.quote:
Ik klikte...quote:
Het usernummer van Sharr niet uit je hoofd kennenquote:
komt me wel bekend voorquote:
Nou, zo belangrijk is Sharr nou ook weer niet voor me.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het usernummer van Sharr niet uit je hoofd kennen
Die kans is zeker aanwezig jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik zit te denken want de kans is groot dat wij serieus eens samen gevoetbald hebben bobo
Zo nonchalant doen, zo nonchalant.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou, zo belangrijk is Sharr nou ook weer niet voor me.
Hoi.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Beatles het volgende:
[..]
Zo nonchalant doen, zo nonchalant.
Ik weet mijn eigen niet eens gekquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het usernummer van Sharr niet uit je hoofd kennen
Gevoelens gewoon uiten man. Wees geen blokkade voor jezelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, meer nog dan ik eigenlijk toegeven wilquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet die van mij wel: 308564.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik weet mijn eigen niet eens gek
Wat doe jij in Grunn danquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wie is er vanavond in Grunn te vinden?
Ja? Blijf dan uit mijn buurt!
DVquote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik hou van Appeltje.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gevoelens gewoon uiten man. Wees geen blokkade voor jezelf.
Ik ben vanavond in Grunn te vinden. Als ik je tegenkom verbouw ik dat mooie gezichtje van jequote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Appels plukkenquote:
is ze lekker?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef Beatles het volgende:
Oew, mn vriendin heeft het uitgemaakt met haar vriendje. Pff.
Vriednschappelijk of slaande ruzie?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef Beatles het volgende:
Pics.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef Beatles het volgende:
Gothic/alto.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vriednschappelijk of slaande ruzie?
Kom maar op joh! Bosnegerquote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben vanavond in Grunn te vinden. Als ik je tegenkom verbouw ik dat mooie gezichtje van je
Even doen. Wups.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef Beatles het volgende:
[..]
Haha, Marloes L. zoek maar op facebook wups wups.
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen
tussen die 2 zit nogal een verschilquote:
Ze wilt aandacht van jongens enzo.quote:
Maar ze heeft wel een mooi hoofd!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je had ook gewoon nee kunnen zeggen
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel me echt lekker, ik heb lekker gegeten en zit nu wat uit te buiken met lekkere muziek.
ohhquote:
Ik spuug in je vuige communistische bek en rag dan mijn Europese vuist in je Azië-adorerende anus om mijn eigen spuug weer uit je lichaam te trekkenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik gooi deze negerlul tegen je bakkes
beetje jong, mooie ogen, goeie photoshopper..quote:
Moet kunnenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
Ik post met deze omdat ik met Klinkerbotsing nu opeens 20.000+ posts heb.
En dan ga je kansloos verder posten met je kloon?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
Boeiendquote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
Ik stopte met lezen na Ik. Jij bent namelijk NIETSquote:Op donderdag 21 april 2011 19:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik spuug in je vuige communistische bek en rag dan mijn Europese vuist in je Azië-adorerende anus om mijn eigen spuug weer uit je lichaam te trekken
Deze tellen psychologisch mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jong, mooie ogen, goeie photoshopper.
Serieus waarom die haat steeds? Echt als je ergens mee zit praat tegen me op msn, of per PM/DM.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En dan ga je kansloos verder posten met je kloon?
eigenlijk alleen mooie ogenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje jong, mooie ogen, goeie photoshopper..
Gisteravond zei je anders wat andersquote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na Ik. Jij bent namelijk NIETS
Ik snap z'n punt wel een beetjequote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Serieus waarom die haat steeds? Echt als je ergens mee zit praat tegen me op msn, of per PM/DM.
Dus je zit nu eigenlijk jezelf te foppenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:46 schreef Beatles het volgende:
Ik heb je allang geDMt, moet je wel reageren...quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Serieus waarom die haat steeds? Echt als je ergens mee zit praat tegen me op msn, of per PM/DM.
Dit, snap niet waarom mensen haar zo hatenquote:
Maar gisteravond zat jouw lul in mijn anus..dat zijn hele andere omstandigheden en niet te vergelijken met nu.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gisteravond zei je anders wat anders
wie niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
Serieus. Is er iemand hier die op de basisschool dacht van JA ik wil een sommelier worden?
Toen op Skype. Dat was echt heetquote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, snap niet waarom mensen haar zo haten
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De droom van ieder kind toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Zeroku het volgende:
Serieus. Is er iemand hier die op de basisschool dacht van JA ik wil een sommelier worden?
True that!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar gisteravond zat jouw lul in mijn anus..dat zijn hele andere omstandigheden en niet te vergelijken met nu.
Wanneer zie ik jou weer eens op skype, ik mis mijn instaboner bij het horen van jouw stemquote:
wat heb ik gemistquote:
Heuj heuj een beetje respect mag wel hequote:
haten? ik dacht dat ze juist erg geliefd was onder jonge mannelijke fokkers?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kunnen wel weer een geil groepsgesprek starten jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer zie ik jou weer eens op skype, ik mis mijn instaboner bij het horen van jouw stem
Appingedam, dat is nog wel een stukje vanuit de Stad Grunn.quote:
Ja zoals Merel en sharrquote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haten? ik dacht dat ze juist erg geliefd was onder jonge mannelijke fokkers?
er zijn leukere foksters natuurlijk..
De vrouwen haten haar?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dit ook, de vrouwen haten haar
Jesus?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Appingedam, dat is nog wel een stukje vanuit de Stad Grunn.
can I get a Hell yea!quote:
Daar woont ze.quote:
Oh was ik niet bijquote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef Beatles het volgende:
[..]
De vrouwen haten haar?Zij begint meteen hatelijke opmerkingen te maken/arrogant alles. Ik heb een keer iets gezegd tegen haar en toen meteen bam, sarcastische opmerkingen
2 zielen, 1 gedachte..quote:
Jammer dat de leukste altijd al bezet zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte..
eng is het..
gewoon eng..
is het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik wou dat ik een dirty mind had, dat schijnt echt een joy forever te zijn
Can I get a hell yeaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer dat de leukste altijd al bezet zijn
KB is nog vrijquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben wat je maar wenst dat ik benquote:
QFTquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ongeschoren klinkt primaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben wat je maar wenst dat ik benAls jij zin hebt in een ongeschoren otter..ben ik een ongeschoren otter
Rokenquote:
Afknapper nummer 1...quote:
das juist een +punt.quote:
Als je maar niet in een asbak hoeft te roerenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Afknapper nummer 1...
voor mij dan..
Hier heb ik dus serieus nog nooit iets van gemerktquote:
precies, biertje erbij en het maakt ook niet meer uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier heb ik dus serieus nog nooit iets van gemerktEn ik rook zelf dus niet.
Gelukkig kan ik meekijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef Ragboer het volgende:
Sharr voert nu nakend een skype-gesprek met Pizzalucht.
Ik bedoel ook nuchterquote:Op donderdag 21 april 2011 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier heb ik dus serieus nog nooit iets van gemerktEn ik rook zelf dus niet.
voel je niks vanquote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen overdrijven daar altijd zo mee: Heb net weer met een asbak staan zoenen
WTF
Ik zoen liever meisjes dan voorwerpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
WTF
Precies.quote:
Datquote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
WTF
Ga Appel hosselen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Furdinand het volgende:
ik ben ook nog beschikbaar hoor en ik rook niet enzo.
Ja. Da's ook wel overdreven inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
WTF
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Meisjes die geen slipje aan hebben
Ja..daar zou het ook nog aan kunnen liggenquote:
Piel, brada, alles dope daar op Zoetje?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat
Gooi een kauwgompje naar binnen na je sigaret en er is niks aan de hand hoor
zware haat hierquote:
Dat is het neit echt, meer het roken zelf.. Vind het gewoon niet leuk als sommige vrouwen dat doenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
WTF
Duurt het nog langquote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..daar zou het ook nog aan kunnen liggenIk ben nu hard aan het nadenken of ik wel eens een rokend meisje nuchter heb gezoend..
Wie haat wie?quote:
Klopt. Ik domineer graag.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat is het neit echt, meer het roken zelf.. Vind het gewoon niet leuk als sommige vrouwen dat doen
Call me an idiot
1 van Jullie houd prob wel van SM, dat moet ik dan ook maar accepteren
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat is het neit echt, meer het roken zelf.. Vind het gewoon niet leuk als sommige vrouwen dat doen
Call me an idiot
jwz broederquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piel, brada, alles dope daar op Zoetje?
Accepteer ook maar dat ik niet vies ben van een cactus in mijn anus. Ik vind dat fijn jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Call me an idiot
Nee, DW heb ik in deze SC nog niet gezien..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Call me an idiot
dat in combo met een rokjequote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Meisjes die geen slipje aan hebben
bah zijquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, DW heb ik in deze SC nog niet gezien..
Ja, want dat is vast de enige die dat leuk vindtquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, DW heb ik in deze SC nog niet gezien..
?quote:
ik ook nietquote:
en een olifantquote:
en zware shagquote:
DevilsWhore,quote:
ah bah die..quote:
quote:
foto van haar zien?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DevilsWhore,
ik moet nog steeds eens bij haar langs gaan en dan zou ze me met een zweep te lijf gaan..
Zo. Die is ook nieuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |