In je netwerk opties in wow is nu iets toegevoegd voor network speed optimization, als je problemen hebt kun je 'm aan of uitzetten (afhankelijk van wat ie is). Misschien dat t helpt.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand anders zijn of haar MS torenhoog? Wordt van WoW gekickt, 1500 world MS?!
Moet je even bij technical support op wow forums kijken mischien zijn er andere mensen die het ook hebben(ik had er tijden terug ook last van met nog een aantal mensen maar niet iedereen)quote:Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, helpt geen moer. Alle addons uitgezet, dat aangevinkt. Blijf torenhoge MS hebben, DC als ik weer terug levend ben. En nu is mijn ZUL AMAN groep ook weer uit elkaar want ze kickten me!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En er is nix mis met mijn internet connectie!
![]()
![]()
![]()
![]()
10.000 MS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Goede teamnaam zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Was best een episch gevecht.
Een GM keek mee trouwens.
Hehe, mensen zijn ook nooit tevredenquote:[b]Op vrijdag 29 april 2011 09:38
Ik heb ook m'n eerste satchel d.m.v. call to arms gekregen... nou woopie, 86 gold en een flask of steelskin
Opgeven moet je nooit doen. Zelfs als mijn teammaat doodgaat blijf ik proberen. Als je een counterkill kan maken is het 1v1, dan kan je altijd nog resetten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef lifeblind het volgende:
25 minuten? Pff, ik zou het al lang opgegeven hebbenMaar ja, ik ben vooralsnog niet zo'n PvP'er
Gisteren voor het eerst Zul'Aman geprobeerd. Jezus, wat is die makkelijk vergeleken met Zul'GurubIk kwam tijdens de 4e boss binnen vallen in die group, maar die boss (met die watertotems) was echt binnen no-time neer, net als de volgende paar bosses. Zelfs de laatste was goed te doen.
Ik heb ook m'n eerste satchel d.m.v. call to arms gekregen... nou woopie, 86 gold en een flask of steelskin
Haha ja he.quote:
Hey, er waren mounts en pets beloofd, dan wil ik die ook hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Hehe, mensen zijn ook nooit tevreden
Cool, ik heb in t verleden wel wat arena gedaan op mn paladin, maar dat ging gewoon nergens over. Dat was dan ook puur alleen voor die 10 matches per week doen om de punten binnen te halen. Uiteindelijk kwamen we er achter dat met 3v3 of 5v5, ons team bestaande uit alleen maar retribution paladins toch best leuk kan zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Opgeven moet je nooit doen. Zelfs als mijn teammaat doodgaat blijf ik proberen. Als je een counterkill kan maken is het 1v1, dan kan je altijd nog resetten.
En als je het gevecht zag, wilde je ook niet opgeven. Feral tegen Rogue, proberen elkaars healer the outdamagen. Dan weer switchen naar de healer voor pressure, en dan weer terug naar de DPSer om pressure van je eigen healer af te halen. En zo maar doorgaan tot je eigen healer de andere healer genoeg heeft gemana burned zodat je je cooldowns kan poppen.
Teammaat zat helemaal te klappen en te schreeuwen toen ik die Paladin neer kreeg. Te mooi.
Het is ook een klein extraatje om tanks en healers te lokken je krijgt er niet superieure items meequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hey, er waren mounts en pets beloofd, dan wil ik die ook hebben
Nah, ff serieus, op zich zijn het wel dingen die ik goed kan gebruiken natuurlijk, ben er heus wel tevreden mee hoorAlleen denk ik dat de rewards gewoon echt minimaal zijn, dus het valt best wel mee allemaal
Johquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is ook een klein extraatje om tanks en healers te lokken je krijgt er niet superieure items mee
Tikt toch lekker aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nu 4 zakken geopend. Een flask of steelskin, strength flask, agility potion en een gele gem.
En dan overal 30-90g in.
Ja, vooral dat laatste ging fout inderdaad..quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klopt. Bij die boss zijn 2 interrupts belangrijk.
Als eerste heb je een gechannelde spell die een willekeurige groupmember schade toebrengt. Deze heet Pain and Suffering en moet je zo snel mogelijk interrupten.
Daarnaast heb je ook een moment waarop de hele group in de lucht word getild en je enorme damage krijgt, tot 1hp. Daarna cast hij Stay of Execution. Dit is een soort holy nova die alle group members + de boss zelf healt. De techniek is hier om zeg maar je in de lucht te laten tillen en dan 1 tick van die heal te krijgen, zodat de hp van alle spelers hoog genoeg is voor eventueel inkomende damage en waarna de healer ze verder healt. Wanneer je verder dan 1 tick gaat, healt de boss zichzelf teveel.
Ik heb nergens last van met 4.1 , wow-lui werkt perfectquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:22 schreef lifeblind het volgende:
Wow-lui is inderdaad erg prettig als kant-en-klaar pakket. Een vriend van me zweert er bij, maar met 4.1 is tie helemaal kapot nuHij had wel ergens een soort van 'homebrew' versie gevonden van iemand die alle addons e.d. gefixed heeft om het te laten werken met 4.1 overigens.
Heb wow-lui zelf ook een paar maanden gebruikt, tot 't bij een patch kapot ging en ik zelf alles maar in elkaar gezet heb
lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ik wist niet dat dit kon![]()
[ afbeelding ]
Jawel, daar heb ik al een update voor binnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van met 4.1 , wow-lui werkt perfect
Alleen recount schijnt niet te werken, maar die gebruikte ik toch al niet.
Volgens mij heeft die geen update nodig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, daar heb ik al een update voor binnen
Alleen Bartender heeft bij mij nog geen update
Dat zijn vaak undergearde mensen die hun eigen level niet aankunnen omdat het scrubs zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:11 schreef Blistering het volgende:
Ik moet eventjes ranten, en dit is een goeie plek. Ben dus sinds 2 weken weer begonnen, compleet nieuwe server, nieuwe mensen, (nieuwe) andere faction. Server in kwestie: Ravencrest. Goeie PvE progress, PvP realm, gewoon wat ik graag wou dus. Was m'n vorige server goed zat (Kor'gall) dus dan is overnieuw beginnen wel leuk.
Studiegenootje doet lekker mee, so far so good. Worgen Hunter, speelt lekker weg, level 78 momenteel zonder heirlooms.
Tot zover het positieve.
Het probleem met Ravencrest echter, is het PvP aspect. Op Kor'gall was het zo rustig dat je geen kip tegen kwam tijdens het levellen. Af en toe een ally, maar die liet je lekker met rust (op een enkele idioot na).
Maar wat me op Ravencrest al is overkomen, man man man. Doe je gister die Zul'drak arena, ik (toen nog 76), studiegenoot (76) en pally (77). Dus wij eerste boss starten, zien we opeens een horde hunter aankomen, level 85. Hij landen, dus wij denken/hopen dat 'ie ons gaat helpen. Wat doet meneer?
![]()
, hij dropped z'n flare (wtf dachten wij..), bestial wrath, rapid fire en chopped ons alle 3. Wij stonden ff met onze bek vol tanden, want wat is daar nu de lol aan? Afijn, wij terug lopen, ressen. Starten opnieuw, en ja hoor, daar komt meneer weer, zelfde liedje
.
Net ook, ik doe ff paar questjes in Storm Peaks, word ik opeens ge2-shot door een 78 rogue. Prima, zelfde level, enigszins triest dat 'ie het doet terwijl ik net een mob gank maar á la.Daarna opeens een frost mage, level 85, landt naast me. Hij sheeped m'n pet (no joke) ring of frost op mij, om me daarna dood te wanden. Wtf?
Naja, nu komen er waarschijnlijk reacties als ''moet je maar niet op een pvp server spelen'', maar dit is toch geen leuke pvp?. Ik bedoel kom op ff, wat is de lol van een lvl 85 die gasten vernederd die ~10-15 lvls lager zijn..
Ik snap het niet in ieder geval. Als er ergens de ''red is dead'' mentaliteit heerst, dan is het wel op Ravencrest iig. Iedere horde die ik tot nu toe tegen ben gekomen heeft me willen afmaken..
Mja, bij dat soort acties heb ik altijd het idee dat het bij die lui ook gebeurt is en dat ze nu denken, van nou dan maar even terug doen. Ik snap de lol er niet van iig.quote:
Bij mij werkt 'ie anders niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die geen update nodig.
Dit is precies wat ik me van tevoren voorstelde bij een PvP realm, bij het aanmaken van mijn eerste char. En dus de reden dat ik dat niet gedaan heb. Blij toe.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat zijn vaak undergearde mensen die hun eigen level niet aankunnen omdat het scrubs zijn.
Heb ik heel lang een Kill On Sight addon voor gebruikt. Zet de naam erop en ik werd gewaarschuwd als diegene in de buurt was. Meteen afmaken zodra je max level bent dan. En gewoon een uur lang corpse campen tot ze ragequitten.
Ja, heb ik nu ook hoor. Maar vraag me gewoon af wat dat soort gasten bezield. Heb zelf altijd zoiets van ''laat maar gaan'', geen zin om onnodige conflicten op de hals te halen dus laat iedereen z'n gang gaan. Maar zo denkt dus niet iedereen blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]Handige addon!
Ik heb mijn eerste char op een heavy pvp realm geleveld, dus ik ben het altijd zo gewend geweest. Deed me op het laatst echt niets meerBleef gewoon staan tot ik dood was, ging ik wat te eten maken of drinken pakken of gewoon fokken oid. En dan na een tijdje weer verder, schouder ophalend. Ach ja, stumperds vond ik ze. Dus er zat geen enkel vernederend aspect in
Over ergernissen gesproken. Lui die een battleground of Tol Barad battle joinen en dan zeggen "just lose".quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee wat dat soort gasten bezielt! Er zit namelijk geen enkel competitie element in, je wint 100% zeker. Kijk, op een pvp-roleplay realm kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor de rest echt niets.
En hier kan je het prina kwijt, want het kan enorm frustreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |