abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96092230
Mijn guild was al even lvl 25, maar ik ben nog lang niet exalted :D (was dat wel in mijn oude guild, maar goed, all over again)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 28 april 2011 @ 15:58:51 #202
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_96092642
Iemand anders zijn of haar MS torenhoog? Wordt van WoW gekickt, 1500 world MS?! :(
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2011 @ 16:01:05 #203
159966 lifeblind
pi_96092747
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand anders zijn of haar MS torenhoog? Wordt van WoW gekickt, 1500 world MS?! :(
In je netwerk opties in wow is nu iets toegevoegd voor network speed optimization, als je problemen hebt kun je 'm aan of uitzetten (afhankelijk van wat ie is). Misschien dat t helpt.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:02:43 #204
318361 Bienelientjee
pi_96092805
Ja, helpt geen moer. Alle addons uitgezet, dat aangevinkt. Blijf torenhoge MS hebben, DC als ik weer terug levend ben. En nu is mijn ZUL AMAN groep ook weer uit elkaar want ze kickten me! :(

:( :( :( :( :( En er is nix mis met mijn internet connectie! :( :( :( :( :(

10.000 MS!
pi_96093173
14 MS. :@
pi_96093233
It's over 9000!
pi_96093448
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef drumstickNL het volgende:
It's over 9000!
_O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:33:01 #208
318361 Bienelientjee
pi_96094099
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:12 schreef drumstickNL het volgende:
It's over 9000!
:D o|O

:')
  donderdag 28 april 2011 @ 18:56:02 #209
194233 Friday12
Originele kloon
pi_96099785
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, helpt geen moer. Alle addons uitgezet, dat aangevinkt. Blijf torenhoge MS hebben, DC als ik weer terug levend ben. En nu is mijn ZUL AMAN groep ook weer uit elkaar want ze kickten me! :(

:( :( :( :( :( En er is nix mis met mijn internet connectie! :( :( :( :( :(

10.000 MS!
Moet je even bij technical support op wow forums kijken mischien zijn er andere mensen die het ook hebben(ik had er tijden terug ook last van met nog een aantal mensen maar niet iedereen)
pi_96101583
zo he heb even een paar topics gemist geloof ik
pi_96101602
gisteren 4 uur bezig geweest met ZA/ZG ;(
pi_96102111
Trouwens een mailtje gehad van Support over het winkel-issue (geen automatische incasse beschikbaar in de Blizzard Store)... "Ja hoi, we moeten helaas meedelen dat iDeal vanaf heden niet meer beschikbaar is in de Blizzard Store."

*diepe zucht*

Dus weer in de telefoon geklommen. Conclusie:
"Ja hoi, bedankt voor de screenshots. De 'developers' erkennen je probleem en gaan ernaar kijken, het is alleen wat druk met de patch enzo. Jouw account is de enige die problemen ondervindt! Dus, eh, we nemen nog contact met je op."

-O-
pi_96114795
Diepe zucht inderdaad!

een faction change kost (mij in ieder geval) 170 achievementpunten :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96114842

Was best een episch gevecht.
Een GM keek mee trouwens. :D

[ Bericht 33% gewijzigd door jebentzelfeenfiets. op 28-04-2011 22:54:49 ]
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 09:38:54 #215
159966 lifeblind
pi_96126371
25 minuten? Pff, ik zou het al lang opgegeven hebben :') Maar ja, ik ben vooralsnog niet zo'n PvP'er :P

Gisteren voor het eerst Zul'Aman geprobeerd. Jezus, wat is die makkelijk vergeleken met Zul'Gurub :') Ik kwam tijdens de 4e boss binnen vallen in die group, maar die boss (met die watertotems) was echt binnen no-time neer, net als de volgende paar bosses. Zelfs de laatste was goed te doen.

Ik heb ook m'n eerste satchel d.m.v. call to arms gekregen... nou woopie, 86 gold en een flask of steelskin :')
pi_96126641
Ja ZA is een stuk makkelijker inderdaad, maar ZG is weer iets korter en minder trash.

Heb zelf op m'n main alle gear alweer daar vandaan. Had nog een staff nodig omdat die stomme Malevolence nooit dropte. En al twee keer roll op shoulders van Omnitron verloren dus die ook maar daar vandaan gehaald.

Maarja wat ik nog het fijnst vind, is dat ze de Northern Barrens Loremaster hebben gemaakt. Ik bleef, net als veel andere spelers, op 68/70 vast zitten. Na de patch even gekeken en nu waren er ineens nog een tiental quests. Kan ik mooi verder met de andere zones nu.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:20:38 #217
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96127767
Gister Zul Gurub gedaan. Wat ontzettend gaaf was dat :D
We hadden een heel relaxte groep (uit de dungeon finder ja! :D), waarvan het er slechts één al een keer gedaan had. Dat was de healer en ze was heel geduldig :Y Met Wowhead op de achtergrond voor tacts langzaamaan toch alles neergekregen... Tot aan de vierde boss. Gaat diezelfde healer ineens zonder wat te zeggen weg, midden in de encounter. ;( Toen gaf de rest het ook maar op.
Balen, ben je 2,5 uur bezig en dan geen loot, geen achievement en geen valor points.

Spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:23:14 #218
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96127863
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]

Was best een episch gevecht.
Een GM keek mee trouwens. :D
Goede teamnaam zeg. :P
pi_96129541
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 29 april 2011 09:38
Ik heb ook m'n eerste satchel d.m.v. call to arms gekregen... nou woopie, 86 gold en een flask of steelskin :')
Hehe, mensen zijn ook nooit tevreden :')
pi_96129853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef lifeblind het volgende:
25 minuten? Pff, ik zou het al lang opgegeven hebben :') Maar ja, ik ben vooralsnog niet zo'n PvP'er :P

Gisteren voor het eerst Zul'Aman geprobeerd. Jezus, wat is die makkelijk vergeleken met Zul'Gurub :') Ik kwam tijdens de 4e boss binnen vallen in die group, maar die boss (met die watertotems) was echt binnen no-time neer, net als de volgende paar bosses. Zelfs de laatste was goed te doen.

Opgeven moet je nooit doen. Zelfs als mijn teammaat doodgaat blijf ik proberen. Als je een counterkill kan maken is het 1v1, dan kan je altijd nog resetten.
En als je het gevecht zag, wilde je ook niet opgeven. Feral tegen Rogue, proberen elkaars healer the outdamagen. Dan weer switchen naar de healer voor pressure, en dan weer terug naar de DPSer om pressure van je eigen healer af te halen. En zo maar doorgaan tot je eigen healer de andere healer genoeg heeft gemana burned zodat je je cooldowns kan poppen. :D
Teammaat zat helemaal te klappen en te schreeuwen toen ik die Paladin neer kreeg. Te mooi.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Goede teamnaam zeg. :P
Haha ja he.
Was met een guildie die nog een team had. Alleen voor punten, maar we zijn een redelijk team samen.
Zit nog helemaal vol met blauwe pvp gear op 4 Vicious items na, dus echt hoog kunnen we nog niet komen. Maar het kan nog eens interessant worden als ik meer gear heb.

Dan neem ik ook wel een wat betere naam. :P
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 11:34:39 #221
159966 lifeblind
pi_96130763
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef Zethiel het volgende:

[..]

Hehe, mensen zijn ook nooit tevreden :')
Hey, er waren mounts en pets beloofd, dan wil ik die ook hebben :')

Nah, ff serieus, op zich zijn het wel dingen die ik goed kan gebruiken natuurlijk, ben er heus wel tevreden mee hoor :P Alleen denk ik dat de rewards gewoon echt minimaal zijn, dus het valt best wel mee allemaal :P
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 11:37:30 #222
159966 lifeblind
pi_96130893
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Opgeven moet je nooit doen. Zelfs als mijn teammaat doodgaat blijf ik proberen. Als je een counterkill kan maken is het 1v1, dan kan je altijd nog resetten.
En als je het gevecht zag, wilde je ook niet opgeven. Feral tegen Rogue, proberen elkaars healer the outdamagen. Dan weer switchen naar de healer voor pressure, en dan weer terug naar de DPSer om pressure van je eigen healer af te halen. En zo maar doorgaan tot je eigen healer de andere healer genoeg heeft gemana burned zodat je je cooldowns kan poppen. :D
Teammaat zat helemaal te klappen en te schreeuwen toen ik die Paladin neer kreeg. Te mooi.
Cool, ik heb in t verleden wel wat arena gedaan op mn paladin, maar dat ging gewoon nergens over. Dat was dan ook puur alleen voor die 10 matches per week doen om de punten binnen te halen. Uiteindelijk kwamen we er achter dat met 3v3 of 5v5, ons team bestaande uit alleen maar retribution paladins toch best leuk kan zijn :') Het andere team verwacht dat over het algemeen niet als er ineens 5 man vol er op springt en alles popped wat er maar te poppen valt, hier en daar toch nog (meer door dom geluk) wat matches gewonnen toendertijd :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:31:14 #223
194233 Friday12
Originele kloon
pi_96133643
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Hey, er waren mounts en pets beloofd, dan wil ik die ook hebben :')

Nah, ff serieus, op zich zijn het wel dingen die ik goed kan gebruiken natuurlijk, ben er heus wel tevreden mee hoor :P Alleen denk ik dat de rewards gewoon echt minimaal zijn, dus het valt best wel mee allemaal :P
Het is ook een klein extraatje om tanks en healers te lokken je krijgt er niet superieure items mee :')
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 14:10:08 #224
159966 lifeblind
pi_96138576
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Het is ook een klein extraatje om tanks en healers te lokken je krijgt er niet superieure items mee :')
Joh :') Dat wist ik vantevoren ook wel :P
pi_96139804
Ik heb nu 4 zakken geopend. Een flask of steelskin, strength flask, agility potion en een gele gem.

En dan overal 30-90g in.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:30:11 #226
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_96142358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nu 4 zakken geopend. Een flask of steelskin, strength flask, agility potion en een gele gem.

En dan overal 30-90g in.
Tikt toch lekker aan :)

Gisteren Shadowfang Keep gedaan heroic mode. We kwamen niet eens voorbij de 1e boss. De tering, die was pittig. Kreeg alleen het idee dat het aan de tactieken lag, want hij healde zichzelf elke keer voor 25% ofzo. Beetje brak.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_96142640
Ja klopt. Bij die boss zijn 2 interrupts belangrijk.

Als eerste heb je een gechannelde spell die een willekeurige groupmember schade toebrengt. Deze heet Pain and Suffering en moet je zo snel mogelijk interrupten.

Daarnaast heb je ook een moment waarop de hele group in de lucht word getild en je enorme damage krijgt, tot 1hp. Daarna cast hij Stay of Execution. Dit is een soort holy nova die alle group members + de boss zelf healt. De techniek is hier om zeg maar je in de lucht te laten tillen en dan 1 tick van die heal te krijgen, zodat de hp van alle spelers hoog genoeg is voor eventueel inkomende damage en waarna de healer ze verder healt. Wanneer je verder dan 1 tick gaat, healt de boss zichzelf teveel.
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:06:17 #228
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_96143815
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klopt. Bij die boss zijn 2 interrupts belangrijk.

Als eerste heb je een gechannelde spell die een willekeurige groupmember schade toebrengt. Deze heet Pain and Suffering en moet je zo snel mogelijk interrupten.

Daarnaast heb je ook een moment waarop de hele group in de lucht word getild en je enorme damage krijgt, tot 1hp. Daarna cast hij Stay of Execution. Dit is een soort holy nova die alle group members + de boss zelf healt. De techniek is hier om zeg maar je in de lucht te laten tillen en dan 1 tick van die heal te krijgen, zodat de hp van alle spelers hoog genoeg is voor eventueel inkomende damage en waarna de healer ze verder healt. Wanneer je verder dan 1 tick gaat, healt de boss zichzelf teveel.
Ja, vooral dat laatste ging fout inderdaad..

Is er trouwens nog een beetje een prettige kant-en-klare interface/addonpack?

Ik wil mijn interface weer een beetje gelikt maken. Eentje waarbij je als warlock goed duidelijk kan zien welke (de)buffs er op een boss zitten van jou vooral. Eentje die die van jou dus groter maakt tov. de anderen.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_96144021
LUI interface pack schijnt wel erg populair en handig te zijn.. www.wow-lui.com
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_96144208
Voor buffs/debuffs gebruik ik altijd classtimer. Verplaatsbaar op je scherm en alles is in te stellen. Spells, talents, trinket procs etc.

Screenshot van google images:

Ben nooit echt fan van die ui packages :P .
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2011 @ 16:22:29 #231
159966 lifeblind
pi_96144374
Wow-lui is inderdaad erg prettig als kant-en-klaar pakket. Een vriend van me zweert er bij, maar met 4.1 is tie helemaal kapot nu :P Hij had wel ergens een soort van 'homebrew' versie gevonden van iemand die alle addons e.d. gefixed heeft om het te laten werken met 4.1 overigens.

Heb wow-lui zelf ook een paar maanden gebruikt, tot 't bij een patch kapot ging en ik zelf alles maar in elkaar gezet heb :')
pi_96145038
Ja met wow-lui moet je even wachten op de 4.1 patch fix. Is nu alleen voor 4.0.6.

Ik zet trouwens ook alles zelf in elkaar..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_96149684
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef lifeblind het volgende:
Wow-lui is inderdaad erg prettig als kant-en-klaar pakket. Een vriend van me zweert er bij, maar met 4.1 is tie helemaal kapot nu :P Hij had wel ergens een soort van 'homebrew' versie gevonden van iemand die alle addons e.d. gefixed heeft om het te laten werken met 4.1 overigens.

Heb wow-lui zelf ook een paar maanden gebruikt, tot 't bij een patch kapot ging en ik zelf alles maar in elkaar gezet heb :')
Ik heb nergens last van met 4.1 , wow-lui werkt perfect

Alleen recount schijnt niet te werken, maar die gebruikte ik toch al niet.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_96160214
Haha ik wist niet dat dit kon :D

pi_96161800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ik wist niet dat dit kon :D

[ afbeelding ]
lol :D is dat een paringsritueel? O-)
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:57:32 #236
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96164224
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

lol :D is dat een paringsritueel? O-)
:@
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:19:37 #237
318361 Bienelientjee
pi_96168866
The making off: Vially Pets!
pi_96170658
Gisteren The Vortex HC, HoO HC en Zul Aman HC gedaan :)

de normale HC's waren zo gedaan ;) maar Zul Aman toch dik 2 uur over gedaan....
Eerste keer daar dus alle tactieken waren mij niet meteen duidelijk.
Hoe dan ook maar een wipe of 5 ofzo.. dus al met al viel het mee :P

en die bags extra gadget rommel.. ach ja :) leuk extra'tje maar meer ook niet :)
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:42:28 #239
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_96175362
Iemand die nog een leuke casual raiding heeft/weet/zit op Frostmane?
Ik wil van die PUGS af. Ik raid al vanaf Beta, maar sinds Vannila niet meer hardcore... Als dat nog bestaat :P
Klap eens in je handjes.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:13:35 #240
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96176003
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb nergens last van met 4.1 , wow-lui werkt perfect

Alleen recount schijnt niet te werken, maar die gebruikte ik toch al niet.
Jawel, daar heb ik al een update voor binnen :Y
Alleen Bartender heeft bij mij nog geen update :(
pi_96179916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jawel, daar heb ik al een update voor binnen :Y
Alleen Bartender heeft bij mij nog geen update :(
Volgens mij heeft die geen update nodig.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:11:54 #242
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_96184935
Ik moet eventjes ranten, en dit is een goeie plek :D. Ben dus sinds 2 weken weer begonnen, compleet nieuwe server, nieuwe mensen, (nieuwe) andere faction. Server in kwestie: Ravencrest. Goeie PvE progress, PvP realm, gewoon wat ik graag wou dus. Was m'n vorige server goed zat (Kor'gall) dus dan is overnieuw beginnen wel leuk.

Studiegenootje doet lekker mee, so far so good. Worgen Hunter, speelt lekker weg, level 78 momenteel zonder heirlooms.

Tot zover het positieve :+.

Het probleem met Ravencrest echter, is het PvP aspect. Op Kor'gall was het zo rustig dat je geen kip tegen kwam tijdens het levellen. Af en toe een ally, maar die liet je lekker met rust (op een enkele idioot na).

Maar wat me op Ravencrest al is overkomen :'), man man man. Doe je gister die Zul'drak arena, ik (toen nog 76), studiegenoot (76) en pally (77). Dus wij eerste boss starten, zien we opeens een horde hunter aankomen, level 85. Hij landen, dus wij denken/hopen dat 'ie ons gaat helpen. Wat doet meneer? :') :'), hij dropped z'n flare (wtf dachten wij..), bestial wrath, rapid fire en chopped ons alle 3. Wij stonden ff met onze bek vol tanden, want wat is daar nu de lol aan? Afijn, wij terug lopen, ressen. Starten opnieuw, en ja hoor, daar komt meneer weer, zelfde liedje :').

Net ook, ik doe ff paar questjes in Storm Peaks, word ik opeens ge2-shot door een 78 rogue. Prima, zelfde level, enigszins triest dat 'ie het doet terwijl ik net een mob gank maar á la.Daarna opeens een frost mage, level 85, landt naast me. Hij sheeped m'n pet (no joke :')) ring of frost op mij, om me daarna dood te wanden. Wtf?

Naja, nu komen er waarschijnlijk reacties als ''moet je maar niet op een pvp server spelen'', maar dit is toch geen leuke pvp? :'). Ik bedoel kom op ff, wat is de lol van een lvl 85 die gasten vernederd die ~10-15 lvls lager zijn..

Ik snap het niet in ieder geval. Als er ergens de ''red is dead'' mentaliteit heerst, dan is het wel op Ravencrest iig. Iedere horde die ik tot nu toe tegen ben gekomen heeft me willen afmaken..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_96185899
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef Blistering het volgende:
Ik moet eventjes ranten, en dit is een goeie plek :D. Ben dus sinds 2 weken weer begonnen, compleet nieuwe server, nieuwe mensen, (nieuwe) andere faction. Server in kwestie: Ravencrest. Goeie PvE progress, PvP realm, gewoon wat ik graag wou dus. Was m'n vorige server goed zat (Kor'gall) dus dan is overnieuw beginnen wel leuk.

Studiegenootje doet lekker mee, so far so good. Worgen Hunter, speelt lekker weg, level 78 momenteel zonder heirlooms.

Tot zover het positieve :+.

Het probleem met Ravencrest echter, is het PvP aspect. Op Kor'gall was het zo rustig dat je geen kip tegen kwam tijdens het levellen. Af en toe een ally, maar die liet je lekker met rust (op een enkele idioot na).

Maar wat me op Ravencrest al is overkomen :'), man man man. Doe je gister die Zul'drak arena, ik (toen nog 76), studiegenoot (76) en pally (77). Dus wij eerste boss starten, zien we opeens een horde hunter aankomen, level 85. Hij landen, dus wij denken/hopen dat 'ie ons gaat helpen. Wat doet meneer? :') :'), hij dropped z'n flare (wtf dachten wij..), bestial wrath, rapid fire en chopped ons alle 3. Wij stonden ff met onze bek vol tanden, want wat is daar nu de lol aan? Afijn, wij terug lopen, ressen. Starten opnieuw, en ja hoor, daar komt meneer weer, zelfde liedje :').

Net ook, ik doe ff paar questjes in Storm Peaks, word ik opeens ge2-shot door een 78 rogue. Prima, zelfde level, enigszins triest dat 'ie het doet terwijl ik net een mob gank maar á la.Daarna opeens een frost mage, level 85, landt naast me. Hij sheeped m'n pet (no joke :')) ring of frost op mij, om me daarna dood te wanden. Wtf?

Naja, nu komen er waarschijnlijk reacties als ''moet je maar niet op een pvp server spelen'', maar dit is toch geen leuke pvp? :'). Ik bedoel kom op ff, wat is de lol van een lvl 85 die gasten vernederd die ~10-15 lvls lager zijn..

Ik snap het niet in ieder geval. Als er ergens de ''red is dead'' mentaliteit heerst, dan is het wel op Ravencrest iig. Iedere horde die ik tot nu toe tegen ben gekomen heeft me willen afmaken..
Dat zijn vaak undergearde mensen die hun eigen level niet aankunnen omdat het scrubs zijn.
Heb ik heel lang een Kill On Sight addon voor gebruikt. Zet de naam erop en ik werd gewaarschuwd als diegene in de buurt was. Meteen afmaken zodra je max level bent dan. En gewoon een uur lang corpse campen tot ze ragequitten. :)
pi_96185905
quote:

verhaal

Mja, bij dat soort acties heb ik altijd het idee dat het bij die lui ook gebeurt is en dat ze nu denken, van nou dan maar even terug doen. Ik snap de lol er niet van iig.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:22:36 #245
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96187679
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die geen update nodig.
Bij mij werkt 'ie anders niet. :{
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:26:39 #246
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96187886
quote:
-knip-
Dit is precies wat ik me van tevoren voorstelde bij een PvP realm, bij het aanmaken van mijn eerste char. En dus de reden dat ik dat niet gedaan heb. Blij toe. :')
pi_96189041
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

Dat zijn vaak undergearde mensen die hun eigen level niet aankunnen omdat het scrubs zijn.
Heb ik heel lang een Kill On Sight addon voor gebruikt. Zet de naam erop en ik werd gewaarschuwd als diegene in de buurt was. Meteen afmaken zodra je max level bent dan. En gewoon een uur lang corpse campen tot ze ragequitten. :)
:o Handige addon! *O*

Ik heb mijn eerste char op een heavy pvp realm geleveld, dus ik ben het altijd zo gewend geweest. Deed me op het laatst echt niets meer :') Bleef gewoon staan tot ik dood was, ging ik wat te eten maken of drinken pakken of gewoon fokken oid. En dan na een tijdje weer verder, schouder ophalend. Ach ja, stumperds vond ik ze. Dus er zat geen enkel vernederend aspect in :D
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:06:41 #248
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_96190048
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o Handige addon! *O*

Ik heb mijn eerste char op een heavy pvp realm geleveld, dus ik ben het altijd zo gewend geweest. Deed me op het laatst echt niets meer :') Bleef gewoon staan tot ik dood was, ging ik wat te eten maken of drinken pakken of gewoon fokken oid. En dan na een tijdje weer verder, schouder ophalend. Ach ja, stumperds vond ik ze. Dus er zat geen enkel vernederend aspect in :D
Ja, heb ik nu ook hoor. Maar vraag me gewoon af wat dat soort gasten bezield. Heb zelf altijd zoiets van ''laat maar gaan'', geen zin om onnodige conflicten op de hals te halen dus laat iedereen z'n gang gaan. Maar zo denkt dus niet iedereen blijkbaar.

Prima verder ook, maar moest 't ff kwijt ;).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_96190165
Geen idee wat dat soort gasten bezielt! Er zit namelijk geen enkel competitie element in, je wint 100% zeker. Kijk, op een pvp-roleplay realm kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor de rest echt niets.

En hier kan je het prina kwijt, want het kan enorm frustreren :D
pi_96191362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee wat dat soort gasten bezielt! Er zit namelijk geen enkel competitie element in, je wint 100% zeker. Kijk, op een pvp-roleplay realm kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor de rest echt niets.

En hier kan je het prina kwijt, want het kan enorm frustreren :D
Over ergernissen gesproken. Lui die een battleground of Tol Barad battle joinen en dan zeggen "just lose".

Edit: en dan heb ik het niet over die lui die dat zeiden toen een TB win 1800 honor opleverde.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')