Wat ik wel even kwijt wil: Meppel is beter als die buurt waar jij woont, tranendal ofzo? Volgens mij moet je daar al je waardevolle spullen tussen je bilspleet stoppen omdat anders de Marokkaantjes op rooftocht gaan. Niet racistisch bedoeld hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij één keer in de twee weken met sneltreinvaart door Meppel geloof ik
Nope.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je draait om de hete brei heen.
Woar doan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef Boldface het volgende:
Ik heb zowel in Dedemsvaart als Meppel gewerkt. Hoewel Overijssel de mooiste provincie van Nederland is, is Meppel toch echt mooier dan Dedemsvaart, sorry...
quote:
In Twente. Bisse bleend?quote:
Nee hoor, alleen m'n autoradio is laatst gejat door een autochtone junk, verder in de acht jaar dat ik hier woon nooit ergens last van gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat ik wel even kwijt wil: Meppel is beter als die buurt waar jij woont, tranendal ofzo? Volgens mij moet je daar al je waardevolle spullen tussen je bilspleet stoppen omdat anders de Marokkaantjes op rooftocht gaan. Niet racistisch bedoeld hoor.
Nee jij bent lekker, jij dacht toch dat ik op klompen liep met een boerenkiel?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen m'n autoradio is laatst gejat door een autochtone junk, verder in de acht jaar dat ik hier woon nooit ergens last van gehad.
Toch vreemd hoe dorpelingen altijd over het leven in de stad denken
Waar kun je werken in Dedemsvaart dan? Ja bij de kippenslachterij of de plaatselijke middenstand, dat is het wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef Boldface het volgende:
Ik heb zowel in Dedemsvaart als Meppel gewerkt. Hoewel Overijssel de mooiste provincie van Nederland is, is Meppel toch echt mooier dan Dedemsvaart, sorry...
Sneekweekquote:Op donderdag 21 april 2011 18:55 schreef Compatibel het volgende:
Dedemsvaart is natuurlijk een pauperdorp bij uitstek, waar alle jongeren met een iq hoger dan 90 uit vertrekken zodra ze kunnen.
Niet dat Meppel in die zin veel beter is, maar het is wel een leuk klein stadje.
Gisteren was ik trouwens in Sneek, daar wint echt geen enkele plaats het van.
[ afbeelding ]
Oegema Van Hearingen, zat bedrijven.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Waar kun je werken in Dedemsvaart dan? Ja bij de kippenslachterij of de plaatselijke middenstand, dat is het wel.
Laat ik zeggen dat mijn werk in Meppel en in Dedemsvaart voor dezelfde werkgever was... - Dan mag je daar zelf verder over nadenkenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef Compatibel het volgende:
Waar kun je werken in Dedemsvaart dan? Ja bij de kippenslachterij of de plaatselijke middenstand, dat is het wel.
Nog 1 hint voor ik weg ga.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat mijn werk in Meppel en in Dedemsvaart voor dezelfde werkgever was... - Dan mag je daar zelf verder over nadenken
Ik heb wel eens vakantiewerk gedaan in de koekenbakkerijquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oegema Van Hearingen, zat bedrijven.
Clash of the titans.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Dedemsvaart vs. Meppel, ... dat is echt een van de laatste dingen die ik ooit zou verwachten in de SC.
Hehe ik ben er keer geweest met zeilen, leuk was dat.quote:
Weet je zeker dat je niet in Balkbrug hebt gewerkt?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat mijn werk in Meppel en in Dedemsvaart voor dezelfde werkgever was... - Dan mag je daar zelf verder over nadenken
Nee op kistjes met witte veters en een bomberjack met Nederlandse vlagquote:Op donderdag 21 april 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, jij dacht toch dat ik op klompen liep met een boerenkiel?
Valt ook wel weer mee hoor, maar je bedoelt nanning dus? Kut bedrijf.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vakantiewerk gedaan in de koekenbakkerij![]()
Nee oke, er zijn bedrijven, maar wel allemaal sociale onderlaag banen. Dedemsvaart is gewoon een pauperdorp, wel leuk hoor, maar voor paupers.
En dat bomberjackje met rood wit blauw dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee op kistjes met witte veters
Tschüß
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
En wat blijkt. De rechtse rakkers zijn allemaal boeren.
Dat is pas'n gat.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:59 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in Balkbrug hebt gewerkt?
Wil je zo graag horen dat mensen je een neo-nazi vinden of wat?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat bomberjacke met rood wit blauw dan?
Het is overal zo dat de bevolking in de grote steden veel linkser stemt dan gasten die bijna nooit hun dorp uitkomen. Hoe zou dat toch komen?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
En wat blijkt. De rechtse rakkers zijn allemaal boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |