In je netwerk opties in wow is nu iets toegevoegd voor network speed optimization, als je problemen hebt kun je 'm aan of uitzetten (afhankelijk van wat ie is). Misschien dat t helpt.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand anders zijn of haar MS torenhoog? Wordt van WoW gekickt, 1500 world MS?!
Moet je even bij technical support op wow forums kijken mischien zijn er andere mensen die het ook hebben(ik had er tijden terug ook last van met nog een aantal mensen maar niet iedereen)quote:Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, helpt geen moer. Alle addons uitgezet, dat aangevinkt. Blijf torenhoge MS hebben, DC als ik weer terug levend ben. En nu is mijn ZUL AMAN groep ook weer uit elkaar want ze kickten me!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En er is nix mis met mijn internet connectie!
![]()
![]()
![]()
![]()
10.000 MS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Goede teamnaam zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[ afbeelding ]
Was best een episch gevecht.
Een GM keek mee trouwens.
Hehe, mensen zijn ook nooit tevredenquote:[b]Op vrijdag 29 april 2011 09:38
Ik heb ook m'n eerste satchel d.m.v. call to arms gekregen... nou woopie, 86 gold en een flask of steelskin
Opgeven moet je nooit doen. Zelfs als mijn teammaat doodgaat blijf ik proberen. Als je een counterkill kan maken is het 1v1, dan kan je altijd nog resetten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:38 schreef lifeblind het volgende:
25 minuten? Pff, ik zou het al lang opgegeven hebbenMaar ja, ik ben vooralsnog niet zo'n PvP'er
Gisteren voor het eerst Zul'Aman geprobeerd. Jezus, wat is die makkelijk vergeleken met Zul'GurubIk kwam tijdens de 4e boss binnen vallen in die group, maar die boss (met die watertotems) was echt binnen no-time neer, net als de volgende paar bosses. Zelfs de laatste was goed te doen.
Ik heb ook m'n eerste satchel d.m.v. call to arms gekregen... nou woopie, 86 gold en een flask of steelskin
Haha ja he.quote:
Hey, er waren mounts en pets beloofd, dan wil ik die ook hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:07 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Hehe, mensen zijn ook nooit tevreden
Cool, ik heb in t verleden wel wat arena gedaan op mn paladin, maar dat ging gewoon nergens over. Dat was dan ook puur alleen voor die 10 matches per week doen om de punten binnen te halen. Uiteindelijk kwamen we er achter dat met 3v3 of 5v5, ons team bestaande uit alleen maar retribution paladins toch best leuk kan zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Opgeven moet je nooit doen. Zelfs als mijn teammaat doodgaat blijf ik proberen. Als je een counterkill kan maken is het 1v1, dan kan je altijd nog resetten.
En als je het gevecht zag, wilde je ook niet opgeven. Feral tegen Rogue, proberen elkaars healer the outdamagen. Dan weer switchen naar de healer voor pressure, en dan weer terug naar de DPSer om pressure van je eigen healer af te halen. En zo maar doorgaan tot je eigen healer de andere healer genoeg heeft gemana burned zodat je je cooldowns kan poppen.
Teammaat zat helemaal te klappen en te schreeuwen toen ik die Paladin neer kreeg. Te mooi.
Het is ook een klein extraatje om tanks en healers te lokken je krijgt er niet superieure items meequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hey, er waren mounts en pets beloofd, dan wil ik die ook hebben
Nah, ff serieus, op zich zijn het wel dingen die ik goed kan gebruiken natuurlijk, ben er heus wel tevreden mee hoorAlleen denk ik dat de rewards gewoon echt minimaal zijn, dus het valt best wel mee allemaal
Johquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is ook een klein extraatje om tanks en healers te lokken je krijgt er niet superieure items mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |