Sinds de homo emancipatie wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Elke man heeft een vrouwelijke kant.
Hmm. Een ambtenaar die hard werkt betekent meestal ellende.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb hoofdpijn, het is warm en ik ben kapot.
Mensen die zeggen dat ambtenaren niet hard werken, mogen van mij een nekschot krijgen.
Ellende is het altijd. En dat ligt niet aan de werkgever.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Hmm. Een ambtenaar die hard werkt betekent meestal ellende.
Was meer wat geweest voor Bernard, Alex lijkt me daar te onhandig voor,quote:Op donderdag 21 april 2011 18:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geen idee. Alsnog
Koningin_NL Koningin Beatrix
Eindelijk, de tweede #JSF. Eentje voor Lex en eentje voor Ons, kunnen we samen over het #Binnenhof vliegen om de politici te intimideren.
Geweldig, die fictionele twitteraccount van de Koninging
Wat negatief tochquote:
Ik zal maar vast in de rij gaan staan dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:01 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die zeggen dat ambtenaren niet hard werken, mogen van mij een nekschot krijgen.
Das waar! En de ellende is (zoals je ook in mijn edit zag) niet afkomstig van de werkgever zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat negatief toch. Je bent morgen tenminste vrij
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist ging ik twee kratten Grolsch inleveren bij de lokale AH op 100 meter afstand. Op de heenweg kom ik altijd langs een paar kleine terrasjes en elke keer als ik bier meesjouw is dat een mooi schouwspel. Op de heenweg kreeg ik een uitgebreid applaus en gejoel van de mensen. Op de terugweg (met een kratje Grolsch in m'n linkerhand) alsmaar het geschreeuw "KOM MAAR EKKES HIER ZITTE JONGE, ZETTE WE WEL KOUD!".
Wat blijft hier naar de Albert Heijn lopen met bier in je klauwen toch prachtig.
Lente/Zomer, geweldige tijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist ging ik twee kratten Grolsch inleveren bij de lokale AH op 100 meter afstand. Op de heenweg kom ik altijd langs een paar kleine terrasjes en elke keer als ik bier meesjouw is dat een mooi schouwspel. Op de heenweg kreeg ik een uitgebreid applaus en gejoel van de mensen. Op de terugweg (met een kratje Grolsch in m'n linkerhand) alsmaar het geschreeuw "KOM MAAR EKKES HIER ZITTE JONGE, ZETTE WE WEL KOUD!".
Wat blijft hier naar de Albert Heijn lopen met bier in je klauwen toch prachtig.
Indrukwekkend..quote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was meer wat geweest voor Bernard, Alex lijkt me daar te onhandig voor,
Een echte pauperbuurt heeft geen AHquote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\
In wat voor pauperbuurt woon jij?
Alsof Meppel wat isquote:
Ein-to-veh.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\
In wat voor pauperbuurt woon jij?
quote:
Nee vergeleken met dat uit het veen getrokken gat is het een wereldstadquote:Op donderdag 21 april 2011 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Officieel wel ja. Maar het is natuurlijk niet te vergelijken met het pittoreske dorpje waar ik woon
Pardon? Meppel is ook maar een kut dorp met 18 kerken en 2 kroegenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee vergeleken met dat uit het veen getrokken gat is het een wereldstad.
Belachelijk! Tegenover elke kerk hoort minimaal 1 kroeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Meppel is ook maar een kut dorp met 18 kerken en 2 kroegen
En dat lukt hier meer dan ruimschoots. Met die 18 kerken (die elke plaats van dit formaat wel heeft)quote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Belachelijk! Tegenover elke kerk hoort minimaal 1 kroeg.
Ik word namelijk steeds nieuwsgieriger wie jij bent. Ik zal't morgen eens rondvragen op school.quote:
Nou en, ddv is mooier dan meppelquote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat lukt hier meer dan ruimschoots. Met die 18 kerken (die elke plaats van dit formaat wel heeft)
Ik ga precies datzelfde zo bij de C1000 op 150 meter van mijn huis doen. Ik kom alleen niet langs terrasjes, wel langs buitenzittende buurtgenotenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:07 schreef Friek_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |