Mag ik Duke even bang maken. Bij elke keer dat de bel morgen afgaat schrikt hijquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is toch jouw obsessie met het willen weten wie iedereen in het echt is en waar ze wonen en wat ze doen?
Kom gewoon naar de meet, dat scheelt een hoop moeite
M'n sigaar viel me uit de bek, touche.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Nou ja, op de meet kunnen we php herkennen aan z'n piepende enkelband
En jou herkennen we aan je opgeschoren haren met kisten en witte veters.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Nou ja, op de meet kunnen we php herkennen aan z'n piepende enkelband
Oe, was dat even een mislukte aandachts-shiftquote:Op donderdag 21 april 2011 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jou herkennen we aan je opgeschoren haren met kisten en witte veters.
Dan moet je eens aan de andere kant van het station in Meppel kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet kijken naar de WOZ waarde, en dan, en dan.
Deze hoe kreeg remlof nog terug van gisterenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Oe, was dat even een mislukte aandachts-shift
Zo weet ik er ook wel een paar in DDV te zitten. Kijk gewoon even naar de WOZ, dat vechten met foto's zegt geen drol.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je eens aan de andere kant van het station in Meppel kijken
[ afbeelding ]
en bv
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:508699_01_-img_1130-.jpg
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Stationsweg_35,_Meppel.jpg
Utrecht, Postilion ... tijd, ergens vroeg in de middag want er moeten wat mensen van ver komen en dus vroeg weer weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
Is er al een vaste plaats en tijd voor de meet?
Dan wint de omgeving Zuideinde, Stationsweg, Wilhelminapark in Meppel het met gemak van iedere buurt in Dedemsvaartquote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo weet ik er ook wel een paar in DDV te zitten. Kijk gewoon even naar de WOZ, dat vechten met foto's zegt geen drol.
Er is een kans, ligt o.a. aan de datum.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Utrecht, Postilion ... tijd, ergens vroeg in de middag want er moeten wat mensen van ver komen en dus vroeg weer weg.
Kom je ook?
Kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens, WOZ waardes.... dat zegt ook geen drol. Kom nou toch!
Je draait om de hete brei heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan wint de omgeving Zuideinde, Stationsweg, Wilhelminapark in Meppel het met gemak van iedere buurt in Dedemsvaart.
Ik rij één keer in de twee weken met sneltreinvaart door Meppel geloof ikquote:Op donderdag 21 april 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan wint de omgeving Zuideinde, Stationsweg, Wilhelminapark in Meppel het met gemak van iedere buurt in Dedemsvaart.
Hoor wie het zegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je draait om de hete brei heen.
Wat ik wel even kwijt wil: Meppel is beter als die buurt waar jij woont, tranendal ofzo? Volgens mij moet je daar al je waardevolle spullen tussen je bilspleet stoppen omdat anders de Marokkaantjes op rooftocht gaan. Niet racistisch bedoeld hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij één keer in de twee weken met sneltreinvaart door Meppel geloof ik
Nope.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je draait om de hete brei heen.
Woar doan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef Boldface het volgende:
Ik heb zowel in Dedemsvaart als Meppel gewerkt. Hoewel Overijssel de mooiste provincie van Nederland is, is Meppel toch echt mooier dan Dedemsvaart, sorry...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |