Ik kreeg eerst de indruk dat jij even oud was als remlof.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent de enige oude, verwarde man hier.
Ik schiet ze allemaal dood FTW:Dquote:Op donderdag 21 april 2011 17:50 schreef Friek_ het volgende:
Zou me echt prachtig lijken als het duo Zijlstra/Van Bijsterveldt ineens besluit om flink te bezuinigen op het vavo-onderwijs, waarmee onze phpmystyle ineens de klos is en gedwongen wordt om in het regulier middelbaar onderwijs plaats te nemen.
Jezelf ook?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik schiet ze allemaal dood FTW:D
Nah, ik heb geen problemen en dat wou ik graag zo houdenquote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In R&P weten ze wel raad met je
Kans is heel groot dat het binnen 5 jaar afgeschaft is, het was oorspronkelijk de moeder-mavo.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze dat gaan doen.
Werkelijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst de indruk dat jij even oud was als remlof.
En hoe lang moet jij nog? Mavo is totaal 4 jaar toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kans is heel groot dat het binnen 5 jaar afgeschaft is, het was oorspronkelijk de moeder-mavo.
Vorig jaar begonnen en ik heb in mei examens, daarna havo en dat duurt 2 jaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoe lang moet jij nog? Mavo is totaal 4 jaar toch?
Don't get your hope up too highquote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, mn Domino's pizza is gearriveerd. Nooit gehad, die bende. Ben benieuwd.
Typisch gevalletje geen vriendin dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, mn Domino's pizza is gearriveerd. Nooit gehad, die bende. Ben benieuwd.
Wat een kutleven heb je toch.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen en ik heb in mei examens, daarna havo en dat duurt 2 jaar.
Ow dan red je het wel lijkt mequote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen en ik heb in mei examens, daarna havo en dat duurt 2 jaar.
quote:
Jawel. Alleen tis wel aanpoten, ze zijn daar niet zuinig qua huiswerk.quote:
Eten achter de computerquote:
Dat doe ik dagelijks. Dat heet nou hard werken vriend.quote:
Multi-taskenquote:
Is koos'n wijf?quote:
Geen idee. Alsnogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |